Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:07 schreef Mikeytt het volgende:
Sorry hoor, maar waarom ga je je als omstander bemoeien met een gevecht in een cafe?
Hij heeft geen vrienden dus hij komt nooit in die situatie...quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?
Zegt wel wat over jou.
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
Dader waarschijnlijk blanke autochtonen, slachtoffer(s) idem dito. Wat verwacht je dat er over de afkomst nog meer wordt gezegd dan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:20 schreef Harvest89 het volgende:
Wat Fok! NWS betreft is dit meteen het einde van dit topic.
Verkeerde afkomst. Geen geschuimbek over asiel. Geen deeltje 2.
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.
Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.
Kijk gewoon even naar een goede actiefilm of zo.
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:16 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Een vriend van je is in een gevecht betrokken en jij doet niks?
Zegt wel wat over jou.
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort individuen moet je oppakken en flink laten toetakelen door een paar kasten van politieagenten met de wapenstok. De enige manier hoe zulke mensen een beetje voor rede vatbaar worden is als men zelf een angst voelt en wordt aangedaan wat zij anderen graag aandoen.
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het heeft er veel weg van dat je de definitie van het woord 'verheerlijking' niet begrijpt. Daar is hier namelijk geen sprake van. Wat ik voorstel betreft een vergelding tegen een agressieve en gewelddadige dader, uitgevoerd door afgevaardigden van een instituut dat een monopolie op geweld heeft in onze samenleving (de politie).
Nee dat zijn witte mensenquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
Dat ligt er net aan waar je kijkt of wat je definitie van 'barbaarse' straffen is. In sommige landen met een strenge strafsysteem werkt dit prima, in andere weer niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In landen met dergelijke barbaarse straffen is het doorgaans een stuk onveiliger en ziet de lokale bevolking steeds vaker dat dergelijke barbaarse praktijken normaal zijn waardoor je het hele gedachtegoed van een bevolking verpest.
Realistisch gezien is dit gewoon een kwestie van excuses aanbieden en even een handje schudden met het 'slachtoffer', of even een paar uur werkstraf.
Hier hebben we het inderdaad vaker over gehad, ik wil een zeer streng strafsysteem. Jij wil hier juist veel coulantie, daarmee creëren je echter een paradijs voor veeplegers.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat jij vergelding noemt, noem ik verlaging.
Laten we anders gewoon niet voor een repressieve politiestaat gaan pleiten. Dat heeft in het verleden nou niet echt frisse situaties opgeleverd.
Zegt iemand die hier al meedere keren heeft laten weten dat geweld tegen mensen met rechtse denkbeelden wat hem betreft geoorloofd is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind je verheerlijking van geweld best ongezond.
Doodstraffen, bommen op Palestijnen goed praten, nu moet deze gozer door kleerkasten met een wapenstok toegetakeld worden.
Kijk gewoon even naar een goede actiefilm of zo.
Dit is nou echt een witte manquote:Op woensdag 29 juli 2026 12:17 schreef incel het volgende:
Is een ginger, die hebben geen ziel en valt ook niet in de groep "blanken" volgens mij.
Zou jij dan niet de zwakkere en tragere bokser/vechter helpen om ongeschonden uit het gevecht te komen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd een gevechtje op de avond is normaal. Even elkaar laten klappen en na 5 minuten kan men weer samen aan tafel.En dan zeker niet iemand aanvallen die een gevecht probeert te stoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |