Dotteke deed het vroeger zelf ook nog goedquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:16 schreef Rob het volgende:
ik gebruik geen AI plaatjes maar zelf gemaakte bannertjes foto's en een gifje zo nu en dan.
Dotteke.gif deed het vroeger wel gewoon
quote:
Vandaag niks,spullen zoeken zo en morgen naar ardennenquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nog leuke plannen, weer richting zee of zo vandaag
Of is het je te warm buiten?
O lekker geniet er van en kom heel en uitgerust weer terug Docciequote:Op donderdag 30 juli 2026 11:00 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vandaag niks,spullen zoeken zo en morgen naar ardennen
quote:
Ja denk dat ze allemaal in een badje zitten om af te koelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:28 schreef DJMO het volgende:
Willen jullie even heel hard lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou zelf een fysio zoeken met sport gedeelte, die zijn vaak beter ingesteld op blessure herstel, maar top!
Ik heb het recht om te bepalen!
Ik was op zoek naar 33n rugbrqce ter ondersteuning (voor tijdens de vakantie) maar de drogist waar ik net was raadde dat dan weer ten zeerste af, omdat he de boel alleen maar slapper maakt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]zou zelf een fysio zoeken met sport gedeelte, die zijn vaak beter ingesteld op blessure herstel, maar top!
![]()
hier heb je een 3 voor in je klembordquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:11 schreef Dotteke het volgende:
Ben met de cijfertjes bezig. liep achter ben normaal altijd dat ik het iedere maand invul en nakijk
Nu moet ik vanaf maart alles doen
Maar alles is ingevuld nu nog alles uitrekenen
slimme drogist, alsof we allemaal onze koppie gebruiken vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar 33n rugbrqce ter ondersteuning (voor tijdens de vakantie) maar de drogist waar ik net was raadde dat dan weer ten zeerste af, omdat he de boel alleen maar slapper maakt.
Als ik terug ben van vakantie m'n eigen fysio maar weer eens inschakelen.
Het is ellende zonder driequote:Op donderdag 30 juli 2026 12:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier heb je een 3 voor in je klembord
Al bij de dokter geweest?quote:
Ga je zo lang op vakantie Doccie?quote:
En toen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las friet
[..]
komt een eend bij de dokter
Nee. Ben naar de apotheek gegaanquote:
Bleek de spermabank te zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeg de dokter wat is dat? zei de eend: kwak
dat jij niet gewoon voor 12 euro, bijvoorbeeld zoiets aanschaft. een bluetooth numpadje. ken deze verder niet, maar meer ter inspiratiequote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ellende zonder drie
Lekker bezig geweest vannacht
Vooral een eerlijke drogist ze had ook niks kunnen zeggen en me simpelweg zo'n ding voor 60 euro kunnen verkopen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slimme drogist, alsof we allemaal onze koppie gebruiken vandaag![]()
of voice gebruiken tussen het typen door, elke keer 3! roepen tussen het typen doorquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat jij niet gewoon voor 12 euro, bijvoorbeeld zoiets aanschaft. een bluetooth numpadje. ken deze verder niet, maar meer ter inspiratie
https://www.amazon.nl/-/e(...)lation/dp/B0B9SBPCST
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las friet
[..]
komt een eend bij de dokter
hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of voice gebruiken tussen het typen door, elke keer 3! roepen tussen het typen door
Denk dat ze zich al snel vergist 3n in plaats van 3 bolk roeptquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of voice gebruiken tussen het typen door, elke keer 3! roepen tussen het typen door
jouw 3 doet ook gekke dingenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk dat ze zich al snel vergist 3n in plaats van 3 bolk roept
Mobiel. De 3 zit pal boven de e. Dus dan let ik zelf niet goed op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |