Dit gaat echte Ajacied Deef niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:36 schreef Wotte het volgende:
VREES NIET. Alhoewel Dortmund met een ingenieuze dubbele tien speelde (zegt Chatgpt natuurlijk Ha Ha) kan Brandt ook prima op acht spelen. Het zij de aanvallende variant.
Geld van ome Janquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me echt af waar we dit allemaal van betalen
Er is een hoop salaris weg al,quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Transfervrij houdt slechts in dat je geen club geld hoeft te betalen. Dan komt de tekenbonus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een hoop salaris weg al,
dus dat is meteen weer ingevuld?
Hij is gelukkig wel transfervrij ...
Ajax heeft nog de naweeën van die malloot van een paar jaar terug. Weet je, als je presteert, dan komt het wel goed. Maar grijp je weer naast de CL, dan vrees ik dat het ook meteen weer foute boel is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet ieder seizoen het geval. Ik gok dat PSV en Feyenoord de afgelopen twee seizoenen (exclusief de huidige) ook fors hebben uitgegeven.
Dat gaat waarschijnlijk ook snel niet gezellig worden zonder Champions League.
Dan verkopen ze Godts en Baas en hebben ze weer 60 miljoen binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax heeft nog de naweeën van die malloot van een paar jaar terug. Weet je, als je presteert, dan komt het wel goed. Maar grijp je weer naast de CL, dan vrees ik dat het ook meteen weer foute boel is.
En kennelijk heeft de jeugd geen prio. Toch niet helemaal zo vader, zo zoon.
Volgens mij is er vrij veel ruimte gecreëerd door afschrijvingen van verkopen, ook in het salarishuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Zijn vader kocht ook een behoorlijk aantal sterretjes voor destijds hele hoge bedragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ajax heeft nog de naweeën van die malloot van een paar jaar terug. Weet je, als je presteert, dan komt het wel goed. Maar grijp je weer naast de CL, dan vrees ik dat het ook meteen weer foute boel is.
Op Sutalo en Gaaei na is dat opgeruimd en uit de boeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die tekenbonus is er bijna altijd wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Transfervrij houdt slechts in dat je geen club geld hoeft te betalen. Dan komt de tekenbonus.
Dan moet er wel talent zijn en dat laat niet alleen bij Ajax, maar ook bij Feyenoord, PSV en AZ enorm te wensen over. De tijd dat we in Nederland jeugdspelers hadden van het niveau Van der Vaart, Sneijder, Van Persie en Robben is echt voorbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
volgens mij krijgt talent wel de kans. Ouazane, abdalla, johnson, zelfs bouwman. Verder eens, talent moet er wel zijn dat er klaar voor is.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan moet er wel talent zijn en dat laat niet alleen bij Ajax, maar ook bij Feyenoord, PSV en AZ enorm te wensen over. De tijd dat we in Nederland jeugdspelers hadden van het niveau Van der Vaart, Sneijder, Van Persie en Robben is echt voorbij.
Als je nog iets wilt kunnen in Europa moet je dus goed kunnen scouten. Daar is PSV altijd al beter in geweest dan Ajax, denk aan Romária, Ronaldo, Nilis, Alex, Kezman, Lozano, Baumgartl, Saibari, etc.
Ajax komt er ook wel, maar tijdens het leerproces heb je helaas te maken met een dozijn (letterlijk) aan miskopen.
Vd Boomen van de loonlijst maakt het verschil.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Wow goede transfer![]()
Waar haalt Ajax dit budget voor transfers/salaris ineens vandaag ten opzichte van de afgelopen twee seizoenen?
Ook weer een jaartje aan het infuus gelegen daarnaast kleedkamer B van Kroes.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Wow goede transfer![]()
Waar haalt Ajax dit budget voor transfers/salaris ineens vandaag ten opzichte van de afgelopen twee seizoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |