abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221459506
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij schreef deze post, daar kwam mijn antwoord op.. nergens staat dat er gedreigd is met andere vrouwen.

Voor zo een lange pauze te hebben gehad en zo ontzettend gelukkig te zijn met je single en drukke leventje, ben je nog steeds een nogal labiele meid die nog steeds gevangen zit in exact hetzelfde riedeltje.

Laat
Het
Los

En leef een beetje.
Ik ga niet mee in je frame ookal herhaal je hem.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 17:38:44 #152
441859 crew  Lenny77
pi_221459511
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:37 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik ga niet mee in je frame ookal herhaal je hem.
Dat mag.
Het is zonde hoe je vast zit..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:42:23 #153
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:37 schreef Lulu888 het volgende:
Een relatie kan op elk moment uitgaan. De liefde kan op zijn. Een van de twee wil kinderen, de ander niet. Een partner begint aan een levensstijl die niet meer compatibel is.

Het punt wat ik probeer te maken is niet dat relaties niet uitgaan. Het punt is dat de partner in een eindeloze beoordelings en vergelijkingscyclus komt waar de man dreigt met inruilen voor "betere opties" als de vrouw niet exact doet wat hij wil. Daardoor ontstaat onveiligheid en asymmetrie.

Iemand die echt ongelukkig is maakt het uit. Iemand die macht zoekt laat mensen auditioneren.
Zo werkt het in de utopische wereld, maar in de realiteit is de partner allang bezig met vluchtwegen. Noem een Merijn een Mandarijn en een Tom een Tomatenpuree oid (weet niet meer hoe het exact zat) een Peter wordt Peterselie en zo gaan ze maar door. Vileinne wezens die vrouwen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221459546
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zo werkt het in de utopische wereld, maar in de realiteit is de partner allang bezig met vluchtwegen. Noem een Merijn een Mandarijn en een Tom een Tomatenpuree oid (weet niet meer hoe het exact zat) een Peter wordt Peterselie en zo gaan ze maar door. Vileinne wezens die vrouwen.
Ik heb geen back up vriendschappen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:46:07 #155
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:44 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik heb geen back up vriendschappen.
Het zijn geen vrienden, het zijn brothers in arms. Ze strijden tegen je. Ze zijn de vijand. Vrienden doen leuke en goede dingen, strijders kunnen ofwel aan jouw kant staan, danwel aan de andere. Het wordt dan ineens heel zwart-wit allemaal.
pi_221459614
Misschien is het interessant om uit te leggen hoe ik date en wat ik zoek in een partner. Elke dag swipe ik ongeveer honderd keer op een datingapp. Of dat nu naar links of naar rechts is, na honderd swipes stop ik. Daarmee begrens ik mezelf, omdat ik anders veel te veel tijd op datingapps zou doorbrengen.

Wanneer ik een match heb met iemand, bekijk ik zijn profiel opnieuw. Ik controleer of deze persoon nog steeds voldoet aan wat ik zoek. Soms veranderen mannen namelijk tussentijds hun profiel. Waar eerder nog stond dat zij op zoek zijn naar een relatie, staat er later ineens dat zij iets vrijblijvends of casuals zoeken.

Wanneer het profiel nog steeds overeenkomt met mijn verwachtingen, ga ik met die man in gesprek. Binnen ongeveer een week probeer ik een goed beeld van hem te krijgen. Waar is hij werkelijk naar op zoek? Hoe ziet zijn relatiegeschiedenis eruit? Hoe kijkt hij aan tegen monogamie? Wil hij uiteindelijk een gezin, of zoekt hij, net als ik, liever een LAT-relatie? Heeft hij ongeveer dezelfde hobby's en interesses? Kan ik met hem gesprekken voeren waar ik naar uit blijf kijken, of merk ik al snel dat onze manier van communiceren niet goed op elkaar aansluit? Ook let ik op hoe hij met seksualiteit omgaat. Stuurt hij al snel ongepaste berichten, of gedraagt hij zich respectvol?

Wanneer deze punten allemaal nog steeds overeenkomen met wat ik zoek, plannen we een date. Ik vind het prima om halverwege af te spreken en heb ook geen bezwaar tegen een verdeling van de kosten. Wel verwacht ik dat de man net zoveel moeite doet als ik en dat niet alle planning en organisatie uitsluitend bij mij terechtkomt.

Tijdens de date kijk ik allereerst of de man overeenkomt met zijn foto's. Het komt regelmatig voor dat mannen oude foto's gebruiken of proberen te verbergen dat zij kaal zijn geworden. Wanneer de foto's overeenkomen met de werkelijkheid, ik hem in het echt aantrekkelijk vind en de gesprekken prettig verlopen, is dat voor mij voldoende reden om met hem verder te daten.

Is dat niet het geval, kloppen de foto's niet, blijkt hij te hebben gelogen of heeft hij toch andere verwachtingen dan hij eerder aangaf, dan stopt het daar voor mij. Ik zie dan geen reden om verder met deze man te daten of hem alsnog het voordeel van de twijfel te geven.

Zolang ik mij tot deze man aangetrokken voel en het idee heb dat er een reële mogelijkheid bestaat voor een gezamenlijke toekomst, blijf ik met hem daten. Vanaf dat moment swipe ik niet meer op datingapps. Ik ben dan ook niet meer bezig met andere mannen die ik eerder heb ontmoet. Ik ga pas opnieuw op date wanneer alle eerdere dates en matches zijn afgerond.

Stel dat ik op maandag match met Bart en op dinsdag met Kees, en zij vragen mij allebei mee uit, dan kijk ik eerst met welke van de twee het tijdens het chatten en eventueel videobellen het beste klikt. Vervolgens besluit ik met welke man ik daadwerkelijk op date ga. Blijkt de date met Kees geen succes te zijn, dan kijk ik eventueel alsnog of ik Bart wil ontmoeten. Is de date met Bart vervolgens ook niets, dan ga ik weer verder met swipen. Heeft Bart in de tussentijd een andere vriendin gevonden, dan is dat jammer, maar dat is dan zoals het is. Ik kies er uiteindelijk voor om af te spreken met de man met wie ik tijdens het chatten de beste klik ervaar en richt mijn aandacht vervolgens volledig op hem.

Daarnaast heb ik geen back-ups, ondanks dat dit op veel redpillkanalen vaak wordt beweerd. Daar wordt regelmatig gesteld dat alle vrouwen honderden mannen in hun privéberichten hebben. Hoewel er af en toe inderdaad iemand is die mijn socialmedia-accounts probeert te volgen omdat hij mijn profielfoto aantrekkelijk vindt, blokkeer ik zo iemand vrijwel direct.

De mannelijke vrienden die ik heb, zie ik uitsluitend in het openbaar, bij voorkeur in een groepssetting. Ik spreek nooit af met een man bij hem of bij mij thuis wanneer ik geen relatie met hem heb of wanneer hij geen familielid is.
pi_221459616
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het zijn geen vrienden, het zijn brothers in arms. Ze strijden tegen je. Ze zijn de vijand. Vrienden doen leuke en goede dingen, strijders kunnen ofwel aan jouw kant staan, danwel aan de andere. Het wordt dan ineens heel zwart-wit allemaal.
Zoals ik al zei, ik heb geen mannen in de friendzone.
  woensdag 29 juli 2026 @ 17:57:34 #158
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:54 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ik heb geen mannen in de friendzone.
Dat is helemaal niet wat je hebt gezegd, je zei dat je genoeg mannelijke vrienden hebt. Hoe weet jij zo zeker dat zij zich niet gefriendzoned voelen?
pi_221459782
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet wat je hebt gezegd, je zei dat je genoeg mannelijke vrienden hebt. Hoe weet jij zo zeker dat zij zich niet gefriendzoned voelen?
Die zijn allemaal getrouwd en ik spreek met ze af in een groep.
  woensdag 29 juli 2026 @ 18:48:02 #160
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:25 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Die zijn allemaal getrouwd en ik spreek met ze af in een groep.
Maar je flirt wel met ze om te kijken of ze echt serieus zijn met hun partner.
pi_221459969
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Maar je flirt wel met ze om te kijken of ze echt serieus zijn met hun partner.
Nee, ik voel me absoluut niet tot deze mensen aangetrokken.

Je klinkt als een incel.
  woensdag 29 juli 2026 @ 19:05:50 #162
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221459986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:00 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Nee, ik voel me absoluut niet tot deze mensen aangetrokken.

Je klinkt als een incel.
Ben ik ook. Ik ben een incel die is geëvolueerd tot een volcel, omdat ik snap hoe deze wereld werkt. Ik snap dat jij me onzeker zou moeten maken, maar dat doe je niet. Je bent niets voor mij.
pi_221460096
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ben ik ook. Ik ben een incel die is geëvolueerd tot een volcel, omdat ik snap hoe deze wereld werkt. Ik snap dat jij me onzeker zou moeten maken, maar dat doe je niet. Je bent niets voor mij.
Ik ben niet bezig met jou. Je kan reageren op de thread.
pi_221460206
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:54 schreef Lulu888 het volgende:
Stel dat ik op maandag match met Bart en op dinsdag met Kees
Neem Kees maar. Is een goede vent. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221460217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:48 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Neem Kees maar. Is een goede vent. :)
Ik kwam er achter dat hij op stationspiano's speelt.
pi_221460233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:51 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik was laatst nog op station Maastricht. Staat een mooie vleugel en de akoestiek is daar behoorlijk goed. Was duidelijk een student die dat deed en hij deed het virtuoos. Ik ben niet goed thuis in de klassieke werken maar dat deed ie. Schitterend. Moest een uurtje daar doorbrengen. Een zeer welkome muzikale traktatie.

Zal Kees w.s. niet geweest zijn, was een jong joch van 20 of zo.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_221460894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ik was laatst nog op station Maastricht. Staat een mooie vleugel en de akoestiek is daar behoorlijk goed. Was duidelijk een student die dat deed en hij deed het virtuoos. Ik ben niet goed thuis in de klassieke werken maar dat deed ie. Schitterend. Moest een uurtje daar doorbrengen. Een zeer welkome muzikale traktatie.

Zal Kees w.s. niet geweest zijn, was een jong joch van 20 of zo.
Ik ga liever naar de opera dan te luisteren naar een aandachtshoer met linnen tasje dat Yann Tiersen's greatest hits afspeelt.

Maar daarom blijf ik alleen.😉
pi_221461400
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:15 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik ga liever naar de opera dan te luisteren naar een aandachtshoer met linnen tasje dat Yann Tiersen's greatest hits afspeelt.

Maar daarom blijf ik alleen.😉
Waarom begin je over Opera als het over pianomuziek gaat? Bij klassieke opera's is bijna nooit een piano in het orkest.

Als je dan de culturele snob wil uithangen, doe het dan goed.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221461509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:25 schreef knoopie het volgende:

[..]
Waarom begin je over Opera als het over pianomuziek gaat? Bij klassieke opera's is bijna nooit een piano in het orkest.

Als je dan de culturele snob wil uithangen, doe het dan goed.
Klopt, meestal gebruiken ze snaarinstrumenten, maar ik heb bijvoorbeeld Dvořák ook zowel op piano als viool gehoord.

Het gaat me er om dat ik klassieke livemuziek prefereer boven dat gepingel op een stationspiano, en eigenlijk vooral naar de Stopera ga om dat te doen. Chopin, Debussy, Dvořák etc luister ik eigenlijk liever gewoon op Spotify. Ik hou van het theatrale van opera.
pi_221462993
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:41 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Klopt, meestal gebruiken ze snaarinstrumenten, maar ik heb bijvoorbeeld Dvořák ook zowel op piano als viool gehoord.

Het gaat me er om dat ik klassieke livemuziek prefereer boven dat gepingel op een stationspiano, en eigenlijk vooral naar de Stopera ga om dat te doen. Chopin, Debussy, Dvořák etc luister ik eigenlijk liever gewoon op Spotify. Ik hou van het theatrale van opera.
Ik denk dat je beter niet meer op Tinder moet swipen, maar gebruik moet maken van: DTNG, E-matching of Parship.

De kans is groot dat het gepingel op een stationspiano in Maastricht gedaan wordt door een student van het conservatorium Maastricht.
Omdat hij daar zit in zijn dagelijkse kloffie is het voor je gepingel. Als dezelfde student op vrijdagavond in rokkostuum achter een vleugel in het Concertgebouw zit is het ineens virtuoos pianospel.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 09:48:45 #171
441859 crew  Lenny77
pi_221463015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:51 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Dus dit is ook al een reden voor afwijzing?
Het schiet zo niet op he..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221463411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 09:44 schreef Trademarker het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter niet meer op Tinder moet swipen, maar gebruik moet maken van: DTNG, E-matching of Parship.

De kans is groot dat het gepingel op een stationspiano in Maastricht gedaan wordt door een student van het conservatorium Maastricht.
Omdat hij daar zit in zijn dagelijkse kloffie is het voor je gepingel. Als dezelfde student op vrijdagavond in rokkostuum achter een vleugel in het Concertgebouw zit is het ineens virtuoos pianospel.
Ik ga niet betalen om te daten, en zeker niet om te matchen met mannen van het aantrekkelijksheidsniveau van OK Cupid. Kaal, dik/mager, baard, gele tanden en bril. Ooit Parship gedownload, ik zag alleen maar Lambiks en Sid's.

Dat pianohipster elders volle zalen trekt geloof ik niet. Deze kneuzen kennen maar 3 nummers van Yann Tiersen en het nummer van Interstellar.
pi_221463420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 09:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus dit is ook al een reden voor afwijzing?
Het schiet zo niet op he..
Ik maak een grapje, maar ik optimaliseer niet op zsm een partner vinden. Ik zoek dé partner want al het andere maakt minder gelukkig dan nu.
  donderdag 30 juli 2026 @ 11:02:46 #174
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221463424
Ik kom er nu achter dat TS een vrouw is :')

Klagen over mannen terwijl je zo de top 10% van mannen op datingapps kan krijgen en mannen maar moeten hopen op een swipe back...

Get over it girl
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_221463456
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:02 schreef Edding345 het volgende:
Ik kom er nu achter dat TS een vrouw is :')

Klagen over mannen terwijl je zo de top 10% van mannen op datingapps kan krijgen en mannen maar moeten hopen op een swipe back...

Get over it girl
Ik weet niet wat ik dommer vind aan incels. Dat ze klakkeloos alles overnemen van de manosfeer of dat ze niet snappen dat niemand ze wil omdat ze niet douchen.
pi_221463520
Vrouwen die intellectueel uitgedaagd willen worden door hun man snappen niet hoe de meeste mannen functioneren.
pi_221463532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
Vrouwen die intellectueel uitgedaagd willen worden door hun man snappen niet hoe de meeste mannen functioneren.
Daarom date ik niet met de meeste mannen.
pi_221464235
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:33 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Daarom date ik niet met de meeste mannen.
En 99,9% van de mannen niet met jou. En daarom loop je hier nu te klagen :)
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:42:22 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221464962
Maar TS is duidelijk een geestelijke in de datereligie. Met dogmatische leerstellingen waar Ayatollah Khomeiny nog een amateur bij is.

Alleen is het wat lastig daten als je zo gelijk hebt.
pi_221465025
quote:
Alsof mannen een (meta)discussie aangaan met vrouwen :D
pi_221465280
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:35 schreef Questular het volgende:

[..]
En 99,9% van de mannen niet met jou. En daarom loop je hier nu te klagen :)
Waar lees jij dat ik geen mannen vind die mij willen?😂
pi_221465283
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef Hexagon het volgende:
Maar TS is duidelijk een geestelijke in de datereligie. Met dogmatische leerstellingen waar Ayatollah Khomeiny nog een amateur bij is.

Alleen is het wat lastig daten als je zo gelijk hebt.
Ik hoef er maar 1 te vinden.
  donderdag 30 juli 2026 @ 16:37:40 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221465284
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:37 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Ik hoef er maar 1 te vinden.
En hoe lukt dat?
pi_221465423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:36 schreef Lulu888 het volgende:

[..]
Waar lees jij dat ik geen mannen vind die mij willen?😂
Tussen je tranen door.
  donderdag 30 juli 2026 @ 17:04:41 #185
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221465584
quote:
Spot on
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')