Kan je op postimage ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
op imgbb kan je afbeelding makkelijk resizen
Hello Paulquote:
dan lijkt het me een goed idee om dat te doenquote:
DJ Paul Bolktakquote:
Probeer je Homijn te lokken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
gewoon met postimg geupload zonder moeilijk te laden @Dottekequote:
Het was de butler!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef Jippie het volgende:
Kijk een crime-serie die naar mijn idee te lang duurt, stijf staat van de plottwists maar ik wil weten hoe het zit
Twijfel of ik het laatste deel maar zal gaan kijken, of in Wikipedia opzoek het het afloopt
Of Copilot vragen om een samenvatting?quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef Jippie het volgende:
Kijk een crime-serie die naar mijn idee te lang duurt, stijf staat van de plottwists maar ik wil weten hoe het zit
Twijfel of ik het laatste deel maar zal gaan kijken, of in Wikipedia opzoek het het afloopt
Ik zie het ook in andere forumdelen. @Starhopper had een lief capibaraplaatje voor me gemaakt maar ik kreeg hem niet te zien omdat er hooguit maar 1/10 deel werd ingeladen. Via bericht wijzigen link opgezocht, geopend in postimages en screenshot gemaakt en geplaatst.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon met postimg geupload zonder moeilijk te laden @:dotteke
Er komt geen butler in voor!quote:
Mwah, op zich is het wel spannend en nog net op het randje van geloofwaardigquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of Copilot vragen om een samenvatting?
vreemdquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie het ook in andere forumdelen. @:Starhopper had een lief capibaraplaatje voor me gemaakt maar ik kreeg hem niet te zien omdat er hooguit maar 1/10 deel werd ingeladen. Via bericht wijzigen link opgezocht, geopend in postimages en screenshot gemaakt en geplaatst.
Via de nieuwe layout uploaden gaat hier overigens zonder problemen.
Da's de plottwist!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er komt geen butler in voor!
[..]
Mwah, op zich is het wel spannend en nog net op het randje van geloofwaardigben nu bij aflevering 7, en het zijn er 10.
Wss nietquote:Op woensdag 29 juli 2026 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
die koffer in athene, daar weet jij niks van mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |