zoals ik het lees zijn er twee wheelstand pro's geleverd,quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
welk product is dan wel meegestuurd, want dat is nogal vaag en op de foto zie ik vooral wheelstand pro onderdelen
Waarom gooi je de inhoud van 2 verschillende dozen op één berg bij elkaar voordat je het in elkaar zet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:13 schreef -Deluzion- het volgende:
Voordat ik alles in elkaar zette heb ik nog een screenshot gemaakt. Daarop is te zien dat de onderdelen van de twee producten volledig door elkaar lagen. Ik heb inmiddels geen idee meer welke onderdelen bij welk product horen, de handleiding is ongelooflijk onduidelijk.
Deze werd verkeerd meegestuurdquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
welk product is dan wel meegestuurd, want dat is nogal vaag en op de foto zie ik vooral wheelstand pro onderdelen
Ik dacht dat de bestelling in 2 delen werd geleverd. Deze 2 heb ik dus ontvangen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom gooi je de inhoud van 2 verschillende dozen op één berg bij elkaar voordat je het in elkaar zet?
Zeker als de handleiding al zo onduidelijk is.
Ik zit er aan te denken om alles terug te sturen. De kwaliteit van deze Wheel Stand Pro valt me eerlijk gezegd toch wat tegen. Bijna ¤200 vind ik behoorlijk veel geld voor wat je uiteindelijk krijgt. Het was het laatste onderdeel dat ik nodig had om mijn cockpit compleet te maken maar inmiddels denk ik dat er betere alternatieven zijn. Daarom overweeg ik om gewoon alles in één doos terug te sturen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Chandler het volgende:
Gewoon eerlijk mailen, je zal niet de eerste zijn die pas bij het laatste product zien dat ze de helft missen!
Kun je ook doen, al denk ik wel dat je een rekening krijgt omdat het nu niet meer te verkopen is.. Maar ben benieuwd naar de uitkomst.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om alles terug te sturen. De kwaliteit van deze Wheel Stand Pro valt me eerlijk gezegd toch wat tegen. Bijna ¤200 vind ik behoorlijk veel geld voor wat je uiteindelijk krijgt. Het was het laatste onderdeel dat ik nodig had om mijn cockpit compleet te maken maar inmiddels denk ik dat er betere alternatieven zijn. Daarom overweeg ik om gewoon alles in één doos terug te sturen.
Mag hopen dat de webshop daar dan iets voor in rekening brengt. Zou het zelf behoorlijk aso vinden om alles maar gewoon in 1 doos te donderen en ze het zelf maar laten uitzoeken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]jn. Daarom overweeg ik om gewoon alles in één doos terug te sturen.
Dit dus. Je ziet toch wel dat het geen adapter is? Niet even lezen wat op de doos staat voordat je deze opent?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:32 schreef mschol het volgende:
Er stond niks op de doos, ik kreeg 2 dozen binnen en ik dacht dat de bestelling in 2 delen werd geleverd. En er zat helemaal geen duidelijke instructie lijst bij, alleen iets algemeens. De 2 producten lijken ook nog eens heel erg op elkaar.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit dus. Je ziet toch wel dat het geen adapter is? Niet even lezen wat op de doos staat voordat je deze opent?
Er zit meestal een duidelijke instructie bij met onderdelen lijst
Zelf even puzzelen wat bij wat hoort. Of risico nemen dat je beiden moet afnemen als je het bij elkaar gooit en terug stuurt
Ik heb de 2 wheelstands gecombineerd, ik heb toch besloten om hem te houden, maar ik heb wel spijt van de aankoop.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:26 schreef Basp1 het volgende:
Nu kun je een 2 persoons cabine bouwen en met een copiloot gaan vliegen.
Ja maar ze willen het nu terug hebben, maar ik ga niet meer reageren op de mails, even kijken wat er gebeurt. Bestelling komt uit het buitenland, wel een EU land, ik denk niet dat ze veel kunnen eisen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:17 schreef incel het volgende:
Als het duurder is wat is het probleem dan maak je toch winst? Kan je altijd nog verkopen en opnieuw het juiste product kopen slimpie.
Ja kom maar halen zou ik zeggen heb ik ook hekel aan bedrijven die willen dat ik moeite voor ze doequote:Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja maar ze willen het nu terug hebben, maar ik ga niet meer reageren op de mails, even kijken wat er gebeurt. Bestelling komt uit het buitenland, wel een EU land, ik denk niet dat ze veel kunnen eisen.
Alleen als ze het zelf komen ophalen aan de deur. Als ze zelf retourlabels gaan mailen die jij vervolgens mag gaan uitprinten (wie heeft er tegenwoordig nog een printer?) en ook nog eens naar een pakket inleverpunt kan rijden (je kan niet zomaar meer bij de appie je pakket droppen dat is alleen halen en geen brengen meer) dan kunnen ze dikke vette pech hebben. Er moet volgens de wet redelijkerwijs aangenomen kunnen worden dat de klant niet zulke belachelijke moeite hoeft te doen of een printer of auto moet aanschaffen om iets terug te sturen dat kan je onmogelijk van een klant verwachten dat gaat tegen het redelijkheidsbeginsel in.quote:Op woensdag 29 juli 2026 11:11 schreef Dennism het volgende:
Als zij iets foutief verzonden hebben wat jij niet besteld hebt, moet daar normaliter wettelijk gezien als 'goede huisvader' over waken. Je maakt melding bij de verkoper, je zorgt ervoor dat het niet bestelde product netjes blijft en je geeft de verkoper de mogelijkheid om voor dit product een retour te regelen. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat zij het ophalen, of dat zij een retourlabel regelen dat jij kan gebruiken. Jij hoeft als consument hiervoor niet de verzendkosten te dragen (als je de koop ontbindt mogelijk wel).
Daarnaast heb jij natuurlijk het recht om het juist product dat nu niet meegeleverd is te ontvangen.
Als jij niet als goede huisvader met het niet bestelde product omgegaan bent kan je daarvoor aansprakelijk zijn. Mochten ze dit dus onverhoopt doorzetten (ik weer niet wat deze producten kosten, bij een paar tientjes denk ik niet dat ze gaan procederen, bij een paar honderd euro misschien wel) en zou het voor de rechter komen kan dit een duur geintje voor je worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |