SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Dat is inderdaad een veel te fors bedrag, maar het is ook geen EAFC of Football Manager waar je alleen maar jonge spelers kunt kopen om winst op te maken maar alsnog volledig kunt domineren. Wat dat betreft zit Geert natuurlijk wel in een perfecte leeftijdscategorie, dat soort spelers heb je ook nodig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of rond de 15 neerleggen voor GeertGod nou echt verstandig is, als één van zijn grootste fans
Zijn de rondom hem echt kopen en niet verhuur? Je zou zeggen dat Leipzig nog wel een seizoen de tijd heeft om 'm voor vergelijkbare bodemprijs te slijten.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een veel te fors bedrag, maar het is ook geen EAFC of Football Manager waar je alleen maar jonge spelers kunt kopen om winst op te maken maar alsnog volledig kunt domineren. Wat dat betreft zit Geert natuurlijk wel in een perfecte leeftijdscategorie, dat soort spelers heb je ook nodig.
Zit ie nog bij Leipzig? Ik dacht dat Sunderland hem gekocht hadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn de rondom hem echt kopen en niet verhuur? Je zou zeggen dat Leipzig nog wel een seizoen de tijd heeft om 'm voor vergelijkbare bodemprijs te slijten.
Eens, en daarom ook mijn aanvullende opmerking dat de selectie een kwaliteitsimpuls nodig heeft.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is 28 eigenlijk nog steeds niet mooi, want in de CL valt het poen te verdienen
Goed genoeg om CL te spelen is iets anders dan meekunnen met de absolute top. Uiteindelijk speel je daar maar 2 a 3 duels tegen. Valente zou mits fit voor de meeste clubs buiten pot 1 en de Engelse clubs een prima speler zijn.quote:
Gehuurd volgens door Sunderland. Contract tot 2029 bij Leipzig vandaar je kan 'm in principe in 2027 ook prima nog verkopen. Verbaas me erover dat het verkoop is eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit ie nog bij Leipzig? Ik dacht dat Sunderland hem gekocht had
Ik denk dat er niet zoveel tussen zit, eigenlijk. Wat voor categorie zie jij nog meer als haalbaar en realistisch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel een valse tegenstelling, er zit heel veel tussen die 2 opties.
Een jonge speler die zich bewezen heeft bij een team van Europa League niveau.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel tussen zit, eigenlijk. Wat voor categorie zie jij nog meer als haalbaar en realistisch?
Denk jij dat die nog haalbaar is? Of bewezen op hetzelfde niveau als onze Goaltruida?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een jonge speler die zich bewezen heeft bij een team van Europa League niveau.
Snap dit ook niet echt. Hij pakt daar bijna vijf miljoen per jaar. Hij spoelt minimaal wel een paar miljoen door de wc door in de Eredivisie te tekenen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:38 schreef fetX het volgende:
Snap Geertruida zelf niet echt eigenlijk. Zou het vreemd vinden als er geen club uit Spanje, Italië, Duitsland of Engeland komt na een best prima vorig seizoen.
Verder natuurlijk een enorme aanwinst, maar ik vind 15 miljoen wel erg veel geld.
Als Sunderland en Leipzig niet met hem door willen, zal dat wellicht ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:38 schreef fetX het volgende:
Snap Geertruida zelf niet echt eigenlijk. Zou het vreemd vinden als er geen club uit Spanje, Italië, Duitsland of Engeland komt na een best prima vorig seizoen.
Verder natuurlijk een enorme aanwinst, maar ik vind 15 miljoen wel erg veel geld.
Nou kijk ik niet enorm veel voetbal dat geen Eredivisie is, maar dit verbaast me eigenlijk ook wel. Ik meen dat hij het bij Sunderland helemaal niet zo slecht gedaan heeft en als ik op Livescore naar Leipzig keek stond hij eigenlijk altijd in de basis. Begreep vorig jaar dus eigenlijk al niet waarom hij zo nodig weg moest bij Leizig, al snap ik ook wel dat op Livescore kijken niet zo veel zegt over hoe goed hij het deedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Sunderland en Leipzig niet met hem door willen, zal dat wellicht ook wel meevallen.
Zou liever Read nog een jaartje houden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk moet Feyenoord nu wel openlijk de strijd aangaan met PSV nu Read op vertrekken staat.
Maar hoezeer ik ook hou van ons Geert lijkt mij het niet verstandig om zoveel te betalen.
Veel spelen maar wel verkozen worden als op 8 na slechtste Bundesliga transfer van dat jaar doet je reputatie zelden goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou kijk ik niet enorm veel voetbal dat geen Eredivisie is, maar dit verbaast me eigenlijk ook wel. Ik meen dat hij het bij Sunderland helemaal niet zo slecht gedaan heeft en als ik op Livescore naar Leipzig keek stond hij eigenlijk altijd in de basis. Begreep vorig jaar dus eigenlijk al niet waarom hij zo nodig weg moest bij Leizig, al snap ik ook wel dat op Livescore kijken niet zo veel zegt over hoe goed hij het deed
Sunderland zit qua bezetting een beetje in hetzelfde schuitje als wij. Denk dat het nooit de bedoeling was om hem te kopen. Hij heeft daar veel gespeeld en het helemaal niet slecht gedaan. Dus ik verwacht dat er nog wel betere clubs voor hem komen dan PSV en Feyenoord. Leipzig was vanaf moment 1 helaas een mismatch, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Sunderland en Leipzig niet met hem door willen, zal dat wellicht ook wel meevallen.
Bij Leipzig wordt hij gezien als grote miskoop en dansten ze nog net niet de tango toen hij verhuurd werd.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou kijk ik niet enorm veel voetbal dat geen Eredivisie is, maar dit verbaast me eigenlijk ook wel. Ik meen dat hij het bij Sunderland helemaal niet zo slecht gedaan heeft en als ik op Livescore naar Leipzig keek stond hij eigenlijk altijd in de basis. Begreep vorig jaar dus eigenlijk al niet waarom hij zo nodig weg moest bij Leizig, al snap ik ook wel dat op Livescore kijken niet zo veel zegt over hoe goed hij het deed
Als hij zo bizar slecht zou presteren zou ik hem niet zo vaak opstellen, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Leipzig wordt hij gezien als grote miskoop en dansten ze nog net niet de tango toen hij verhuurd werd.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als hij zo bizar slecht zou presteren zou ik hem niet zo vaak opstellen, maar wie ben ik.
Het werd breed gedragen. Is ook uit de basis verdwenen op termijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:15 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Veel spelen maar wel verkozen worden als op 8 na slechtste Bundesliga transfer van dat jaar doet je reputatie zelden goed.
Toen hij naar Leipzig ging werd er hier gezegd dat het zo slim was van hem dat hij daarheen ging en niet direct naar een absolute topclubquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Leipzig wordt hij gezien als grote miskoop en dansten ze nog net niet de tango toen hij verhuurd werd.
Sowieso is alles zwart-wit in de voetbalwereld lijkt het wel, het is een topper OF hij kan er niks van. Denk echter dat Geertruida vooral grijs was bij Leipzig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Het werd breed gedragen. Is ook uit de basis verdwenen op termijn.
Verder niks tegen Geertruida. Soms matcht het gewoon niet tussen speler, club en de spelwijze.
Wie zeiden dat hier dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij naar Leipzig ging werd er hier gezegd dat het zo slim was van hem dat hij daarheen ging en niet direct naar een absolute topclub
Uit mijn hoofd @Slobeendquote:
Die zei dat ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd @:slobeend
Maar als hij het niet was gaat hij dat nu bewijzen door op te zoeken wie het wel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |