Ook niet helemaal met alle brandenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kans is wel groot ja
WKN / Totale zonsverduistering 12-08-2026 (Groenland, IJsland en Spanje) #2
Spanje was een betere keuze.
Binnenkort weer genieten van Maarten van der Weijden!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:52 schreef Szura het volgende:
Een live uitzending over hoe de maan voor de zon schuift, dit land is gek geworden. En Jetten doet niks!!
Zelden zoiets absurdistisch gezien bij de NOS als deze live-uitzending. Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:52 schreef Szura het volgende:
Een live uitzending over hoe de maan voor de zon schuift, dit land is gek geworden. En Jetten doet niks!!
7 jaar oude video's, het oude account van @wimderon of @DiegoFuser?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:42 schreef DeeBee het volgende:
https://www.youtube.com/@:martsmeetsvideos
Wie van jullie is er trouwens op YT begonnen?
Was in 1999 ookquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:52 schreef Szura het volgende:
Waarom ze een weerman ipv een sterrenkundige hebben uitgenodigd is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelden zoiets absurdistisch gezien bij de NOS als deze live-uitzending. Dit kan écht niet.
Toen deed Jetten ook al niets!quote:
Kwam langs een dijk met vrij uitzicht ... een grote mensenmassa. Niet verwacht dat het zoveel mensen zou fascineren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:41 schreef Aguero het volgende:
Je kan overal cynisch over doen maar ik vind dit allemaal erg mooi. Het astronomisch fenomeen zelf en de sfeer er omheen.
Het ging vooral over de manier van verslaggeving door de NOS, die was mensonterend slecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:41 schreef Aguero het volgende:
Je kan overal cynisch over doen maar ik vind dit allemaal erg mooi. Het astronomisch fenomeen zelf en de sfeer er omheen.
Ik kreeg deze ook in de suggestiesquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
7 jaar oude video's, het oude account van @:wimderon of @:DiegoFuser?
Over de snelweg rijdend viel het op dat ieder viaduct gevuld was met mensen, net als eigenlijk ieder hoger punt met enig uitzicht. Bijzonder wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kwam langs een dijk met vrij uitzicht ... een grote mensenmassa. Niet verwacht dat het zoveel mensen zou fascineren.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het ging vooral over de manier van verslaggeving door de NOS, die was mensonterend slecht.
Gregory die allerlei lijntjes trekt op het bord?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op NPO3 nu een eerste analyse met Gregory Sedoc en Jeroen Stekelenlul.
Ik weet totaal niet hoe ik me nu moet voelen.quote:
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet hoe ik me nu moet voelen.
Ik ben geneigd dit door de vingers te zien omdat de alternatieven blijkbaar Martinez en Reiziger waren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1484878820138233860quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.
Dit gaat hoe dan ook vermakelijk wordenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet hoe ik me nu moet voelen.
En dan krijgen we met een beetje geluk ook nog moordenaar Patrick K. erbij!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit door de vingers te zien omdat de alternatieven blijkbaar Martinez en Reiziger waren.
Bovendien, wij tolereren hier DeeBee toch ook al jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |