Ik maak wel eens friet en wat ik dan over heb doe ik in de vriezer en als ik dan een keer geen zin heb om te koken gooi ik die voorgebakken friet in de airfryer. Maar blijf toch zo uit het vet het lekkerst vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:59 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ik heb geen friteus maar wel een airfryer. Ik weet nog dat die eerste generatie airfryers (die Tefal rommel)
[ afbeelding ]
de friet nooit zo krokant kon bakken
Moet je in de vroege morgen komen dan is het makkelijk punten pakken of in de nachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zes tellen maar, dus blijf op de nul staan nog
Geef ze nou geen ideeën...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je in de vroege morgen komen dan is het makkelijk punten pakken of in de nacht
Jij gaat deze ronde mee doen?quote:
quote:
quote:
Meer voor mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:56 schreef pda1500 het volgende:
[..]
oww banaanIk eet graag fruit maar...
Thats what he saidquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
24 uur geopend wel, nice wat een service
Gaat wel tegen de regels in denk ik. Normaal gesproken is alles dicht op zondag in Duitsland.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:07 schreef StevenHyde het volgende:
24 uur geopend wel, nice wat een service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |