Nee, het is geen makkelijke route dit allemaal. Ik leef met je mee iig, vervelend dat dit allemaal zo moet gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:41 schreef DJMO het volgende:
Heb gedreigd met een aanklacht bij het medisch tuchtcollege tegen de psychiater, vanwege het onthouden van zorg, en tegelijk probeer ik een zorgmachtinging af te dwingen, maar al die dingen gaan niet vanzelf.
Al ff niet meer geweestquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je mag wel foto zien. Kan je nog op discord?
Ja lukte ff niet maar via daar kan ik wel sturenquote:
Dat maakt de situatie juist nog complexer. Het geeft me minder tijd om m'n woning te ontruimen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig kan je over een paar dagen op vakantie
Je bent lief 💋quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, het is geen makkelijke route dit allemaal. Ik leef met je mee iig, vervelend dat dit allemaal zo moet gaan.
Hé is in loveeeeequote:Op woensdag 29 juli 2026 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zie ik daar iemand op een roze wolk
Nope, zag niksquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja lukte ff niet maar via daar kan ik wel sturen![]()
maar wat ik stuurde zag je wat of zag je niks weet niet of het gelukt was
Kabouter?quote:
Too latequote:
Ga nu zitten met een zuchtquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond
Ik stap ook net in bed. Slaap lekker Laf. Tot morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |