Zijn hele lichaam is een kleurplaat, dat zijn altijd domme mensen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet niet of de Jong dom is
Als ik me niet vergis is dit dezelfde die een tijdje geleden in Panorama of Nieuwe Revu ofzo stond (zo'n kappersblaadje), hardop gelachen toen tijdens het wachten op een knipbeurt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:13 schreef Slobeend het volgende:
Dit is een bijzonder vermakelijk interview met een zeer bijzondere man. https://www.nrc.nl/nieuws(...)h-patholoog-a4934053
Ik begin een beetje Bob-moe te worden. Bovendien is maar één @Immerdebestebobquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:52 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hebben we dit al gezien? Bijna 2 uur aan BobGod.
(En ook 2 uur aan Timmetje Hofman, dat is dan weer minder leuk)
Prima discussietje om te volgen tijdens het hardlopen. Bob heeft inzichten die ik erg leuk vind, met name over intersectionaliteit. Het is wel één van de weinige linkse mensen met momentumquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begin een beetje Bob-moe te worden. Bovendien is maar één @:immerdebestebob
Ze zien alles door een roze bril?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef Szura het volgende:
Ik zit me enorm te verbazen dat PSV het seizoen ingaat met de altijd onzekere Flamingo
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef Szura het volgende:
Ik zit me enorm te verbazen dat PSV het seizoen ingaat met de altijd onzekere Flamingo
Prachtige jinx, net nu ik ons al in november op P2 zag staanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:43 schreef Szura het volgende:
Omdat de VAR ligt te slapen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Prachtige jinx, net nu ik ons al in november op P2 zag staan
Het altijd corrupte en incapabele scheidsrechterskorps is halverwege speelronde 1 al weer lekker bezig zie ik. Ach.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Prachtige jinx, net nu ik ons al in november op P2 zag staan
Laat hem nog maar een seizoentje zitten zou ik zeggen, alleen maar beter voor ons aller Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd om Peter Bosz te ontslaan.
Zeg ik zonder achterliggende gedachte.
Je kan van Danny zeggen wat je wil, maar elke club weet ie naar een prima klassering te brengen. Dat is geen toeval meer.quote:
Weer een geweldige training vandaag?quote:
Ja, veel balbezit. Peter zijn plan was geweldig. Ik heb net hardop zitten lachen om zijn interview, Peter was ziedend vol dedain.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer een geweldige training vandaag?
Dat interviewertje van ESPN is ook wel echt een lulletje rozenwater. Ideaal om de toch al ziedende Peter Boosz nog net wat meer het bloed onder de nagels vandaan te halen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, veel balbezit. Peter zijn plan was geweldig. Ik heb net hardop zitten lachen om zijn interview, Peter was ziedend vol dedain.
Wouter Bouwman is nog geen Bert Maalderink.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat interviewertje van ESPN is ook wel echt een lulletje rozenwater. Ideaal om de toch al ziedende Peter Boosz nog net wat meer het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Wilde Bosz dit keer wél tegengoals analyseren? Of was er een nieuw excuus?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wouter Bouwman is nog geen Bert Maalderink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |