abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221458172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:

[..]
Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?

Zegt wel wat over jou.
Oh deze user heeft wel meer op zijn kerfstok alhier. Bingo kaartje voor een abjecte persoonlijkheid begin voor deze user wel aardig vol te raken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_221458263
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker word
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:06:16 #28
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou ja normaal krijgen we de hele rechtse kliek in dit soort topics die zeggen dat die mensen het land uit moeten en wanneer links eens wakker word
Inderdaad. Maar je ziet hier toch wel een verschil tussen autochtonen en allochtonen? Allochtonen kunnen terug naar het herkomstland, voor autochtonen is dit hun herkomstland.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221458273
"Waarom ga je je als buitenstaander bemoeien met een cafe-ruzie?

Mischien was deze meneer levensmoe.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221458275
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar je ziet hier toch wel een verschil tussen autochtonen en allochtonen? Allochtonen kunnen terug naar het herkomstland, voor autochtonen is dit hun herkomstland.
Dat klopt, maar geweld is geweld en ik keur het af, van Jeroen en Mohammed daar maak ik geen verschil tussen
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:12:08 #31
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221458282
Zo'n jongen doet dit niet uit het niks. Waarschijnlijk gaat hier uren aan pesterijen vooraf.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:13:46 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221458287
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.

Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Een kroeggevecht is een keer wat anders dan een man van 70 die wordt toegetakeld door fatbiketerroristen. Verfrissend gewoon.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221458289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-verdachte~aa075e1c

Cafébezoeker krijgt tot bloedens toe stompen in gezicht: politie deelt camerabeelden van verdachte

Wie herkent de verdachte van een mishandeling die op 5 april plaatsvond in een café in uitgaansgebied de Korenmarkt in Arnhem? De politie deelt nu camerabeelden van een man die iemand tot bloedens toe in het gezicht zou hebben gestompt.

De mishandeling gebeurde volgens de politie nadat het slachtoffer van het toilet kwam en in het café zag hoe een vriend klappen kreeg.

Toen het slachtoffer tussen de twee probeerde te komen om de ruzie te sussen, ging een andere cafébezoeker hem te lijf, zo staat in een opsporingsbericht. Deze laatste man, die nu wordt gezocht, zou tot bloedens toe stompen in het gezicht hebben uitgedeeld om er vervolgens vandoor te gaan.

Opvallende lengte
De politie heeft, na een interne zoektocht, dinsdag drie foto’s van hem gedeeld. Opvallend aan de verdachte is dat hij vrij lang is, vermoedelijk tussen de 1,95 en 2 meter, meldt de politie.

Mensen met meer informatie krijgen het verzoek die te delen via de gratis tiplijn met het nummer 0800-6070. Wie anoniem wil blijven, kan gebruikmaken van meldpunt Meld Misdaad Anoniem via het nummer 0800-7000 of door naar meldmisdaadanoniem.nl te gaan.

[ afbeelding ]

"Opvallende lengte"... Valt reuze mee. T is geen Dutch Giant.

Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?

We zijn verder naar de maan geweest, gaan binnenkort naar Mars, maar een beveiligingscamera die met meer dan 3 pixels filmt is nog buiten ons bereik ofwa??

Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?

"Toen het slachtoffer terugkwam van een toiletbezoek, zag hij hoe zijn vriend klappen kreeg van iemand. Hij probeerde tussenbeide te komen om de ruzie te sussen, maar een andere cafébezoeker verhinderde dat door hem te lijf te gaan. De man stompte hem tot bloedens toe in zijn gezicht en ging ervandoor."
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:15:03 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221458290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? De autochtone bevolking moet totaal van onbesproken gedrag zijn voordat je immigranten mag willen weren?

Wat een flauwekul.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221458299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.

Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Niemand die deze hufter verdedigd, smoezen verzint en als slachtoffer neerzet bedoel je?
pi_221458300
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? De autochtone bevolking moet totaal van onbesproken gedrag zijn voordat je immigranten mag willen weren?

Wat een flauwekul.
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijken
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:20:49 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:08 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat klopt, maar geweld is geweld en ik keur het af, van Jeroen en Mohammed daar maak ik geen verschil tussen
Zeker, maar Mohammed kan terug naar Syrië of Marokko, Jeroen niet. Dáár zit het verschil.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221458340
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeker, maar Mohammed kan terug naar Syrië of Marokko, Jeroen niet. Dáár zit het verschil.
Mohammed die hier al ingeburgerd is en 30 jaar woont ?
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:26:48 #39
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221458371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee dat wil ik niet zeggen, maar als je zo moppert op de allochtonen is het hypocriet om hier voor weg te kijken
Waar kijkt hier iemand weg? Volgens mij lees ik alleen maar dat die vent een idioot is en gestraft dient te worden. Je zit zo diep in je bubbeltje dat je je eigen fantasie projecteert op een gebeurtenis die er niet is (wegkijken). En vervolgens commentaar geeft op die eigen fantasie van je? :') man man man wat een niveau. :')
pi_221458377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als Mohammed geen haat heeft naar Nederlanders heb ik geen problemen met Mohammed.
Als Mohammed het westen en Nederland haat en ze overhoop wil steken of een aanslag wil plegen, dan mag hij zijn Nederlandse paspoort inleveren en terug gaan naar het land waar hij voor strijd.
Helaas zijn dat er best wel veel.
pi_221458385
quote:

[..]
Wie in dit topic kijkt hiervoor weg dan?
pi_221458390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:26 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Waar kijkt hier iemand weg? Volgens mij lees ik alleen maar dat die vent een idioot is en gestraft dient te worden. Je zit zo diep in je bubbeltje dat je je eigen fantasie projecteert op een gebeurtenis die er niet is (wegkijken). En vervolgens commentaar geeft op die eigen fantasie van je? :') man man man wat een niveau. :')
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?
pi_221458397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oh waar zijn dan de users die normaal pagina’s volkalken als het het een autochtoon is?
Werken?
pi_221458413
Zelfs als de dader blank is en iedereen het een hufter vind dan moet er nog een discussie komen.

Het lijkt wel alsof er een teleurstelling is dat er geen smoezen verzonnen worden voor zijn gedrag of zo.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:35:29 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458432
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Inderdaad. Dat blijft een allochtoon met de herkomst elders.

Maar meestal betreft het natuurlijk niet zulke gevallen maar mensen die helemaal niet goed zijn ingeburgerd.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:40:38 #46
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221458455
quote:

[..]
Autochtoon ja? :') zo driftig dat je niet de gewenste reactie krijgt dat je in je woede ook nog verkeerd typt? :')

Je bent net zo hypocriet als sommige andere users hier. Hopen hopen hopen dat het een autochtoon is zodat je een stropop kan optuigen dat er niet genoeg gereageerd/weggekeken wordt. :')
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:43:38 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221458469
quote:

[..]
Die zijn bezig met een GofundMe voor deze zielige dader, hij was een lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, hij verdient deze hetze tegen hem niet, allemaal racisme enzo.

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221458489
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die zijn bezig met een GofundMe voor deze zielige dader, hij was een lieve jongen die net op het punt stond zijn leven te beteren, hij verdient deze hetze tegen hem niet, allemaal racisme enzo.

:').
Dit soort topics bloeden dood omdat vrijwel iedereen het er wel unaniem over eens is dat de dader gepakt en gestraft dient te worden.

Als mootjes met zijn Opel op een groepje voetgangers inrijdt omdat hij Allah een dienst wil bewijzen krijg je allemaal ruis en goedpraters.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:56:41 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221458507
quote:
4s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:49 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dit soort topics bloeden dood omdat vrijwel iedereen het er wel unaniem over eens is dat de dader gepakt en gestraft dient te worden.

Als mootjes met zijn Opel op een groepje voetgangers inrijdt omdat hij Allah een dienst wil bewijzen krijg je allemaal ruis en goedpraters.
Dit ook inderdaad. Uitstekend punt.

'Ja, maar zo zijn ze niet allemaal hoor'
'Dit heeft niets te maken met de Islam'
'Er is een verschil tussen Islam en Islamisme'

Doordat er in gevallen met allochtone daders altijd wel weer ergens een poging wordt gedaan de daders of de groep waartoe de dader behoort, voor in de bres te springen, leidt het simpelweg tot veel meer discussie.
  woensdag 29 juli 2026 @ 15:15:37 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221458691
quote:

[..]
Wat is er hypocriet aan? Het zijn totaal verschillende zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')