Wordt lid, onderga een gendertransitie en stel je kandidaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:25 schreef HeatWave het volgende:
Niet erg divers die kandidatenlijst, verrassend.
Dat is inderdaad zo'n beetje hoe ik linkse visies beschouw, totaal waanzinnigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wordt lid, onderga een gendertransitie en stel je kandidaat.
De richting van Spanje?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:42 schreef -XOR- het volgende:
Van de Wolde is veruit de meest zichtbare kandidaat met de meest uitgsproken visie over de richting die de partij op moet gaan.
De richting van een volkser karakter.quote:
Michiel Servaes zat wel in een aantal afleveringen van de quiz 2 voor 12 bij de NPOquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:42 schreef -XOR- het volgende:
Van de Wolde is veruit de meest zichtbare kandidaat met de meest uitgsproken visie over de richting die de partij op moet gaan.
Ai, wist ik niet. Dat zoek ik even op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Michiel Servaes zat wel in een aantal afleveringen van de quiz 2 voor 12 bij de NPO
Ik ken hem van Mes op Tafel geloof ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Michiel Servaes zat wel in een aantal afleveringen van de quiz 2 voor 12 bij de NPO
Kijk eens aanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ken hem van Mes op Tafel geloof ik.
Voor de partij van de diversiteit wel de lolligste keuze.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Was ik PRO lid geweest zou ik voor Frank van de Wolde gaan. Kerel met frisse energie en doorzettingsvermogen. En was al eens in staat het onmogelijke mogelijk te maken.
Tja , ze zullen niet afgaan op wat domrechtse types namens hen denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de partij van de diversiteit wel de lolligste keuze.
Ok, snap niet echt hoe dit relevant is hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja , ze zullen niet afgaan op wat domrechtse types namens hen denken.
moet je woke zijn of verstand van voedselbossen hebben?/quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wordt lid, onderga een gendertransitie en stel je kandidaat.
Vraag het aan de verkiezingscommissie.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
moet je woke zijn of verstand van voedselbossen hebben?/
Ons hunebed Michael bedoelt dat het iemand moet zijn die oa over empathie beschikt.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
moet je woke zijn of verstand van voedselbossen hebben?/
Ze hebben nog geprobeerd om Tofik Dibi van Bij1 te pakken te krijgen naar die was niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:25 schreef HeatWave het volgende:
Niet erg divers die kandidatenlijst, verrassend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |