Kwam langs een dijk met vrij uitzicht ... een grote mensenmassa. Niet verwacht dat het zoveel mensen zou fascineren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:41 schreef Aguero het volgende:
Je kan overal cynisch over doen maar ik vind dit allemaal erg mooi. Het astronomisch fenomeen zelf en de sfeer er omheen.
Het ging vooral over de manier van verslaggeving door de NOS, die was mensonterend slecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:41 schreef Aguero het volgende:
Je kan overal cynisch over doen maar ik vind dit allemaal erg mooi. Het astronomisch fenomeen zelf en de sfeer er omheen.
Ik kreeg deze ook in de suggestiesquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
7 jaar oude video's, het oude account van @:wimderon of @:DiegoFuser?
Over de snelweg rijdend viel het op dat ieder viaduct gevuld was met mensen, net als eigenlijk ieder hoger punt met enig uitzicht. Bijzonder wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kwam langs een dijk met vrij uitzicht ... een grote mensenmassa. Niet verwacht dat het zoveel mensen zou fascineren.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het ging vooral over de manier van verslaggeving door de NOS, die was mensonterend slecht.
Gregory die allerlei lijntjes trekt op het bord?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op NPO3 nu een eerste analyse met Gregory Sedoc en Jeroen Stekelenlul.
Ik weet totaal niet hoe ik me nu moet voelen.quote:
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet hoe ik me nu moet voelen.
Ik ben geneigd dit door de vingers te zien omdat de alternatieven blijkbaar Martinez en Reiziger waren.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.
https://x.com/Alaphilippe_/status/1484878820138233860quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.
Dit gaat hoe dan ook vermakelijk wordenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet hoe ik me nu moet voelen.
En dan krijgen we met een beetje geluk ook nog moordenaar Patrick K. erbij!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit door de vingers te zien omdat de alternatieven blijkbaar Martinez en Reiziger waren.
Bovendien, wij tolereren hier DeeBee toch ook al jaren?
We worden wereldkampioen. Tiki-takampioen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:19 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben hier wel blijer mee dan met Reiziger, denk ik
Hopelijk maakt hij ook zijn zoontje aanvoerder net als die vorige mislukte assistent-bondscoachquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan krijgen we met een beetje geluk ook nog moordenaar Patrick K. erbij!
Als buschauffeur?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan krijgen we met een beetje geluk ook nog moordenaar Patrick K. erbij!
Lekker coachen in Kwataar bij Al Sadd, laat gaan. Qatar Stars League winnen, dan ben je een hele grote.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben geneigd dit door de vingers te zien omdat de alternatieven blijkbaar Martinez en Reiziger waren.
Bovendien, wij tolereren hier DeeBee toch ook al jaren?
KNVB benoemt Barcelona-legende Xavi tot bondscoach Nederlands elftal - https://nos.nl/l/2626588quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb nu al geen zin in het eindeloze gedweep met Cruijff/Barcelona.
Van Gaal, Rijkaard en Michels worden ook genoemd in het persbericht!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb nu al geen zin in het eindeloze gedweep met Cruijff/Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |