Das war einmalquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:19 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Gaat wel tegen de regels in denk ik. Normaal gesproken is alles dicht op zondag in Duitsland.
Daar hoef je niet voor op vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wel, wat doe je zoal als je op vakantie bent in Osnabrück?
Een Nederlandse begraafplaats bezoeken
@:dotteke vindt dit leuk
Dat is ook puur om dat bedrijven niet verzekerd zijn op zondag blijkbaar.quote:
Er zijn tegenwoordig winkels open op zondagquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:31 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dat is ook puur om dat bedrijven niet verzekerd zijn op zondag blijkbaar.
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland zit eigenlijk met de openingstijdenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:31 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dat is ook puur om dat bedrijven niet verzekerd zijn op zondag blijkbaar.
De bouwmaterialenzaak en de supermarktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig winkels open op zondag
Daar zijn ze heel wat minder vaak open. In dorpen is een boel vaak al 's middags dicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland zit eigenlijk met de openingstijden
Dat valt ook niet altijd mee om dan punten te pakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je in de vroege morgen komen dan is het makkelijk punten pakken of in de nacht
Huh?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn ze heel wat minder vaak open. In dorpen is een boel vaak al 's middags dicht.
Het is verschillend per regioquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bouwmaterialenzaak en de supermarkt
Wij hadden ooit een klus in ons lokale kantoor in Nederland waar ook onze collega's vanuit Duitsland en Hongarije bij moesten zijn. We moesten het netwerk omzetten en dat kan natuurlijk niet tijdens normale kantooruren doordeweeks, dus moest dat in het weekend. We hebben gezeur gehad van HR omdat onze Duitse collega's formeel niet mogen werken op zondag en dat was ivm de verzekering geloof ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat in Duitsland zit eigenlijk met de openingstijden
Of niet?quote:
4 uur file gehad, onderweg roook pauzes, plaspauze, opladen, eten, drinken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor op vakantie
Maar hoe komt het dat je daar 8 uur over rijd, is volgens mij nog geen 3 uurtje rijden?
Als je naar de lijst kijkt dan kan je best wat pakken. Probeer het maar eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt ook niet altijd mee om dan punten te pakken.
Het is ook gewoon in hun wetten opgenomen , daar komt nu langzaam verandering inquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:39 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klus in ons lokale kantoor in Nederland waar ook onze collega's vanuit Duitsland en Hongarije bij moesten zijn. We moesten het netwerk omzetten en dat kan natuurlijk niet tijdens normale kantooruren doordeweeks, dus moest dat in het weekend. We hebben gezeur gehad van HR omdat onze Duitse collega's formeel niet mogen werken op zondag en dat was ivm de verzekering geloof ik.
Niet eens mogen werkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:39 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klus in ons lokale kantoor in Nederland waar ook onze collega's vanuit Duitsland en Hongarije bij moesten zijn. We moesten het netwerk omzetten en dat kan natuurlijk niet tijdens normale kantooruren doordeweeks, dus moest dat in het weekend. We hebben gezeur gehad van HR omdat onze Duitse collega's formeel niet mogen werken op zondag en dat was ivm de verzekering geloof ik.
Ik geloof je gelijk, zelf heb ik geen idee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:39 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Jemig 4 uur file, ik zou gek worden en dan in die hitte. Waarom rookpauzes als je zoveel file hebt, tijd zat om te rokenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
4 uur file gehad, onderweg roook pauzes, plaspauze, opladen, eten, drinken.
Supermarkten snap ik zeker wel maar de lokale drogist hoeft van mij op zondag ook niet open.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk, zelf heb ik geen idee.
Ik zelf vind het ook overdreven hoor alle dagen van vroeg tot laat de winkel open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler gegooid. Heb deze afbeeldingen verkleind tijdens het uploaden. Laden ze nu wel normaal in? @Dotteke @hemarookworstIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |