De Belg doet er netjes aan meequote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker coachen in Kwataar bij Al Sadd, laat gaan. Qatar Stars League winnen, dan ben je een hele grote.
Gezien de alternatieven overigens nog steeds een aardig keuze, maar ja, Koeman, Martinez, Reiziger, dan ligt je niveau ook wel drie kelders diep...
[..]
KNVB benoemt Barcelona-legende Xavi tot bondscoach Nederlands elftal - https://nos.nl/l/2626588
Jij gaat heerlijke jaren tegemoet, makker
Ik ga dit echt niet overleven hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Een fris Nederlands Elftal met een Catalaanse voetbalmentaliteit verslaat Kosovo’
‘Oranje overheerst Baku: 1-3 met het karakter van Johan Cruijff’
‘Xavi brengt vleugje Barcelona naar de Kuip, waar Nederland met 4-0 Noord-Ierland overmeestert’
‘Tiki-Taka op de Faraoer met vader en zoon Kluivert’
Nu al zin in, dit wordt echt genieten.
Je kunt natuurlijk rekenen op een jankstukje van hem dat het geen Nederlander is geworden. Derksen gaat vast ook weer kotsen in zijn podcast en hem een ‘wijsneusje’ noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:39 schreef Szura het volgende:
Benieuwd naar de eerste confrontatie met Faalentijn
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ga dit echt niet overleven hoor.
Uitstekende combi dusquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik herinner je er even aan dat Xavi met alle liefde jarenlang een ambassadeur van Qatar was.
Gracias Johanquote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier kwamen ze al mee tijdens Lowietjes bijna demente episode, moet je na gaan wat voor genot we nu gaan krijgen
- Zeiken dat ie te vaak in het buitenland is / te weinig wedstrijden bezoekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk rekenen op een jankstukje van hem dat het geen Nederlander is geworden. Derksen gaat vast ook weer kotsen in zijn podcast en hem een ‘wijsneusje’ noemen.
Hier bij de lokale sterrenwacht in Vinkel ook hutjemutje veel mensen. Landweggetjes waren overal en de weilanden ook. Volgens mij leefde het in 1999 een stuk minderquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kwam langs een dijk met vrij uitzicht ... een grote mensenmassa. Niet verwacht dat het zoveel mensen zou fascineren.
https://nos.nl/artikel/26(...)et-nederlands-elftalquote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Zeiken dat ie te vaak in het buitenland is / te weinig wedstrijden bezoekt.
- Gezeur dat ie Nederlandse spelers in Spanje voor zou trekken.
- Hij vervangt een trouw Nederlands staflid door een Spaanse opvolger, hoe durft ie!
- Dwepen met Hollandse School, alsof het voetbal zich de afgelopen 30 jaar niet ontwikkeld heeft.
Ik vond die hele eclips eigenlijk veel leuker dan ik had verwachtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 07:28 schreef Fretwork het volgende:
Dit vatte het wel samen
"Nederlanders smullen van de eclips: 'Lijkt een maan die licht geeft'"
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Had liever Afellay, Seedorf of een van de Franks als bondscoach gezien. Niet dat Xavi niet goed is, spreekt geen Nederlands, communicatie moet dan in het Engels plaatsvinden.
De Engelse taal, traumatisch. Ik spreek het 90 procent van de tijd op mijn werk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De doodenge Engelse taal, waar alle internationals die in de Prem spelen niets mee kunnen.
Bom er op.quote:De politie gaat boeren die vrijdag met de trekker op de snelweg naar Den Bosch rijden niet tegenhouden. Dat zegt de politie Oost-Brabant.
Een woordvoerder geeft aan dat de politie "trekkers en landbouwvoertuigen" die de weg blokkeren of gevaarlijke situaties veroorzaken niet zal dulden. Maar ze zullen niet gestopt worden als ze over de snelweg rijden. "Dat is zo door het landelijk OM bepaald", stelt de woordvoerder.
Wanneer mogen we gaan spreken van ACAB?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Ach de politie, ach het OM.
[..]
Bom er op.
Frank Wormuth?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Had liever Afellay, Seedorf of een van de Franks als bondscoach gezien. Niet dat Xavi niet goed is, spreekt geen Nederlands, communicatie moet dan in het Engels plaatsvinden.
Je moet ook de internationals tegemoet komen die nog in Nederland voetballenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De doodenge Engelse taal, waar alle internationals die in de Prem spelen niets mee kunnen.
En we moeten de AZ talenten inpassen. Peer, Kees & Mexx. Mexx lijkt mij wel iemand die daadwerkelijk geen Engels kan maar goed, die is de Nederlandse taal ook niet machtig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet ook de internationals tegemoet komen die nog in Nederland voetballen
Wat moeten we toch zonder Weghorst en Til?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |