Bevrorenkatquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ha, profiteer ik toch nog van in IJsland zitten.
Het is amper NL binnen. Die buien in Belgie stonden ook in de fijnmazige kaarten, maar eenmaal richting NL bleef er volgens modellen weinig over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat uit te breiden
voor zo er ik radar plaatje zie. totaal zuid NL. alleen het gaat net langs ZW
ja klopt. toch denk ik Zuiden enzo Brabant Zeeland mss stukje. en daarna richting noord oost krijgen iig wat regen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Het is amper NL binnen. Die buien in Belgie stonden ook in de fijnmazige kaarten, maar eenmaal richting NL bleef er volgens modellen weinig over.
Op de huidige radar zie ik alleen buien in Limburg vooralsnog. Vraag is dus hoeveel er daadwerkelijk een groter deel van het land bereikt.
Tuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Zijn wel heftige buien boven België, maar wat zal ervan overblijven als het boven Nederland hangt? De hamvraag is: Kan ik gaan slapen met de ramen maximaal open?
Het is vrijwaring. Wel even opletten hèquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk.
disclaimer
Misschien regent het binnen.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is vrijwaring. Wel even opletten hè![]()
![]()
Ik zie wel flitsen, maar het is nog benauwd warm.
Dat hoorde ik dusquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:32 schreef Remco het volgende:
Gigantisch knal net in Wierden, niet vaak zulk hard onweer gehoord.
Ik kon het vanuit Goor horen bulderen. Misschien een positieve ontlading waardoor de lengte groter is:quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:32 schreef Remco het volgende:
Gigantisch knal net in Wierden, niet vaak zulk hard onweer gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |