Mag gewoon op de parkeerplaats.quote:
A zo, je had geen stilstaande files, 4 uur jemig is wel lang hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal roken we niet in de auto. Dus nadat we Amsterdam achter ons gelaten hadden alleen bij tankstations gerookt.
In de zorg gaat werk altijd doorquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:44 schreef pda1500 het volgende:
[..]
In de ICT moet je flexibel zijn dus ook op zondag
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:43 schreef DJMO het volgende:
Ja hoor nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler gegooid. Heb deze afbeeldingen verkleind tijdens het uploaden. Laden ze nu wel normaal in? @:dotteke @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Die 2 houden soms verband met elkaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en in de horeca ook en bij de brandweer ook
Heb weleens brand gedronken in de horecaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Die 2 houden soms verband met elkaar
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb weleens brand gedronken in de horeca
Ik heb weleens brand gehad in de koelkastquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb weleens brand gedronken in de horeca
Maar je bolkt mijquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-08-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De drinkbare versie hoop ik?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb weleens brand gehad in de koelkast
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De drinkbare versie hoop ik?
Helloquote:
Benniequote:
Monsieur Benniequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:54 schreef BennieButtfuck het volgende:
Aujourd'hui Monsieur Bennie pour vous, bon
Homijn voor de Nr 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |