bied ze een gratis drankje aan om ze over de streep te trekken. incluis badjas en slippersquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:35 schreef Fogel het volgende:
Lief dagboek: Ik probeer mijn collegas naar een congres in Ierland te sturen maar ze weigeren.
Whehe, ze krijgen uiteraard alles betaald EN een per diem. Badjas en slippers zijn niet gewenst op die locatie, veelste koud ook vastquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
bied ze een gratis drankje aan om ze over de streep te trekken. incluis badjas en slippers
ondankbare hontenquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, ze krijgen uiteraard alles betaald EN een per diem. Badjas en slippers zijn niet gewenst op die locatie, veelste koud ook vast
Echt he?quote:
Ja, misschien zelf maar gaan. Maar dan heb ik 4 reizen in 4 weken en ik vind 3 eigenlijk al wel genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2026 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
de kans om lekker af te zakken in een Ierse pub laten schieten
Ja als ik persfoto's binnen krijg die zijn vaak ook groot verklein dat ook altijd op postimagesquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan lijkt het me een goed idee om dat te doen
ik ga ook standaard resizen als ik vanaf mobiel foto's maak, omdat het megagrote foto's worden anders
Wil je ook persfoto's van mij?quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ik persfoto's binnen krijg die zijn vaak ook groot verklein dat ook altijd op postimages
quote:Op woensdag 29 juli 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je ook persfoto's van mij?
Nee dank jequote:Op woensdag 29 juli 2026 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je ook persfoto's van mij?
Ai maakt foto's andersquote:
Hoi hoi, lekker gezwommen?quote:
Airco graag.quote:
Het is hier binnen 22 graden dus valt reuze mee, lekker de ventilator boven mij aan het waaien heerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:34 schreef DJMO het volgende:
Ik stap net onder een koele douche uit, maar ik heb geen flauw idee of de druppels op m'n lijf nou water of zweet zijn. Takke hitte
tweeendertig hierquote:
Bij mij thuis ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 16:37 schreef Schakeltopia het volgende:
24 hier, maar dat loopt nog wel wat op vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |