Brussel is bezig met iedereen behalve Brussel. Beetje zoals onze overheid alleen maar bezig is met Israel/Pala.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het straatbeeld van Brusel wel eens gezien de laatste tijd? Ik denk dat Brussel de laatste is die anderen iets mag verwijten, die stad is een grote puinhoop momenteel.
Daar krijgen ze in de ivoren toren (met airco op de bovenste verdiepingen!) toch helemaal niets van mee joh.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het straatbeeld van Brusel wel eens gezien de laatste tijd? Ik denk dat Brussel de laatste is die anderen iets mag verwijten, die stad is een grote puinhoop momenteel.
Net zoals jij al topics lang doet dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
dus niks zinnigs over konden zeggen.
TDS geneuzel mijn reet die man doet best gekke dingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meloni is zo ongeveer de enige die zelfs tegen Trump ingaat. Prima premier
49.000, is inmiddels door meerdere bronnen bevestigd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:18 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er waren vanmorgen zeer uiteenlopende getallen hoorde ik bij Spraakmakers (NPO Radio 1). Die journalisten zeiden dat ze daar heel voorzichtig mee moeten omgaan.
Dat verdrag is in ieder geval opgeschort. Als Spanjaard kom je er dus iets lastiger in. Lijkt me een prima signaalquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Italie doet helemaal niks, die zijn zelf ook al aan het verzuipen.
Molenbeek schijnt wel iets verbeterd te zijn in de loop der jaren, maar misschien dat ze zich over heel Brussel verspreiden?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een project X waar ze letterlijk met vrachtwagens tegelijk werden gedropt onder begeleiding van mensen in uniform? Sure...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zwem niet zomaar naar een ander land of werelddeel, om daar dan te willen blijven.
En al helemaal niet zonder iets mee te nemen.
Ziet er eigenlijk toch niet uit alsof mensensmokkelaars iets hebben hoeven te doen.
Misschien is het een soort project X, verhalen die online rondgingen waardoor mensen impulsief deze kant op zijn gekomen.
Gewoon een overpeinzing.
Molenbeek. de helft zit inmiddels vast gok ik?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Molenbeek schijnt wel iets verbeterd te zijn in de loop der jaren, maar misschien dat ze zich over heel Brussel verspreiden?
Het is geen act, het is geen naief gedrag, het is een tactiek.quote:it's amazing how much leftist discourse is just them pretending to not understand things, thus making discourse impossible
Het is echt een mixed bag, maar voor bijna alles buiten zijn land is hij een ramp.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
TDS geneuzel mijn reet die man doet best gekke dingen.
laten het er 25000 zijn. wat dan. Nog steeds niet ok.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
49.000, is inmiddels door meerdere bronnen bevestigd.
Daarom lopen steden als Milaan, Genua en Firenze, om er maar eens een paar te noemen momenteel over van de criminaliteit veroorzaakt door Afrikaanse import, omdat Meloni zo'n prima premier is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja opvallend dat dit ineen te gek is, terwijl de aantallen voor Europa niet heel bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bijzonder hoe pro migratie mensen wanneer het ze uitkomt maar een retentie aan gebeurtenissen van max 2 dagen hebben.Ook een boel mensen die "30.000 toch wel erg veel vinden, nu moet er wat aan gebeuren" omdat het binnen een dag is maar compleet blind lijken te zijn wanneer een veelvoud van dat soort aantallen per jaar sowieso al binnen druppelen.
Of ze het expres doen weet ik niet, of ze ze zien ook niet dat veel illegalen in de grenslanden nu het probleem van ons wordt straks.
Al die politici blaten alleen maar, aanpakken ho maar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom lopen steden als Milaan, Genua en Firenze, om er maar eens een paar te noemen momenteel over van de criminaliteit veroorzaakt door Afrikaanse import, omdat Meloni zo'n prima premier is.![]()
Het is gewoon een schreeuwlelijk, net als Wilders. Veel haar, weinig wol.
Zou me ook weer niks verbazen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Molenbeek. de helft zit inmiddels vast gok ik?
Ja maar ja... naar wie kijk je dan? de russenpijpers? de "wees welkom in mijn landers" ?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom lopen steden als Milaan, Genua en Firenze, om er maar eens een paar te noemen momenteel over van de criminaliteit veroorzaakt door Afrikaanse import, omdat Meloni zo'n prima premier is.![]()
Het is een verrassing waar we heen gaan. Neem je zwembroek mee!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:31 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Een project X waar ze letterlijk met vrachtwagens tegelijk werden gedropt onder begeleiding van mensen in uniform? Sure...
Oh dat valt sowieso heel erg op met heel veel onderwerpen, met name met LGBTQIA+++ onderwerpen e.d.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geen act, het is geen naief gedrag, het is een tactiek.
Maar het zijn er geen 25000, het is bijna het dubbele, met goedkeuring van de Marokkaanse overheid. Dit schreeuwt om een reactie, een hele passende.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:34 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
laten het er 25000 zijn. wat dan. Nog steeds niet ok.
Dus die uitvreters in Spanje moeten ze er maar bij nemen dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over raketten maar daar waren we nog niet over uit geloof ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar het zijn er geen 25000, het is bijna het dubbele, met goedkeuring van de Marokkaanse overheid. Dit schreeuwt om een reactie, een hele passende.
Ja Wilders viel me enorm tegen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
CNN kan worden ingewisseld voor uw favoriete news-outlet.
Hebben ze die überhaupt wel?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over raketten maar daar waren we nog niet over uit geloof ik.
Ik weet het inmiddels niet meer, we gaan naar de klote en we staan erbij en kijken ernaar en niemand heeft een antwoord.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja maar ja... naar wie kijk je dan? de russenpijpers? de "wees welkom in mijn landers" ?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is een verrassing waar we heen gaan. Neem je zwembroek mee!
Het werkt, we hebben het in dit geval al weer veel te lang over die 3000 bijvoorbeeld, gewoon door blijven drammen, beweren dat het allemaal niet zo zeker is etc en de discussie is weer gesloopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat valt sowieso heel erg op met heel veel onderwerpen, met name met LGBTQIA+++ onderwerpen e.d.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En allemaal naar elkaar kijken: maar jij zou de checks en balances toch doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels niet meer, we gaan naar de klote en we staan erbij en kijken ernaar en niemand heeft een antwoord.
Nee natuurlijk niet, maar ze moeten niet gaan lopen doen alsof ze het zelf wel zo goed voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dus die uitvreters in Spanje moeten ze er maar bij nemen dan?
Een raketje met dit weer is wel lekker verfrissend ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over raketten maar daar waren we nog niet over uit geloof ik.
Fuck it ik quote hem gewoon nog een keer. Deal with it.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
I'm dealing with itquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
fuck it i quote hem gewoon nog een keer. Deal with it.
Dat is het probleem ook idd, het gaat vaak niet om vluchtelingen die dankbaar zijn en gewoon meedraaien in de maatschappij, je weet niet wat ze komen doen en door alle uitlatingen van mensen die het westen haten vind ik het best wel eng.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Stel dat door het verneukte klimaat half Nederland onder water komt te staan en jij woont in de Tiroler bergen, dan ben je denk ik ook wel blij als er veel Nederlanders de verdrinkingsdood ontvluchten en bij jou komen wonen!
Echter hebben we het hier gewoon over economische migranten die de macht van de islam en van hun land willen vergroten terwijl ze verwachten hier als goden aanbeden te gaan worden en alles gratis toegeschoven gaan krijgen.
Ik weet wel wat ze komen doen, ze komen het woord van allah verspreiden met het zwaard, wat ze eigenlijk al 1400 jaar doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook idd, het gaat vaak niet om vluchtelingen die dankbaar zijn en gewoon meedraaien in de maatschappij, je weet niet wat ze komen doen en door alle uitlatingen van mensen die het westen haten vind ik het best wel eng.
Bah wat xenofobish.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze komen doen, ze komen het woord van allah verspreiden met het zwaard, wat ze eigenlijk al 1400 jaar doen.
Dat zijn er veel meer dan dat we denken ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze komen doen, ze komen het woord van allah verspreiden met het zwaard, wat ze eigenlijk al 1400 jaar doen.
Denemarken enige land waar het iets beter gaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet het inmiddels niet meer, we gaan naar de klote en we staan erbij en kijken ernaar en niemand heeft een antwoord.
denk aan de kebab!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Denemarken enige land waar het iets beter gaat?
Verder ben ik de hoop ook allang verloren. Europa wil niet anders, we zijn gedoemd.
Denemarken heeft inmiddels ook al de nodige problemen, net als Portugal die ze ook lang buiten heeft weten te houden. Het enige gidsland is eigenlijk nog Polen, en misschien ook Hongarije. Polen weert ze effectief, en is zelfs bereid om het vuur te openen op het moment als ze zich toch naar binnen proberen te wurmen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:48 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Denemarken enige land waar het iets beter gaat?
Verder ben ik de hoop ook allang verloren. Europa wil niet anders, we zijn gedoemd.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Helpt ook wel dat die migranten actief richting ons trekken en niet naar Oost Europa. Misschien ook omdat ze daar simpelweg niet welkom zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denemarken heeft inmiddels ook al de nodige problemen, net als Portugal die ze ook lang buiten heeft weten te houden. Het enige gidsland is eigenlijk nog Polen, en misschien ook Hongarije. Polen weert ze effectief, en is zelfs bereid om het vuur te openen op het moment als ze zich toch naar binnen proberen te wurmen.
Dit idd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook idd, het gaat vaak niet om vluchtelingen die dankbaar zijn en gewoon meedraaien in de maatschappij, je weet niet wat ze komen doen en door alle uitlatingen van mensen die het westen haten vind ik het best wel eng.
Dat is het vergif. Alsof iemand die kritiek heeft op des-integratie een hekel heeft aan mensen die hier gewoon komen om mee te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik heb ooit Syrische vluchtelingen geholpen. Die wilden graag bij Utrecht in de buurt wonen vanwege toegang tot een moskee en een halal slager enzo, maar ze wilden NOOIT IN Utrecht zelf gaan wonen, want daar woonden te veel moslims en dat was slecht voor hun kinderen vanwege indoctrinatie enzo.
Dat is idd serieus iets waar veel mensen mee aankomen: de verislamisering van dit continent is iets goeds vanwege kebab!quote:
En minder gratis geld.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Helpt ook wel dat die migranten actief richting ons trekken en niet naar Oost Europa. Misschien ook omdat ze daar simpelweg niet welkom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |