Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik heb ooit Syrische vluchtelingen geholpen. Die wilden graag bij Utrecht in de buurt wonen vanwege toegang tot een moskee en een halal slager enzo, maar ze wilden NOOIT IN Utrecht zelf gaan wonen, want daar woonden te veel moslims en dat was slecht voor hun kinderen vanwege indoctrinatie enzo.
Dan haal je maar lekker gyros bij de Griek. Of shoarma bij de Israeliėr. Komt toch allemaal op hetzelfde neerquote:
Ze weten het donders goed. Net als die ene Afro amerikaanse dame die in een hillbilly dorp is gaan wonen en kei gelukkig is.quote:
Dit zegt toch al genoeg? Er zijn best wel Syriers die hier moeiteloos zouden kunnen meedraaien, maar hebben te vaak te maken met foute invloeden uit eigen kring. Er zitten gewoon teveel types tussen die hun dochter opruimen als ze 'te westers' wordt, en dat feit alleen al is reden genoeg om die mensen hier niet te willen hebben in zulke grote getallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik heb ooit Syrische vluchtelingen geholpen. Die wilden graag bij Utrecht in de buurt wonen vanwege toegang tot een moskee en een halal slager enzo, maar ze wilden NOOIT IN Utrecht zelf gaan wonen, want daar woonden te veel moslims en dat was slecht voor hun kinderen vanwege indoctrinatie enzo.
Kebab is wel lekker en houd beter. Die Gyros boeren schrapen het grijze spul eraf.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:59 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dan haal je maar lekker gyros bij de Griek. Of shoarma bij de Israeliėr. Komt toch allemaal op hetzelfde neer
Ik heb mijn favoriete Griek eruit gepleurd toen hij zijn Gyros pita van de een op de andere dag vehoogde van 7 naar 10 euro. Ben je nou helemaal belazerd zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Kebab is wel lekker en houd beter. Die Gyros boeren schrapen het grijze spul eraf.
Nou kijk; toch tof dat je nu wel naar de hogere cijfers kijkt en interesse toont in de oorzaak!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er zijn er al weer 48.000 teruggestuurd lees ik net. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe en door wie die golf is georganiseerd.
Het is ook puur de intimiderende bedreigende houding, zoals dit ook met 50 a 60.000 man een klein gebied bestormen. Als inwoner schijt je toch 7 kleuren bagger lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ze weten het donders goed. Net als die ene Afro amerikaanse dame die in een hillbilly dorp is gaan wonen en kei gelukkig is.
Portugal zag ik laatst ook beelden van ja. Vreselijk. En dat is dan nog een arm land, wat moeten ze daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denemarken heeft inmiddels ook al de nodige problemen, net als Portugal die ze ook lang buiten heeft weten te houden. Het enige gidsland is eigenlijk nog Polen, en misschien ook Hongarije. Polen weert ze effectief, en is zelfs bereid om het vuur te openen op het moment als ze zich toch naar binnen proberen te wurmen.
Er was een hele tijd geleden ook iets in het nieuws over Syriėrs die terug naar eigen land gingen omdat het hier in Europa te extreem was qua islamfundamentalisme of zo?quote:
Het MOET gewoon economische gevolgen gaan hebben voor Marokko, anders gebeurt het over een tijdje gewoon weer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar of de politiek dit ooit zal bespreken....?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Er zijn er al weer 48.000 teruggestuurd lees ik net. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe en door wie die golf is georganiseerd.
Ja want die gaan mij dwingen kebab te eten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ben je dan bang voor Ridly Scott's aliens of ?
Jamaar zitten ze dan ook op een boot of wah?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kijk; toch tof dat je nu wel naar de hogere cijfers kijkt en interesse toont in de oorzaak!
Ik lust het allemaal wel. Maar echte döner kebab wordt gemaakt van lamsvlees. Hier in Nederland is het vrijwel allemaal kip of kalfsvlees.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Kebab is wel lekker en houd beter. Die Gyros boeren schrapen het grijze spul eraf.
kalf is prima maat.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik lust het allemaal wel. Maar echte döner kebab wordt gemaakt van lamsvlees. Hier in Nederland is het vrijwel allemaal kip of kalfsvlees.
Ik heb alle getallen altijd opgehouden. Bij Spraakmakers kregen ze getallen van 2.000 tot 60.000. Zij konden ook niets met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kijk; toch tof dat je nu wel naar de hogere cijfers kijkt en interesse toont in de oorzaak!
2 tot 60 duizend zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb alle getallen altijd opgehouden. Bij Spraakmakers kregen ze getallen van 2.000 tot 60.000. Zij konden ook niets met zekerheid zeggen.
Geen idee. Ik heb ook geen idee of hij meent wat hij hier zegt (valt vast wel te googlen), maar het is sowieso een andere houding en dat vind ik al heel goed!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jamaar zitten ze dan ook op een boot of wah?
Jetten heeft vanmorgen met Marokko en Spanje gesproken en zei er op te vertrouwen dat het zou worden opgelost en dat blijkt nu dus ook te gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Portugal zag ik laatst ook beelden van ja. Vreselijk. En dat is dan nog een arm land, wat moeten ze daar.
Kroatie/Slovenie valt ook nog mee trouwens.
Zegt ook weer genoeg dat Jesse Klaver en Jetten niets zeggen. Die vinden dit allemaal prima. Dit land is verloren.
M'n zoontje eet het elke dag, van de toko hier om de hoek!quote:
Neen waarom was je daar om te beginnen , wat ging er fout? I NEED ANSWERSquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb ook geen idee of hij meent wat hij hier zegt (valt vast wel te googlen), maar het is sowieso een andere houding en dat vind ik al heel goed!
Het getal 49.000 is het meest gebruikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
2 tot 60 duizend zo lust ik er nog wel een paar.
Whut?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Neen waarom was je daar om te beginnen , wat ging er fout? I NEED ANSWERS
Nou, luister zelf maar. NPO Radio 1 Spraakmakers.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:09 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
2 tot 60 duizend zo lust ik er nog wel een paar.
Jij kijkt 20 duizend man die omdraaien aan en denkt oh ja dat zijn de goeies?quote:
Gelukkig zijn er ook andere bronnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nou, luister zelf maar. NPO Radio 1 Spraakmakers.
Ik bedoel dat is nogal een marge of niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nou, luister zelf maar. NPO Radio 1 Spraakmakers.
Ohja Jetten spreekt iedereen vanaf zijn vakantieadres.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jetten heeft vanmorgen met Marokko en Spanje gesproken en zei er op te vertrouwen dat het zou worden opgelost en dat blijkt nu dus ook te gebeuren.
Hij? wie is deze grote betovernaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:14 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft jullie nou al een half topic precies waar ie wil, door blijven drammen over nep getwijfel.
Dat krijg je als je de slechteriken de hand boven het hoofd blijft houden, de mensen die wel normaal kunnen doen gaan weg de rotte appels blijven hier lekker beschermt door leven.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een hele tijd geleden ook iets in het nieuws over Syriėrs die terug naar eigen land gingen omdat het hier in Europa te extreem was qua islamfundamentalisme of zo?
Sorry je hebt gelijkt. Een nieuwe linkse troll.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:14 schreef HeatWave het volgende:
Hij heeft jullie nou al een half topic precies waar ie wil, door blijven drammen over nep getwijfel.
Eens, vonden ze bij NPO ook, maar ze hadden zelf niemand ter plekke om het te verifiėren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik bedoel dat is nogal een marge of niet?
Nee hou op vanochtend was het nog een invasie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:14 schreef dennis_b het volgende:
Wat een clownshow op het nos journaal net![]()
Helemaal boos dat ze niet met open armen werden ontvangen en geen eten kregen
Tja, de NPO. Kijk eens naar het internationale nieuws. De BBC, CNN, Reuters, NBC, Sky, NYT, The Guardian, etc, etc, hebben het allemaal over 50.000.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik heb alle getallen altijd opgehouden. Bij Spraakmakers kregen ze getallen van 2.000 tot 60.000. Zij konden ook niets met zekerheid zeggen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij kijkt 20 duizend man die omdraaien aan en denkt oh ja dat zijn de goeies?
Het was een probe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Zeg ik dat?
Ik blijf het fascinerend vinden; massaal de grens over gaan, dan zoiets hebben van: "Hee jongens! Er staat niks te vreten voor ons klaar!" en dat de helft dan weer terug zwemt of via openstaande poortjes weer terug naar eigen land gaan!
Ja die hadden een rode loper verwacht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:14 schreef dennis_b het volgende:
SRSLY?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:14 schreef dennis_b het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |