Je zult waarschijnlijk meer overlapping bij de Palestijnen vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij de zwarte Afrikaanse Joden niet. Bij askenazi, Sefardi is die overlapping er, inderdaad.
Precies. Daarom is het een vrij gestoorde larp. Maar jij ontkende het verband met het Midden-Oosten in zijn geheel.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk meer overlapping bij de Palestijnen vinden.
Blond is niet per se Europees, daar ga je de mist in. Je hebt in de Levant genoeg mensen met lichter haar en lichtere ogen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk jij dat de blonde Europese, getinte Midden-Oosterse en zwarte Afrikaanse joden allemaal met hun DNA te herleiden zijn tot de Levant?
[ afbeelding ]
Dit is 100% onwaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies. Daarom is het een vrij gestoorde larp. Maar jij ontkende het verband met het Midden-Oosten in zijn geheel.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het voorkomt in Europa.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blond is niet per se Europees, daar ga je de mist in.
Het is geen 'linkdump', het betreft een academische studie. Ik vraag mij af of je überhaupt weet wat dit is.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij doet een linkdump, komt met een bron waar de deskundigen alleen maar om kunnen lachen.
Dan kan ik de hele paper gaan lezen, uitzoeken waar het fout zit, maar ondertussen zit jij alweer drie onzinposts verder.
Daarom geef ik even een snelle samenvatting.
Jij beslist voor mij niet voor wiens lot ik aandacht vraag. Ik hecht wel aan een wereld met een rechtvaardige rechtsorde en geen strijdperk waarin alleen het recht van de sterkste geldt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou je als Westerling überhaupt aandacht vragen voor het lot van de Palestijnen? De huidige situatie is volledig te wijten aan het eigen gedrag van de Palestijnen. Laat deze mensen maar flink op de blaren zitten.
Oké. Dan is dit ook geen linkdump.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is geen 'linkdump', het betreft een academische studie. Ik vraag mij af of je überhaupt weet wat dit is.
Dat zegt ik dan ook niet. Ik vraag waarom je als Westerling aandacht zou vragen voor zulke mensen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:07 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Jij beslist voor mij niet voor wiens lot ik aandacht vraag. Ik hecht wel aan een wereld met een rechtvaardige rechtsorde en geen strijdperk waarin alleen het recht van de sterkste geldt.
Wat wel of niet rechtvaardig zou zijn is per definitie subjectief.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:07 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Jij beslist voor mij niet voor wiens lot ik aandacht vraag. Ik hecht wel aan een wereld met een rechtvaardige rechtsorde en geen strijdperk waarin alleen het recht van de sterkste geldt.
Ja dat lijkt iedere keer je laatste argument te zijn. Daar kan ik uiteraard niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ja, maar ik heb daar sterke TaqqiyaKriebels bij.
En dan pro Islam zijn.quote:geen strijdperk waarin alleen het recht van de sterkste geldt.
Die discussie hebben we al gevoerd. Maar als je verweer nog steeds is dat de VN-Veiligheidsraad en het ICJ irrelevant zijn dan houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat wel of niet rechtvaardig zou zijn is per definitie subjectief.
Komt omdat het daar uiteindelijk allemaal op neerkomt, liegen om de islam te bevorderen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:13 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ja dat lijkt iedere keer je laatste argument te zijn. Daar kan ik uiteraard niet zoveel mee.
Dat is het in dit geval wel, want het is geen academische studie maar een resolutie/manifest vol links. Een academische studie heeft een bepaalde opbouw waarbij de wetenschappelijke methode wordt gehanteerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oké. Dan is dit ook geen linkdump.
https://genocidescholars.(...)on-on-Gaza-FINAL.pdf
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt omdat het daar uiteindelijk allemaal op neerkomt, liegen om de islam te bevorderen.
Er is echt niets dat mij zou kunnen overtuigen om sympathie te hebben voor palestijnen, en oproepen tot terrorisme en Hamas toejuichen al helemaal niet.
Geen idee, welke webcaremedewerker ben je? Meestal sluiten ze af met initialenquote:
Ik neem aan dat je dan ook grote problemen hebt met de behandeling van de Tibetanen en de Oeigoeren door de Chinezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:07 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Euh ja, niet tegen het kwaad zijn is kwaadaardig.quote:
doe ff niet zo vervelend johquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Euh ja, niet tegen het kwaad zijn is kwaadaardig.
Dat betrof weer een andere discussie. Daar hadden we het namelijk niet over de term 'rechtvaardig', maar over de legitimiteit en mate waarin claims van zulke instituten of organen serieus te nemen zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:15 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al gevoerd. Maar als je verweer nog steeds is dat de VN-Veiligheidsraad en het ICJ irrelevant zijn dan houdt het wel een beetje op.
Zeker, met name de Tibetanen, maar ook de Oeigoeren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan ook grote problemen hebt met de behandeling van de Tibetanen en de Oeigoeren door de Chinezen.
Ik denk niet dat het heel nuttig is om een ranglijst te maken van wat het ergste is. Het zijn ook onvergelijkbare situaties. Ik zou de Tibetaanse kwestie bijvoorbeeld niet een conflict willen noemen. Daar gaat het om het uitwissen van een cultuur, een volk en een land. Dat is geen ruzie maar pure onderdrukking.quote:Dat lijkt mij overigens ook van een veel grotere orde dan het conflict over Gaza.
Het is natuurlijk wel opvallend dat er over zulke conflicten of mensenrechtenschendingen veel minder ophef is. Er zijn geen oproepen voor boycot van China, Chinezen, laat staan dat mensen het bestaansrecht van China in twijfel trekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:24 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Zeker, met name de Tibetanen, maar ook de Oeigoeren.
[..]
Ik denk niet dat het heel nuttig is om een ranglijst te maken van wat het ergste is. Het zijn ook onvergelijkbare situaties. Ik zou de Tibetaanse kwestie bijvoorbeeld niet een conflict willen noemen. Daar gaat het om het uitwissen van een cultuur, een volk en een land. Dat is geen ruzie maar pure onderdrukking.
Zelfde discussie. Een wereldorde waar rechtvaardigheid telt, en niet wie de grootste spierballen heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat betrof weer een andere discussie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |