Daarom date ik niet met de meeste mannen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
Vrouwen die intellectueel uitgedaagd willen worden door hun man snappen niet hoe de meeste mannen functioneren.
En 99,9% van de mannen niet met jou. En daarom loop je hier nu te klagenquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:33 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Daarom date ik niet met de meeste mannen.
Alsof mannen een (meta)discussie aangaan met vrouwenquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
Vrouwen die intellectueel uitgedaagd willen worden door hun man snappen niet hoe de meeste mannen functioneren.
Waar lees jij dat ik geen mannen vind die mij willen?😂quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:35 schreef Questular het volgende:
[..]
En 99,9% van de mannen niet met jou. En daarom loop je hier nu te klagen
Ik hoef er maar 1 te vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:42 schreef Hexagon het volgende:
Maar TS is duidelijk een geestelijke in de datereligie. Met dogmatische leerstellingen waar Ayatollah Khomeiny nog een amateur bij is.
Alleen is het wat lastig daten als je zo gelijk hebt.
Tussen je tranen door.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:36 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik geen mannen vind die mij willen?😂
Spot onquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Questular het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |