Ik ga niet mee in je frame ookal herhaal je hem.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij schreef deze post, daar kwam mijn antwoord op.. nergens staat dat er gedreigd is met andere vrouwen.
Voor zo een lange pauze te hebben gehad en zo ontzettend gelukkig te zijn met je single en drukke leventje, ben je nog steeds een nogal labiele meid die nog steeds gevangen zit in exact hetzelfde riedeltje.
Laat
Het
Los
En leef een beetje.
Dat mag.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:37 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in je frame ookal herhaal je hem.
Zo werkt het in de utopische wereld, maar in de realiteit is de partner allang bezig met vluchtwegen. Noem een Merijn een Mandarijn en een Tom een Tomatenpuree oid (weet niet meer hoe het exact zat) een Peter wordt Peterselie en zo gaan ze maar door. Vileinne wezens die vrouwen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:37 schreef Lulu888 het volgende:
Een relatie kan op elk moment uitgaan. De liefde kan op zijn. Een van de twee wil kinderen, de ander niet. Een partner begint aan een levensstijl die niet meer compatibel is.
Het punt wat ik probeer te maken is niet dat relaties niet uitgaan. Het punt is dat de partner in een eindeloze beoordelings en vergelijkingscyclus komt waar de man dreigt met inruilen voor "betere opties" als de vrouw niet exact doet wat hij wil. Daardoor ontstaat onveiligheid en asymmetrie.
Iemand die echt ongelukkig is maakt het uit. Iemand die macht zoekt laat mensen auditioneren.
Ik heb geen back up vriendschappen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo werkt het in de utopische wereld, maar in de realiteit is de partner allang bezig met vluchtwegen. Noem een Merijn een Mandarijn en een Tom een Tomatenpuree oid (weet niet meer hoe het exact zat) een Peter wordt Peterselie en zo gaan ze maar door. Vileinne wezens die vrouwen.
Het zijn geen vrienden, het zijn brothers in arms. Ze strijden tegen je. Ze zijn de vijand. Vrienden doen leuke en goede dingen, strijders kunnen ofwel aan jouw kant staan, danwel aan de andere. Het wordt dan ineens heel zwart-wit allemaal.quote:
Zoals ik al zei, ik heb geen mannen in de friendzone.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zijn geen vrienden, het zijn brothers in arms. Ze strijden tegen je. Ze zijn de vijand. Vrienden doen leuke en goede dingen, strijders kunnen ofwel aan jouw kant staan, danwel aan de andere. Het wordt dan ineens heel zwart-wit allemaal.
Dat is helemaal niet wat je hebt gezegd, je zei dat je genoeg mannelijke vrienden hebt. Hoe weet jij zo zeker dat zij zich niet gefriendzoned voelen?quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:54 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb geen mannen in de friendzone.
Die zijn allemaal getrouwd en ik spreek met ze af in een groep.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet wat je hebt gezegd, je zei dat je genoeg mannelijke vrienden hebt. Hoe weet jij zo zeker dat zij zich niet gefriendzoned voelen?
Maar je flirt wel met ze om te kijken of ze echt serieus zijn met hun partner.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:25 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal getrouwd en ik spreek met ze af in een groep.
Nee, ik voel me absoluut niet tot deze mensen aangetrokken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar je flirt wel met ze om te kijken of ze echt serieus zijn met hun partner.
Ben ik ook. Ik ben een incel die is geëvolueerd tot een volcel, omdat ik snap hoe deze wereld werkt. Ik snap dat jij me onzeker zou moeten maken, maar dat doe je niet. Je bent niets voor mij.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:00 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Nee, ik voel me absoluut niet tot deze mensen aangetrokken.
Je klinkt als een incel.
Ik ben niet bezig met jou. Je kan reageren op de thread.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ik ben een incel die is geëvolueerd tot een volcel, omdat ik snap hoe deze wereld werkt. Ik snap dat jij me onzeker zou moeten maken, maar dat doe je niet. Je bent niets voor mij.
Neem Kees maar. Is een goede vent.quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:54 schreef Lulu888 het volgende:
Stel dat ik op maandag match met Bart en op dinsdag met Kees
Ik was laatst nog op station Maastricht. Staat een mooie vleugel en de akoestiek is daar behoorlijk goed. Was duidelijk een student die dat deed en hij deed het virtuoos. Ik ben niet goed thuis in de klassieke werken maar dat deed ie. Schitterend. Moest een uurtje daar doorbrengen. Een zeer welkome muzikale traktatie.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:51 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat hij op stationspiano's speelt.
Ik ga liever naar de opera dan te luisteren naar een aandachtshoer met linnen tasje dat Yann Tiersen's greatest hits afspeelt.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik was laatst nog op station Maastricht. Staat een mooie vleugel en de akoestiek is daar behoorlijk goed. Was duidelijk een student die dat deed en hij deed het virtuoos. Ik ben niet goed thuis in de klassieke werken maar dat deed ie. Schitterend. Moest een uurtje daar doorbrengen. Een zeer welkome muzikale traktatie.
Zal Kees w.s. niet geweest zijn, was een jong joch van 20 of zo.
Waarom begin je over Opera als het over pianomuziek gaat? Bij klassieke opera's is bijna nooit een piano in het orkest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 21:15 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de opera dan te luisteren naar een aandachtshoer met linnen tasje dat Yann Tiersen's greatest hits afspeelt.
Maar daarom blijf ik alleen.😉
Klopt, meestal gebruiken ze snaarinstrumenten, maar ik heb bijvoorbeeld Dvořák ook zowel op piano als viool gehoord.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarom begin je over Opera als het over pianomuziek gaat? Bij klassieke opera's is bijna nooit een piano in het orkest.
Als je dan de culturele snob wil uithangen, doe het dan goed.
Ik denk dat je beter niet meer op Tinder moet swipen, maar gebruik moet maken van: DTNG, E-matching of Parship.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:41 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Klopt, meestal gebruiken ze snaarinstrumenten, maar ik heb bijvoorbeeld Dvořák ook zowel op piano als viool gehoord.
Het gaat me er om dat ik klassieke livemuziek prefereer boven dat gepingel op een stationspiano, en eigenlijk vooral naar de Stopera ga om dat te doen. Chopin, Debussy, Dvořák etc luister ik eigenlijk liever gewoon op Spotify. Ik hou van het theatrale van opera.
Dus dit is ook al een reden voor afwijzing?quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:51 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat hij op stationspiano's speelt.
Ik ga niet betalen om te daten, en zeker niet om te matchen met mannen van het aantrekkelijksheidsniveau van OK Cupid. Kaal, dik/mager, baard, gele tanden en bril. Ooit Parship gedownload, ik zag alleen maar Lambiks en Sid's.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:44 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter niet meer op Tinder moet swipen, maar gebruik moet maken van: DTNG, E-matching of Parship.
De kans is groot dat het gepingel op een stationspiano in Maastricht gedaan wordt door een student van het conservatorium Maastricht.
Omdat hij daar zit in zijn dagelijkse kloffie is het voor je gepingel. Als dezelfde student op vrijdagavond in rokkostuum achter een vleugel in het Concertgebouw zit is het ineens virtuoos pianospel.
Ik maak een grapje, maar ik optimaliseer niet op zsm een partner vinden. Ik zoek dé partner want al het andere maakt minder gelukkig dan nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus dit is ook al een reden voor afwijzing?
Het schiet zo niet op he..
Ik weet niet wat ik dommer vind aan incels. Dat ze klakkeloos alles overnemen van de manosfeer of dat ze niet snappen dat niemand ze wil omdat ze niet douchen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:02 schreef Edding345 het volgende:
Ik kom er nu achter dat TS een vrouw is
Klagen over mannen terwijl je zo de top 10% van mannen op datingapps kan krijgen en mannen maar moeten hopen op een swipe back...
Get over it girl
Daarom date ik niet met de meeste mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
Vrouwen die intellectueel uitgedaagd willen worden door hun man snappen niet hoe de meeste mannen functioneren.
En 99,9% van de mannen niet met jou. En daarom loop je hier nu te klagenquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:33 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Daarom date ik niet met de meeste mannen.
Alsof mannen een (meta)discussie aangaan met vrouwenquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
Vrouwen die intellectueel uitgedaagd willen worden door hun man snappen niet hoe de meeste mannen functioneren.
Waar lees jij dat ik geen mannen vind die mij willen?😂quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:35 schreef Questular het volgende:
[..]
En 99,9% van de mannen niet met jou. En daarom loop je hier nu te klagen
Ik hoef er maar 1 te vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef Hexagon het volgende:
Maar TS is duidelijk een geestelijke in de datereligie. Met dogmatische leerstellingen waar Ayatollah Khomeiny nog een amateur bij is.
Alleen is het wat lastig daten als je zo gelijk hebt.
Tussen je tranen door.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:36 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik geen mannen vind die mij willen?😂
Spot onquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |