Lees dit topic door, we blijven niet herhalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Gutso het volgende:
[..]
Fake nieuws? Wat zijn je bronnen met je 50.000 soldaten
Bekeerd en klaar om het gay gospel thuis te verspreidenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, met van die regenboogvlaggetjes, allemaal.
Ik heb ook beelden gezien. Ik trek die conclusie nog niet. Kortom jullie verspreiden onzin?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beeld voornamelijk, overduidelijk, scherp beeld.
Wat jij niet ziet is niet ons probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:07 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik heb ook beelden gezien. Ik trek die conclusie nog niet. Kortom jullie verspreiden onzin?
Ik denk dat sommigen hier persoonlijke belangen hebben om deze topics te vertroebelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
met zulke "vrienden" heb je geen vijanden nodig iig
Hoe veel spookrijders kom jij dagelijks tegen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:07 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik heb ook beelden gezien. Ik trek die conclusie nog niet. Kortom jullie verspreiden onzin?
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zelfs Trump heeft een punt dat dat weer gaat gebeuren als de Democraten de macht weer overnemen.
Links/progressief kan geen genoeg migranten binnenhalen
Raketaanval NU.quote:
Pas geregistreerd, paar opvulposts in random topics en verder alleen maar pro Islam in relevante topics.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen hier persoonlijke belangen hebben om deze topics te vertroebelen.
Neen, en die moeten nog gebouwd worden ws. Of je moet Oekraïne lief aankijken.quote:
Waarom zou je niet militair optreden tegen een staatsgeorganiseerde invasie van europees grondgebied?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Laten we de raketten nog even in de kast laten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou je niet militair optreden tegen een staatsgeorganiseerde invasie van europees grondgebied?
Eerst schieten, dan praten.
😂😂😂quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas geregistreerd, paar opvulposts in random topics en verder alleen maar pro Islam in relevante topics.
Tot een ban, dan nieuw account en weer opnieuw. Al jaren, dag in, dag uit.
Als zelfs die linkse zooi het over 49.000 heeft weet je zeker dat het klopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heb je een bron voor ‘een paar 1000’?
Nu.nl heeft het over 49.000 namelijk, ik ben benieuwd waar dit gigantische verschil vandaan komt.
Prachtige samenvatting waarom het voorbij is voor Europa, zelfs als een andere mogendheid binnen 24 uur 50k+ mannen op ons af stuurt moeten we het allemaal eerst nog even rustig afwachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Laten we de raketten nog even in de kast laten.
Daarom ook niet zo happen allen. Zelfs de meest progressieve users zullen dit niet ontkennen als iets zeer verontrustends.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Als zelfs die linkse zooi het over 49.000 heeft weet je zeker dat het klopt.
We zijn eenzijdig iin oorlog, jammer dat onze politici liever wegkijken.quote:
Er is genoeg gepraat. TIjd voor actie. Dat is het enige wat dat volk begrijpt. Zelfs in PRO kringen moet dit als zorgwekkend worden gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik vind het apart. Een moderator die gaat lachen om ‘eerst schieten, dan praten’
metadiscussie hoort in fb niet hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik vind het apart. Een moderator die gaat lachen om ‘eerst schieten, dan praten’
Nee, dit ontkennen alleen de oprechte wappies en DENK stemmers. Zelfs in PRO kringen moet dit als zorgwekkend worden gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daarom ook niet zo happen allen. Zelfs de meest progressieve users zullen dit niet ontkennen als iets zeer verontrustends.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |