slimme drogist, alsof we allemaal onze koppie gebruiken vandaagquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar 33n rugbrqce ter ondersteuning (voor tijdens de vakantie) maar de drogist waar ik net was raadde dat dan weer ten zeerste af, omdat he de boel alleen maar slapper maakt.
Als ik terug ben van vakantie m'n eigen fysio maar weer eens inschakelen.
Het is ellende zonder driequote:Op donderdag 30 juli 2026 12:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier heb je een 3 voor in je klembord
Al bij de dokter geweest?quote:
Ga je zo lang op vakantie Doccie?quote:
En toen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las friet
[..]
komt een eend bij de dokter
Nee. Ben naar de apotheek gegaanquote:
Bleek de spermabank te zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vroeg de dokter wat is dat? zei de eend: kwak
dat jij niet gewoon voor 12 euro, bijvoorbeeld zoiets aanschaft. een bluetooth numpadje. ken deze verder niet, maar meer ter inspiratiequote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ellende zonder drie
Lekker bezig geweest vannacht
Vooral een eerlijke drogist ze had ook niks kunnen zeggen en me simpelweg zo'n ding voor 60 euro kunnen verkopen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slimme drogist, alsof we allemaal onze koppie gebruiken vandaag![]()
of voice gebruiken tussen het typen door, elke keer 3! roepen tussen het typen doorquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat jij niet gewoon voor 12 euro, bijvoorbeeld zoiets aanschaft. een bluetooth numpadje. ken deze verder niet, maar meer ter inspiratie
https://www.amazon.nl/-/e(...)lation/dp/B0B9SBPCST
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las friet
[..]
komt een eend bij de dokter
hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of voice gebruiken tussen het typen door, elke keer 3! roepen tussen het typen door
Denk dat ze zich al snel vergist 3n in plaats van 3 bolk roeptquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of voice gebruiken tussen het typen door, elke keer 3! roepen tussen het typen door
jouw 3 doet ook gekke dingenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk dat ze zich al snel vergist 3n in plaats van 3 bolk roept
Mobiel. De 3 zit pal boven de e. Dus dan let ik zelf niet goed op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |