Ajax speelde tegen fucking Vojvodina, hoezo indrukwekkendquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef Durmada het volgende:
Ajax extreem indrukwekkend, Twente extreem teleurstellend. Misschien voortaan gewoon die Europese posities verdelen op financiën, anders sla je gewoon een modderfiguur als Nederland.
Heb jij een PhD in Overdrijven?quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef Durmada het volgende:
Ajax extreem indrukwekkend Twente extreem teleurstellend. Misschien voortaan gewoon die Europese posities verdelen op financiën, anders sla je gewoon een modderfiguur als Nederland.
Twente is een parodie op een Conference League clubquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Tegen wie speelt Twente in de volgende ronde conference league? Want dat zal ook wel lastig worden
FC DAC 1904quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Tegen wie speelt Twente in de volgende ronde conference league? Want dat zal ook wel lastig worden
Nee beter hé.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even noteren voor mijn voorspellingen.
Twente niet hoger als plekkie 6
Een AZ fan die Ajax de hemel inprijst dat moet je ook niet proberen op een zeepkist op het waagplein.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef Durmada het volgende:
Ajax extreem indrukwekkend, Twente extreem teleurstellend. Misschien voortaan gewoon die Europese posities verdelen op financiën, anders sla je gewoon een modderfiguur als Nederland.
Het is hoger danquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even noteren voor mijn voorspellingen.
Twente niet hoger als plekkie 6
Vennegoor of Hesselink?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:01 schreef Black-Death het volgende:
Jan Vennegoor of Hesseling. Wist niet dat die nog leefde
Hij heeft blijvende schade overgehouden aan zijn elleboog door het voetbal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:01 schreef Black-Death het volgende:
Jan Vennegoor of Hesseling. Wist niet dat die nog leefde
Ik dacht dat dit een flauw grapje was naar Bal op het dak, maar het is echt een clubquote:
Ja ik verzin het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een flauw grapje was naar Bal op het dak, maar het is echt een club
Misschien was 'extreem' wat overdreven ja. Maar ik kan mij ook nog een Feyenoord tegen Trencin herinneren. Dan kan je als Nederlander niet over straat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:59 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Een AZ fan die Ajax de hemel inprijst dat moet je ook niet proberen op een zeepkist op het waagplein.
Ja.quote:
Jij was toch gestopt met kijken?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met dit Twente? Nee die krijgen er eerder nog 1 om de oren
Ik was net zo blij dat we van deze humor af warenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ze weten nog niet wie hem gemaakt heeft.
Gewoon voorzetten pompen, het kan zo simpel zijn. Dat had al de 2-3 moeten zijn trouwensquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Haha en in de laatste minuten kan het dan opeens wel. Wonderlijk spel is het toch.
Ja, ik snap soms dat oeverloze gebrei ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon voorzetten pompen, het kan zo simpel zijn. Dat had al de 2-3 moeten zijn trouwens
Doe dit maar niet meer.quote:
Pröpper zou nu met een blije bek voor de camera verschijnenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of nog iemand van Twente durft te beweren dat ze meer hadden verdiend
Je snapt wel waarom ie liever balletjes breed geeft.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:26 schreef Maver24 het volgende:
C roekie. Ben ik blij dat wij er vanaf zijn
Neem nog maar een Cornettoquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Met dit warme weer gaan we ons niet druk maken om FC Twente.
Ik zal me nooit druk maken over Twente.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Met dit warme weer gaan we ons niet druk maken om FC Twente.
Cornetto Trilogyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |