Als je 30 pakt voor een rechtsback die een heel seizoen geblesseerd is geweest zou ik dat al bijzonder knap vindenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Begin toch wel te geloven dat hij weg gaat. En gezien de echte topclubs na een door blessures geplaagd minder seizoen nog wat lijken te twijfelen / af te wachten, zal hij het transferrecord vast niet breken
Mooi dat er wat concurrentie is. 25 en doorverkoop zou echt prima zijn. Zeker gezien het recente blessure verleden.quote:
Grootverdieners Stengs, Bijlow en Zerrouki zijn wel weg inmiddels.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit moet een fout zijn, zo dom was Te Kloese heus niet.
25 is te weinig, kan je makkelijk meer uithalen rond de 30 is haalbaar. En anders niet verkopen, volgend jaar krijg je dat (of meer) er ook wel voor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mooi dat er wat concurrentie is. 25 en doorverkoop zou echt prima zijn. Zeker gezien het recente blessure verleden.
Die waren allemaal (bedoeld als) basisspelers.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grootverdieners Stengs, Bijlow en Zerrouki zijn wel weg inmiddels.
Dan is 28 eigenlijk nog steeds niet mooi, want in de CL valt het poen te verdienenquote:Op donderdag 30 juli 2026 23:32 schreef snabbi het volgende:
iets in de trant van 28 zou echt een mooi bedrag zijn, maar de kwaliteit binnen de selectie houdt niet te over. Je maakt volgend jaar geen kans op CL op deze manier.
Ik denk eigenlijk dat hij Feyenoorder genoeg is om - als hij de keuze heeft - hierheen te komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord lijkt in ieder geval door te willen schakelen naar Geert, die inmiddels al akkoord zou zijn met PSV. Lijkt mij een prima vervanger maar wel ontzettend duur. Ik ben wel benieuwd wat Geert gaat doen als er interesse is van beide clubs, ik vrees dat PSV bereid is verder te gaan dan wij.
Als je Geert als vervanger kunt krijgen dan ga je er in principe op vooruit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan is 28 eigenlijk nog steeds niet mooi, want in de CL valt het poen te verdienen
Wel een hele grote maar, waarbij Geert een hele dure afschrijving is en Read nog door kan groeienquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je Geert als vervanger kunt krijgen dan ga je er in principe op vooruit.
Je zult toch een paar spelers van échte CL-kwaliteit moeten hebben rondlopen. Dat zijn er imo nu vier (Moussa, Read, Valente, Moder) waarvan één altijd stuk en Read dus nu weggaat. Het zou ook wel fijn zijn om iets doorlopends te hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef hhh38 het volgende:
Transfers zoals die van Geertruida moet je helemaal niet willen.
Voorafgaand aan afgelopen seizoen hadden we ook niet verwacht dat Valente CL kwaliteit is. Misschien hebben we er nu ook al meer rondlopen in de selectie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zult toch een paar spelers van échte CL-kwaliteit moeten hebben rondlopen. Dat zijn er imo nu vier (Moussa, Read, Valente, Moder) waarvan één altijd stuk en Read dus nu weggaat. Het zou ook wel fijn zijn om iets doorlopends te hebben.
Nu nog steeds niet hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voorafgaand aan afgelopen seizoen hadden we ook niet verwacht dat Valente CL kwaliteit is.
Mag het dit seizoen wel wat langer dan drie maanden laten zienquote:
Qua fitheid vind ik vorig seizoen niet representatief.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag het dit seizoen wel wat langer dan drie maanden laten zien
Geertuida is een totaal andere categorie, ja. Veel meer ervaring, kent de club maar minder groeipotentieel. Dat wil niet zeggen dat het een verkeerde deal is. In de CL zit ik rustiger met Geertruida dan met een onbekende, onbewezen jonge hond inclusief groeipotentieel waarvan we nog niks hebben gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel een hele grote maar, waarbij Geert een hele dure afschrijving is en Read nog door kan groeien
Ik denk niet eens dat je erop vooruit gaat overigens
Ik weet niet of rond de 15 neerleggen voor GeertGod nou echt verstandig is, als één van zijn grootste fansquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geertuida is een totaal andere categorie, ja. Veel meer ervaring, kent de club maar minder groeipotentieel. Dat wil niet zeggen dat het een verkeerde deal is. In de CL zit ik rustiger met Geertruida dan met een onbekende, onbewezen jonge hond inclusief groeipotentieel waarvan we nog niks hebben gezien.
Als Read weggaat, zou ik Geertruida kortom echt de beste optie vinden.
Dit is wel een valse tegenstelling, er zit heel veel tussen die 2 opties.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Geertuida is een totaal andere categorie, ja. Veel meer ervaring, kent de club maar minder groeipotentieel. Dat wil niet zeggen dat het een verkeerde deal is. In de CL zit ik rustiger met Geertruida dan met een onbekende, onbewezen jonge hond inclusief groeipotentieel waarvan we nog niks hebben gezien.
Als Read weggaat, zou ik Geertruida kortom echt de beste optie vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |