Arme dames van plezier achter glasquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:49 schreef Rob het volgende:
Achter glas blijft het opwarmen. Dus dozen nog wel even nodig.
begin te begrijpen dat die koelkast zoiets had van, bekijk het maarquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja het kan nog warmer, heb dat al gehad helaas. Ja uithouden25,1 is nog te doen
Ik weet niet of dat goed isoleert een natte doosquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Arme dames van plezier achter glas![]()
Hebben ook dozen voor het raam
Ja die had er de kracht niet meer voorquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
begin te begrijpen dat die koelkast zoiets had van, bekijk het maar
geef die lieve rooie kad maar een knuffeltje van mijquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Korte siesta houden met de kat
Proberen
Met hun doos achter het raam 😲quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Arme dames van plezier achter glas![]()
Hebben ook dozen voor het raam
Hij waardeert het de knuffelkat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geef die lieve rooie kad maar een knuffeltje van mij
Ik heb een rode siamese katerquote:
omfg pics!quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb een rode siamese kater
Het is echt mijn droomkat, beter dan ik van te voren had verwacht.
Je mag wel foto zien. Kan je nog op discord?quote:
Heb je een zware dag gehad?quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:26 schreef DJMO het volgende:
Soms haat ik muziek. Soms hou ik ervan.
Op dit moment kan ik alleen maar janken door de teksten.
Ik probeerde een uurtje te gaan liggen en had m'n playlist aangezet. Ik alleen maar meer verdriet dat imhoof kwam![]()
onrustigquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
maar die siesta is hem niet geworden ?
Ik kan wel zeggen dat ik een beroep doe op mijn zwijgrecht, maar maar ja. Ik sta al weken onder hoogspanning.quote:
Klote voor je. Dikke knuffel iig.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik een beroep doe op mijn zwijgrecht, maar maar ja. Ik sta al weken onder hoogspanning.
Beetje kort en bondig wat ik zei maar begrijpelijk als je ff niet zo lekker erin zit en dat mag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik een beroep doe op mijn zwijgrecht, maar maar ja. Ik sta al weken onder hoogspanning.
van hetzelfde! lekker kroelequote:Op woensdag 29 juli 2026 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok doei jullie ook allemaal alvast straks een koele avond gewenst, zover het koel kan worden
Ja dat is natuurlijk mega stressvol.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een hele lieve psychiater die me medicatie onthoudt terwijl ik over zes weken m'n huis leeg moet opleveren omdat de rechter meegaat in het oordeel van de woningbouw dat ik te weinig gebruik maak van m'n woning.
Door onthouden van de medicatie is m'n vorige vakantie verziekt omdat ik door een reflux /stress aanval met gillende sirenes werd afgevoerd naar het ziekenhuis in Luxemburg.
Ik sta nu onder toezicht van een cardioloog en heb een verwijzing naar een mdl arts.
Ik ben redelijk radeloos inmiddels.
Nee, het is geen makkelijke route dit allemaal. Ik leef met je mee iig, vervelend dat dit allemaal zo moet gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:41 schreef DJMO het volgende:
Heb gedreigd met een aanklacht bij het medisch tuchtcollege tegen de psychiater, vanwege het onthouden van zorg, en tegelijk probeer ik een zorgmachtinging af te dwingen, maar al die dingen gaan niet vanzelf.
Al ff niet meer geweestquote:Op woensdag 29 juli 2026 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je mag wel foto zien. Kan je nog op discord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |