abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:07:01 #1
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221457549
https://www.gelderlander.(...)n-verdachte~aa075e1c

Cafébezoeker krijgt tot bloedens toe stompen in gezicht: politie deelt camerabeelden van verdachte

Wie herkent de verdachte van een mishandeling die op 5 april plaatsvond in een café in uitgaansgebied de Korenmarkt in Arnhem? De politie deelt nu camerabeelden van een man die iemand tot bloedens toe in het gezicht zou hebben gestompt.

De mishandeling gebeurde volgens de politie nadat het slachtoffer van het toilet kwam en in het café zag hoe een vriend klappen kreeg.

Toen het slachtoffer tussen de twee probeerde te komen om de ruzie te sussen, ging een andere cafébezoeker hem te lijf, zo staat in een opsporingsbericht. Deze laatste man, die nu wordt gezocht, zou tot bloedens toe stompen in het gezicht hebben uitgedeeld om er vervolgens vandoor te gaan.

Opvallende lengte
De politie heeft, na een interne zoektocht, dinsdag drie foto’s van hem gedeeld. Opvallend aan de verdachte is dat hij vrij lang is, vermoedelijk tussen de 1,95 en 2 meter, meldt de politie.

Mensen met meer informatie krijgen het verzoek die te delen via de gratis tiplijn met het nummer 0800-6070. Wie anoniem wil blijven, kan gebruikmaken van meldpunt Meld Misdaad Anoniem via het nummer 0800-7000 of door naar meldmisdaadanoniem.nl te gaan.

"Opvallende lengte"... Valt reuze mee. T is geen Dutch Giant.

Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?

We zijn verder naar de maan geweest, gaan binnenkort naar Mars, maar een beveiligingscamera die met meer dan 3 pixels filmt is nog buiten ons bereik ofwa??
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221457560
Een bleke soy boy was niet de eerste die ik zou verwachten hier, nou ja wel verfrissend
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:16:26 #3
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221457587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:

Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?
Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?

Zegt wel wat over jou.
Voorheen Bargehassus.
pi_221457596
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
pi_221457601
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:

[..]

Zegt wel wat over jou.
Hij heeft geen vrienden dus hij komt nooit in die situatie...
pi_221457604
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:20:02 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457605
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.

Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:21:08 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457611
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.

Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.

Kijk gewoon even naar een goede actiefilm of zo.
pi_221457612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.

Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:22:25 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221457616
Beetje overdreven om voor een simpele kroegruzie een opsporingsbericht uit te doen. Dat het slachtoffer blijkbaar niet kan vechten is niet het probleem van de vermoedelijke dader.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:23:01 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221457619
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.

Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:23:12 #12
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221457620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:

[..]

Zegt wel wat over jou.
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel. :9 En dan zeker niet iemand aanvallen die een gevecht probeert te stoppen _O-
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:25:33 #13
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221457633
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.

Realistisch gezien is dit gewoon een kwestie van excuses aanbieden en even een handje schudden met het 'slachtoffer', of even een paar uur werkstraf.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:26:12 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221457637
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.
Laten we anders gewoon niet voor een repressieve politiestaat gaan pleiten. Dat heeft in het verleden nou niet echt frisse situaties opgeleverd.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:33:20 #15
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221457672
Een Diederik-Jan!
Een autochtoon!

woensdag 29 juli 2026 @ 12:41:37 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221457721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
Nee dat zijn witte mensen
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:41:58 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221457722
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.

Realistisch gezien is dit gewoon een kwestie van excuses aanbieden en even een handje schudden met het 'slachtoffer', of even een paar uur werkstraf.
Dat ligt er net aan waar je kijkt of wat je definitie van 'barbaarse' straffen is. In sommige landen met een strenge strafsysteem werkt dit prima, in andere weer niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.
Laten we anders gewoon niet voor een repressieve politiestaat gaan pleiten. Dat heeft in het verleden nou niet echt frisse situaties opgeleverd.
Hier hebben we het inderdaad vaker over gehad, ik wil een zeer streng strafsysteem. Jij wil hier juist veel coulantie, daarmee creëren je echter een paradijs voor veeplegers.

Ook in Nederland is de recidive, zeer hoog en zien we geregeld dat misdadigers die uiteindelijk het landelijke nieuws halen met een misdaad, vaak al eerder in aanraking zijn geweest met politie en justitie. Dat viel dus te voorkomen met strengere of andere straffen
pi_221457736
Rooien en valen, dat zijn donderstralen, dat blijkt maar weer.
pi_221457738
Zo'n lange ecto kan je zo dubbelvouwen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 12:45:10 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221457739
Die staat er goed op, hopelijk pakken ze hem snel en gaat die mininaal 7 jaar de bak in.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 29 juli 2026 @ 13:02:10 #21
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221457849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zegt iemand die hier al meedere keren heeft laten weten dat geweld tegen mensen met rechtse denkbeelden wat hem betreft geoorloofd is. :')

On topic. Hopelijk wordt deze mafkees snel opgepakt en krijgt hij een flinke straf.
pi_221457882
Geen actiefilmpje?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221457930
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Dit is nou echt een witte man :D
pi_221457988
Eindelijk een blanke!
pi_221457995
quote:
88s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel. :9 En dan zeker niet iemand aanvallen die een gevecht probeert te stoppen _O-
Zou jij dan niet de zwakkere en tragere bokser/vechter helpen om ongeschonden uit het gevecht te komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')