SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn van de generatie dat je een rooie een rooie noemt en een schele een schelequote:Op woensdag 29 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende: Zal wel te warm zijn of zo. Hebben jullie echt niets beters te doen dan elkaar moedwillig in de veren te vliegen
![]()
Is sorry. Sommigen worden nou eenmaal getriggerd door mensen die terreur en vernietiging van leven toejuichen en die de veroorzakers van al dit leed verheerlijken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:20 schreef vul_maar_in het volgende: Zal wel te warm zijn of zo. Hebben jullie echt niets beters te doen dan elkaar moedwillig in de veren te vliegen
![]()
Ik word vooral getriggered door users die niet eens een beetje normaal kunnen doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:24 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Is sorry. Sommigen worden nou eenmaal getriggerd door mensen die terreur en vernietiging van leven toejuichen en die de veroorzakers van al dit leed verheerlijken.
Oh.quote:
Gaat nog 737377272x gebeuren als je weigert iets aan de oorzaak te doenquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik word vooral getriggered door users die niet eens een beetje normaal kunnen doen.
Mikeytt in NWS / Oorlog in Oekraïne #1315quote:
Welkom op het internet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gaat nog 737377272x gebeuren als je weigert iets aan de oorzaak te doen
mimimimim.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mikeytt in NWS / Oorlog in Oekraïne #1315
Andersom heb je 30 klaagtopics in FB over "Ruzzia" terwijl die russen dat zelf op de borst pinnen.. maar zelf wel constant provoceren en dan reacties rapporteren.. bloedzuigers..
Moet wat mij betreft ook mogen, maar dan moet je als sloeber ook niet huilen dat je een sloeber wordt genoemd.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
mimimimim.
Zelensky vraagt geregeld om steun en middelen, dat mag hij. Maar anderen mogen in hun politieke afweging van mening zijn dat de steun wel limitatief is. Heeft niets met Kremlin propaganda te maken.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:25 schreef ExTec het volgende:
Maar da's best intelligent.
Misdragingen uit het verleden blijkbaar door mods op 1 lijn laten trekken met persoonlijke eigenschappen, zodat er naar refereren "op de man spelen" is.
Moet ik em wel nageven.
Sjezus dan kan ik het halve topic wel weghalen. Wat een gotspe.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mikeytt in NWS / Oorlog in Oekraïne #1315
Andersom heb je 30 klaagtopics in FB over "Ruzzia" terwijl die russen dat zelf op de borst pinnen.. maar zelf wel constant provoceren en dan reacties rapporteren.. bloedzuigers..
Juist omdat mensen niet normaal doen gaan users op de man spelen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik word vooral getriggered door users die niet eens een beetje normaal kunnen doen.
Ik kan niet quoten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Sjezus dan kan ik het halve topic wel weghalen. Wat een gotspe.
Ja dat is dus het probleem héquote:Op woensdag 29 juli 2026 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Sjezus dan kan ik het halve topic wel weghalen. Wat een gotspe.
Oké, ik haal van de week @MickeytTT als test uit NWS oké, en daarna is opeens alles pais en vree.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:26 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Gaat nog 737377272x gebeuren als je weigert iets aan de oorzaak te doen
quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, ik haal van de week @:MickeytTT als test uit NWS oké, en daarna is opeens alles pais en vree.
Iemand sloeber noemen is niet bijzonder lasterlijk nee, maar dat werd wel zo door Mikey ervaren? Ik mis volgens mij de reactie daarop?quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet wat mij betreft ook mogen, maar dan moet je als sloeber ook niet huilen dat je een sloeber wordt genoemd.
Jouw reactie is ook tegen de regels.
Ik ga op m'n handen zitten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat is dus het probleem héAls je er aan begint dan moet je het ook consequent doen.
Maaaaaaaaaaar, er is altijd een maar. Als het dan nog gekut is, en op de man, is het project mislukt en kan ie weer terug.quote:
Voor een goede test moet php ook mee.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaar, er is altijd een maar. Als het dan nog gekut is, en op de man, is het project mislukt en kan ie weer terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |