Is het feitelijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef Frutsel het volgende:
Kunnen we artikel 5 niet oproepen? Invasie van Marokko op NAVO grondgebied?
Wat een angstquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Iedere man tussen de 14 en 70 moet gewapend met een schep of hooivork dat tuig te lijf om zijn land en vrouwen te verdedigen.
Theoretisch wel. In de praktijk doen 'we' dat toch niet uiteraard.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef Frutsel het volgende:
Mooi. keep em coming!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:38 schreef Julius_ het volgende:
[ x ]
Gaat wel lekker rap zo met landen die Spanje uit Schengen willen knikkeren.
Nee, dat kan nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef Frutsel het volgende:
Burgers recht in eigen hand en het zou goed zijn als er dan wat doden vallen. Ben je wel helemaal goed? En ook weer gek dat dit kan blijven staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[ x ]
De eerste burgers nemen het recht in eigen hand, heel goed. Misschien als er wat doden vallen dat het wat afschrikt.
Dus als de brandweer wijst op een brandgevaarlijke situatie en jij besluit daar niks aan te doen en over een jaar onstaat er inderdaad brand dan is de brandweer verdacht. Helder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Trump is geen oorzaak, maar wel een vieze linkmiechel in dit verhaal met zijn spanje haat en gedreig over "kwetsbare enclaves" (en noemt deze bij naam).
Zit me niet lekker.
😂quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jouw familie moet ongehinderd hier naar toe kunnen komen, we begrijpen het wel.
Zit daar wat jou betreft nog een maximum aan? En waarom moeten Westerse landen illegale migranten uit veilige landen gaan opnemen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Opnemen, integreren, zodat ze mee kunnen draaien.
Uit Maart:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Trump is geen oorzaak, maar wel een vieze linkmiechel in dit verhaal met zijn spanje haat en gedreig over "kwetsbare enclaves" (en noemt deze bij naam).
Zit me niet lekker.
In deze context heb ik daar geen moeite mee. En er staat ook niet aan welke kant ze moeten vallen. Dit is gewoon een invasie op je eigen grond.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Gutso het volgende:
[..]
Burgers recht in eigen hand en het zou goed zijn als er dan wat doden vallen. Ben je wel helemaal goed? En ook weer gek dat dit kan blijven staan.
Dus bij een vijandelijke invasie mag je je niet verdedigen, helder.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Gutso het volgende:
[..]
Burgers recht in eigen hand en het zou goed zijn als er dan wat doden vallen. Ben je wel helemaal goed? En ook weer gek dat dit kan blijven staan.
Als de straten overlopen worden door een horde laagbegaafde barbaren en de overheid is nergens te bekennen heb ik inderdaad angst en zou ik inderdaad zomaar bijzonder gewelddadig kunnen worden.quote:
blablaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:39 schreef Gutso het volgende:
[..]
Lees het topic door.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:40 schreef Gutso het volgende:
[..]
😂
Ik wacht nog steeds op een betrouwbare bron ivm georganiseerde soldaten. Helaas nog niks. Wellicht later?
Het is zijn familie, daar is hij natuurlijk niet bang voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als de straten overlopen worden door een horde laagbegaafde barbaren en de overheid is nergens te bekennen heb ik inderdaad angst en zou ik inderdaad zomaar bijzonder gewelddadig kunnen worden.
Tot ie per ongeluk lid is van de verkeerde smaak islam ofzo, dan gaat ie toch weer voor de bijl, zo rollen zequote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is zijn familie, daar is hij natuurlijk niet bang voor.
Nog los van bang of niet, ik wil dat zwakbegaafde volk hier niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is zijn familie, daar is hij natuurlijk niet bang voor.
quote:60.000 migranten bereikten Spaanse exclave Ceuta, 25.000 zijn er alweer teruggekeerd
De afgelopen dagen hebben zo'n 60.000 migranten Ceuta bereikt, het Spaanse grondgebied gelegen tegen Marokko. Dat zegt Juan Jesús Vivas, de lokale leider van de exclave. Naar schatting 25.000 van hen zijn alweer teruggekeerd naar Marokko, meldt het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken.
Zeker 34 mensen kwamen om het leven bij de overtocht. De meesten van hen verdronken toen ze vanuit Marokko naar Ceuta probeerden te zwemmen.
De lokale autoriteiten, overweldigd door de mensenstroom, kondigden gisteren de noodtoestand af. De landelijke regering weigert dat vooralsnog, maar zegde wel zestig militairen toe.
Door militairen naar Ceuta te sturen, zegt Spanje eigenlijk dat het dit 'een heel groot probleem' vindt, verklaart Spanje-correspondent Richard Hogenkamp. In 2021 en 2024 gebeurde min of meer hetzelfde. Ook toen maakten duizenden migranten de oversteek naar de Spaanse exclave. "Toen koos Spanje ervoor geen militairen in te zetten. Ze wilden de verhoudingen met Marokko goed houden."
Het is duidelijk uit die post aan welke kant die doden zouden moeten vallen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In deze context heb ik daar geen moeite mee. En er staat ook niet aan welke kant ze moeten vallen. Dit is gewoon een invasie op je eigen grond.
Klopt, want Marokkanen zijn blank en verantwoordelijk voor hun eigen daden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:14 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Allles is de schuld van de witte man.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot ie per ongeluk lid is van de verkeerde smaak islam ofzo, dan gaat ie toch weer voor de bijl, zo rollen ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |