Vaak mensen die zoekende zijn. En dan denk je dat een bepaalde religie antwoorden heeft. Althans; je hoeft niet meer zélf na te denken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans wel de grootste mafklappers. Neem nou zo'n Arnoud van Doorn.....Hij zal verder niet gevaarlijk zijn of zo maar als je al die debiele tweets van hem leest weet je gewoon hij hij enkele chromosomen mist.
En een enkelband!quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Jeetje, dan heeft hij 112 dagen in de gevangenis gezeten en nog steeds zijn lesje niet geleerd. Hoe is het mogelijk.
Zoekende naar die ene hersencel in hun botte harses zeker 👆quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vaak mensen die zoekende zijn. En dan denk je dat een bepaalde religie antwoorden heeft. Althans; je hoeft niet meer zélf na te denken.
De bekeerlingen die ik ken zijn juist erg evenwichtige, serieuze mensen die graag zelf nadenken en de islam als leidraad zien. Zoekende en vindende hoeft echt niet meteen te betekenen dat IS om de hoek staat.quote:Op woensdag 29 juli 2026 14:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Vaak mensen die zoekende zijn. En dan denk je dat een bepaalde religie antwoorden heeft. Althans; je hoeft niet meer zélf na te denken.
Mja.. ik geloof er niet in.. die had wmb lekker in Syrië mogen blijven zitten in de gevangenisquote:Op woensdag 29 juli 2026 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Toch meer een meeloper als ik het zo lees. Al vind ik het iets te makkelijk hoe ze voorwend dat ze gedwongen werd, vluchtelingen zou gaan helpen en in een hel leefde daar... https://www.ewmagazine.nl(...)eurverdachte-558242/
Ja ik weet het wel, de regelgeving laat dat niet toe.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, helaas volgens sommigen nog altijd.
Die wijzen liever naar het Christendom en het Jodendom, of tuigen een valse equivalentie op. De mentale gymnastiek die sommigen steken in het ontkennen van de problemen met de Islam is inmiddels verbijsterend te noemen.
[..]
Dit is een goede vraag. Meteen hele familie gedwongen uitzetten zou standaard beleid moeten zijn. En ook de lokale moskee mag wel eens onder de loep worden genomen.
Zonder massamigratie had iedereen nog iedere dag spruitjes gegeten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
mAaR zE hEbBeN wEl eEn hEeRliJkE kEuKeN eN gErEchtEn
Welkom dus!quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zonder massamigratie had iedereen nog iedere dag spruitjes gegeten.
Terwijl dat ook gewoon van die Belgen afkomt. Zelfs zuurkool mogen we niet eten.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En die zijn gewoon lekker, dus eruit met die kutknoflook meuk.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |