Inmiddels 60.000:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen bagatellisering.
Men is hier wederom aan het overdrijven. Het zijn een paar 1000 migranten joh. Op een bevolking van miljoenen.
Maar goed, migranten. Daar smult de media wel van. En NWS users ook.
Dus nee niet kom op. Ik blijf bij mijn mening.
Heb je een bron voor ‘een paar 1000’?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Men is hier wederom aan het overdrijven. Het zijn een paar 1000 migranten joh. Op een bevolking van miljoenen.
Georganiseerd? Waar is het bewijs? Anders lijkt het een beetje op een vage complottheorie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nee joh, dit zijn gewoon alleen maar wat migranten waar we ons blijkbaar veel te druk om maken.
Nee idd duidelijk een georganiseerde invasie. Europa moet vallen.
Het is daar zo kut juist door deze smerige uitvreters.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt de migranten eigenlijk niks kwalijk nemen. Zij willen gewoon een betere toekomst voor zichzelf en hun kinderen. Heel natuurlijk. Dat het onmogelijk is omdat het door hun hier net zo wordt als daar is moeilijk te doorgronden voor hen.
Het probleem zijn de mensen hier die dit goedkeuren, faciliteren en aanmoedigen. Daar zijn er nog steeds honderdduizenden van. En vaak hebben die de posities om de stroom gewoon door te laten gaan. In de media, het onderwijs, de politiek, rechtspraak et cetera. Daar moet je je op richten.
Opnemen, integreren, zodat ze mee kunnen draaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er met deze migranten zou moeten gebeuren aangezien je de indruk wekt dat het allemaal wel meevalt?
Het zal ongetwijfeld allemaal weer onze schuld zijn met ons kolonisme enzo. Weg met ons!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom is Marokko zo kut en wordt het niet beter?
Zou het kunnen dat de islam een land arm en dom houdt?
Niet ons probleem in de EU, maar wel als de grenzen niet bewaakt worden.
Er zou een zeer strenge grensbewaking moeten zijn met directe deportatie.
Intussen kan de EU met de VS zich richten op het vernietigen van de Islam in de hele wereld.
Het is een rotte bende die verwijderd moet worden willen we nog wat decennia leuk leven.
Spanje kan hier niks tegen doen, zijn 45.000 mensen. Tenminte toen ik het daarstraks nog las. Dat is 1 grote chaos. Ik heb zelfs al tegen mijn zoon gezegd om dat stuk te mijden met zijn camper.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:53 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Ze willen die exclaves gewoon terug.
Lijkt redelijk te lukken. Zie niet zo goed wat Spanje hier tegen kan doen.
Marokko heeft gezegd ze terug te nemen. Tot ze dat daadwerkelijk doen geloof ik er geen reet van. Waarom zou je dit middel anders in eerste instantie inzetten. Want een middel is het natuurlijk, hoe wrang dat ook is en voor sommigen ook moeilijk zal zijn te bevatten.
Zoals dat met al die andere zo heerlijk geslaagd is de laatste 70 jaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Opnemen, integreren, zodat ze mee kunnen draaien.
50.000 soldaten die plotseling in een al overbevolkt landje van 84.000 losgelaten worden...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Idd, Hup Hamas, lang leve 7 oktober, frie pellestain!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die inval van aliens die Amerika binnenkwamen toen de grenzen een paar jaar geleden open gingen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan er zo snel ff niet op komen, maar de afgelopen jaren is het wel eens in het nieuws geweest: gevangenen die pardon hebben gekregen onder voorwaarde dat ze met zo'n horde mee gingen die de grens over ging.
Lees dit topic anders ff door.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:01 schreef Gutso het volgende:
[..]
Georganiseerd? Waar is het bewijs? Anders lijkt het een beetje op een vage complottheorie.
heerlijk naiefquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ze een beetje opschieten kunnen ze morgen Madonna nog in actie zien op de pridequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Hup Hamas, lang leve 7 oktober, frie pellestain!
Lekker meedraaien met terroristenverheerlijking.
Er werken mensen binnen de EU op posten die vrijelijk kostbare informatie en documenten kunnen doorspelen aan de wereld rondom georganiseerde mensenhandel. Daar mag de stofkam wel eens een keer goed doorheen gehaald worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt de migranten eigenlijk niks kwalijk nemen. Zij willen gewoon een betere toekomst voor zichzelf en hun kinderen. Heel natuurlijk. Dat het onmogelijk is omdat het door hun hier net zo wordt als daar is moeilijk te doorgronden voor hen.
Het probleem zijn de mensen hier die dit goedkeuren, faciliteren en aanmoedigen. Daar zijn er nog steeds honderdduizenden van. En vaak hebben die de posities om de stroom gewoon door te laten gaan. In de media, het onderwijs, de politiek, rechtspraak et cetera. Daar moet je je op richten.
En zelfs Trump heeft een punt dat dat weer gaat gebeuren als de Democraten de macht weer overnemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die inval van aliens die Amerika binnenkwamen toen de grenzen een paar jaar geleden open gingen.
Waren zo ongeveer dezelfde beelden als dit hier.
Dat pakken ze dan toch mooi nog even mee voordat ze, zoals iedereen beloofd, teruggaan zonder morren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:04 schreef Julius_ het volgende:
[..]
Als ze een beetje opschieten kunnen ze morgen Madonna nog in actie zien op de pride![]()
Ja dat kan het idd best wel zijn idd!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die inval van aliens die Amerika binnenkwamen toen de grenzen een paar jaar geleden open gingen.
Waren zo ongeveer dezelfde beelden als dit hier.
Beeld voornamelijk, overduidelijk, scherp beeldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Gutso het volgende:
[..]
Fake nieuws? Wat zijn je bronnen met je 50.000 soldaten
Ja, met van die regenboogvlaggetjes, allemaal.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat pakken ze dan toch mooi nog even mee voordat ze, zoals iedereen beloofd, teruggaan zonder morren.
Sorry, "totaal legale en natuurlijke kwak migranten"quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Gutso het volgende:
[..]
Fake nieuws? Wat zijn je bronnen met je 50.000 soldaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |