Geeeeeen ideequote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef Dotteke het volgende:
@:Yvonne hoe kan dat met die plaatjes die DJMO plaats, die laden zo ontzettend langzaam
heeft meer met postimg te maken, heeft fok niks mee te makenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:32 schreef Dotteke het volgende:
@:Yvonne hoe kan dat met die plaatjes die DJMO plaats, die laden zo ontzettend langzaam
Fijn een techneut in Tha House bolkquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft meer met postimg te maken, heeft fok niks mee te maken
Ik heb geen idee hoe zwaar ze zijn. Het zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hele topic laadt langzaam door die veel te grote troep.
Daar post ik als ik een artikel in RLS zet ook mee, nergens last van danquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft meer met postimg te maken, heeft fok niks mee te maken
Nou! Wat ben je dan?!quote:
Wegflikkeren, als je opnieuw dit topic aanklikt ben je 20 minuten aan het laden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe zwaar ze zijn. Het zou maar zo kunnen
misschien account van haar op postimg die op de een of andere manier een beperking heeft gekregen op de bandbreedtequote:Op woensdag 29 juli 2026 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar post ik als ik een artikel in RLS zet ook mee, nergens last van dan
@DJMO kijk dat eens even na als je wiltquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien account van haar op postimg die op de een of andere manier een beperking heeft gekregen op de bandbreedte
ik heb al eens geopperd om eens bij imgbb te uploadenquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:DJMO kijk dat eens even na als je wilt
Ik stop wel even met plaatjes pisten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:DJMO kijk dat eens even na als je wilt
Die van jou is 800KB en van DJMO 1,4 MBquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
opslaan en via gyazo doet het beter
ALs je ze via gyazo doet gaat het wel goed, zal dan toch aan postimage liggenquote:
Ja, ik heb hem gewoon opgeslagen en via paint geopend en toen met gyazo een cap gemaaktquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van jou is 800KB en van DJMO 1,4 MB
Lol ik bedoeld gyazoquote:
Kan je op postimage ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
op imgbb kan je afbeelding makkelijk resizen
Hello Paulquote:
dan lijkt het me een goed idee om dat te doenquote:
DJ Paul Bolktakquote:
Probeer je Homijn te lokken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
gewoon met postimg geupload zonder moeilijk te laden @Dottekequote:
Het was de butler!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef Jippie het volgende:
Kijk een crime-serie die naar mijn idee te lang duurt, stijf staat van de plottwists maar ik wil weten hoe het zit
Twijfel of ik het laatste deel maar zal gaan kijken, of in Wikipedia opzoek het het afloopt
Of Copilot vragen om een samenvatting?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef Jippie het volgende:
Kijk een crime-serie die naar mijn idee te lang duurt, stijf staat van de plottwists maar ik wil weten hoe het zit
Twijfel of ik het laatste deel maar zal gaan kijken, of in Wikipedia opzoek het het afloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |