Hoe zie je dit voor je. wat gaan we aanvallen in Marokko. als jullie toch zo overtuigd zijn laat het plan maar horenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Prachtige samenvatting waarom het voorbij is voor Europa, zelfs als een andere mogendheid binnen 24 uur 50k+ mannen op ons af stuurt moeten we het allemaal eerst nog even rustig afwachten.
Begrijp die hysterie over Rusland ook eigenlijk niet zo goed.
Dat klopt. Dit is gewoon een invasie en we hebben hier teveel mensen die het nog even aan willen kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Prachtige samenvatting waarom het voorbij is voor Europa, zelfs als een andere mogendheid binnen 24 uur 50k+ mannen op ons af stuurt moeten we het allemaal eerst nog even rustig afwachten.
Marrakesh.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je. wat gaan we aanvallen in Marokko. als jullie toch zo overtuigd zijn laat het plan maar horen
Dat mag jij vinden. En lekker geïsoleerd verontwaardigd ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ik vind het apart. Een moderator die gaat lachen om ‘eerst schieten, dan praten’
Was het een Doctor Who aflevering. "The silent invasion" of zo? Er kwamen telkens een paar metalen vierkante blokjes op willekeurige plaatsen te liggen. In het begin was men er verbaasd over, maar ho meer er kwamen, hoe minder men er van op keek, tot die blokjes ineens wakker werden en de macht grepen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:11 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
Marokkaanse invasie volgens Leo Lucassen: 'schuld van streng Europees grensbeleid'
https://www.geenstijl.nl/5191264/leo-lucassen
[ afbeelding ]
Blue Sky is een zwaar extremistisch bolwerk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
Marokkaanse invasie volgens Leo Lucassen: 'schuld van streng Europees grensbeleid'
[ afbeelding ]
Godverdomme ik dacht even dat hij bedoelde dat het niet streng genoeg was.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij heeft gelijk, als we ze gewoon naar binnen laten dan zie je dit soort acties niet. Maar dat willen we al helemaal niet, dat mist die even.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat een beetje lastig natuurlijk als zelfs de suggestie dat een invasie afgeslagen moet worden al moderatie tot gevolg heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je. wat gaan we aanvallen in Marokko. als jullie toch zo overtuigd zijn laat het plan maar horen
Ben ik 1x geweest.quote:
Nou ja raketten op Marokko is wel een flinke escalatie dat mag ik toch wel zeggen? Dat is niet eens modden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:15 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig natuurlijk als zelfs de suggestie dat een invasie afgeslagen moet worden al moderatie tot gevolg heeft.
Hoe pakken ze dat in Oekraïne eigenlijk aan, een vijandige mogendheid die ongewenst tienduizenden mannen de grens over stuurt?
Een beetje de Schilderswijk van Marokko dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik 1x geweest.
Wat een uitschot woont er daar.
Zelfs Marokkanen van elders uit het land daar waren erg geschrokken van de mentaliteit van de mensen daar.
Allemaal onze schuld.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen toont aan dat een mooie vrije samenleving hebben een utopie is, want dat leidt uiteindelijk tot je eigen ondergang. Hij zou permanent vast moeten zitten met zijn staatsondermijnende retoriek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik geloof dat het 40.000 of 50.000 of meer mensen zijn. Jij hebt het over soldaten en over georganiseerd vanuit Marokko, daar vraag ik dan bewijs voor. Anders komt het vrij complot theorie over. Maar bewijs kan je er ook niet voor leveren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees dit topic door, we blijven niet herhalen.
Een paar posts hierboven werd inmiddels al over 60.000 gesproken.
Laat me raden: jij hebt Marokkaanse roots?
Meer stageplekken en speelveldjes STAT!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal onze schuld.
Als we ze jarenlang met open armen hadden verwelkomd, hadden ze nu niet met lomp geweld zich een weg geforceerd.
Net zoals een bepaalde user hier vindt dat Taiwan zich geweldloos aan China meot overgeven en Oekraïne zich ook aan Rusland moet onderwerpen!
Een paar honderd is misschien zo wel te verklaren, dat weet ik niet. En die andere 60.000 dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:13 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is racistisch en islamofobisch!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:15 schreef Mubassie het volgende:
Is het leger al gearriveerd om ze met harde hand terug te werken?
En ik mag toch best aangeven dat de rubberen rug van de gemiddelde Europeaan onze ondergang is?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou ja raketten op Marokko is wel een flinke escalatie dat mag ik toch wel zeggen? Dat is niet eens modden.
Nee ze zijn onderweg meen ik. Lijkt alsof er toch geveegd van soort gaat worden.quote:
Tanger Medquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het probleem is dat we ze niet als vijand mogen zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:15 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig natuurlijk als zelfs de suggestie dat een invasie afgeslagen moet worden al moderatie tot gevolg heeft.
Hoe pakken ze dat in Oekraïne eigenlijk aan, een vijandige mogendheid die ongewenst tienduizenden mannen de grens over stuurt?
Zeker en dat neem ik je ook nergens af toch. hop verder nuquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:18 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
En ik mag toch best aangeven dat de rubberen rug van de gemiddelde Europeaan onze ondergang is?
zit ook vol pedofielenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Echt puur en alleen dat hooghartige, arrogante "legt het nog een keer uit".
De AIVD moet echt een nieuw datacenter bouwen om al die extremisten te registreren op dat Blue Sky.
Er zijn daar radio-campagnes geweest om te stoppen met toeristen op te lichten, want dat brengt het land schade toe.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje de Schilderswijk van Marokko dus?.
Lees het topic door.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:17 schreef Gutso het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat het 40.000 of 50.000 of meer mensen zijn. Jij hebt het over soldaten en over georganiseerd vanuit Marokko, daar vraag ik dan bewijs voor. Anders komt het vrij complot theorie over. Maar bewijs kan je er ook niet voor leveren.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee ze zijn onderweg meen ik. Lijkt alsof er toch geveegd van soort gaat worden.
Dat klopt. Dat is een flinke escalatie. Mogelijk laten ze het de volgende keer uit hun hoofd. Dat is precies de bedoeling.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nou ja raketten op Marokko is wel een flinke escalatie dat mag ik toch wel zeggen? Dat is niet eens modden.
Ik ken het alleen van reisblogs, beetje zelfde beeld "kom even deze slang vasthouden gratis!" En daarna 5 haatbaarden om je heen voor een "donatie".quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn daar radio-campagnes geweest om te stoppen met toeristen op te lichten, want dat brengt het land schade toe.
Helaas hebben die campagnes verdomd weinig geholpen; boze, klagende toeristen worden met gezang, gejoel en geklap overstemd waardoor andere toeristen denken dat er een gezellige sfeer hangt en die ook daar naar toe komen.
Klinkt wel pittoresk, "Schilderswijk".quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een beetje de Schilderswijk van Marokko dus?.
Ow dat heb je ook in Genève, Parijs en tal van andere toeristische gebieden waar je veel Marokkanen hebt zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van reisblogs, beetje zelfde beeld "kom even deze slang vasthouden gratis!" En daarna 5 haatbaarden om je heen voor een "donatie".
Ja, je moet toch iets exporteren als je land verder niets nuttigs voortbrengtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat heb je ook in Genève, Parijs en tal van andere toeristische gebieden waar je veel Marokkanen hebt zitten.
Er zijn complete youtube kanalen van dudes met kickbox training en 1 of 2 bodyguards die die gore uitzuigers aanpakken. Prachtigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat heb je ook in Genève, Parijs en tal van andere toeristische gebieden waar je veel Marokkanen hebt zitten.
Dit moet ook ASAP gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Na Italië, Finland en Zweden pleit nu ook Denemarken voor schorsing van Spanje uit de Schengenzone.
Rob Jetten al wakker? Of ligt hij nog met zijn infantiele vriendje tussen de klamme lappen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Na Italië, Finland en Zweden pleit nu ook Denemarken voor schorsing van Spanje uit de Schengenzone.
Ik denk dat ze wel moeten nu, anders kunnen ze echt nooit meer keihard ons voorliegen dat ze iets aan de migratiedruk willen doen, dan geven ze toe dat dat alleen holle termen zijn, voor de buhne.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:25 schreef vul_maar_in het volgende:
Jammer dat Nederland dat nooit zal doen.
Ja, maar Jetten...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel moeten nu, anders kunnen ze echt nooit meer keihard ons voorliegen dat ze iets aan de migratiedruk willen doen, dan geven ze toe dat dat alleen holle termen zijn, voor de buhne.
Welnee /squote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Allles is de schuld van de witte man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |