quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer.
Paar tweets van politici met "medeleven aan de nabestaanden", "we keuren dit ten strengste af", "vreselijk incident"... en door
Na hoeveel incidenten mag je eigenlijk spreken van een (islamitische) mannenprobleem?quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dan? dat is een beetje alsof je zegt: graag bij de alcoholist meer focus op zijn neurologische verbinden wat zorgt voor zijn verslavingsgevoeligheid, in plaats op de alcohol.
Het lijkt mij beide relevant. Blijkbaar is religie iets wat psychisch gestoorde aantrekt. Met de islam bovenaan. In elk geval in de laatste 20 jaar.
Laten we deze dader als voorbeeld nemen. Zou hij zonder islam geen psychische problemen hebben? Zou hij zonder islam geen gevaar vormen qua geweld? Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Precies andersom.
De Islam blijkt als ideologie namelijk wel gezonde als mensen met problemen aan te zetten tot terreur. Dan kun je dus wel alles gooien op 'psychische hulp' maar dat lost het probleem niet op. Inzetten op de aanpak van de Islam wel.
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dachte-opgepakt.html
[..]
Man met psychische problemen dus.
Psychische problemen en de Islam gaan heel goed samen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dachte-opgepakt.html
[..]
Man met psychische problemen dus.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157974_3a6a41abquote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Laten we deze dader als voorbeeld nemen. Zou hij zonder islam geen psychische problemen hebben? Zou hij zonder islam geen gevaar vormen qua geweld? Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen voorstander van ongebreidelde islam of welke religie dan ook. Gewoon scheiding tussen kerk en staat waarborgen, vrijheid van religie netjes afbakenen en dan ben je er al min of meer. Daar waar het schuurt handelt het rechtssysteem het af.
Waar baseer je dat in vredesnaam op, je duim?quote:Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.
Er zijn in Europa zoveel mensen met psychise problemen. Hoeveel daarvan plegen aanslagen? Stop eens met dat wegkijken. Het is verbonden aan de Islam. En zeker tegen homo's en vrouwen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Laten we deze dader als voorbeeld nemen. Zou hij zonder islam geen psychische problemen hebben? Zou hij zonder islam geen gevaar vormen qua geweld? Ik denk dat hij zonder islam waarschijnlijk ook geweldsgevaarlijk was geweest en dus is het niet logisch om de focus op de islam te leggen of om daar de oplossing te zoeken.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen voorstander van ongebreidelde islam of welke religie dan ook. Gewoon scheiding tussen kerk en staat waarborgen, vrijheid van religie netjes afbakenen en dan ben je er al min of meer. Daar waar het schuurt handelt het rechtssysteem het af.
Nee, uit zijn Taqqiyaquote:Op maandag 27 juli 2026 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar baseer je dat in vredesnaam op, je duim?
Dat is mijn inschatting omdat dat logischer en waarschijnlijker is dan het tegenovergestelde want dan moet je geloven in het idee dat de islam ongevaarlijke mensen op grote schaal verandert in gevaarlijke mensen. Ik weet dat veel mensen dat stiekem of minder stiekem denken maar dat is nog steeds ongefundeerd. Het percentage ongevaarlijke moslims is daarvoor veel en veel te groot.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157974_3a6a41ab
[..]
Waar baseer je dat in vredesnaam op, je duim?
Jij bent een vrouw, deze man had het op jonge vrouwen gemunt. Ik denk dat jij verstandig stemt,quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer.
Paar tweets van politici met "medeleven aan de nabestaanden", "we keuren dit ten strengste af", "vreselijk incident"... en door
Ik gun hem een paar hechtingen in zijn oogbol. Heb ik nu ook en mag absoluut niet in mijn ogen wrijven ivm infectiegevaar en mogelijk verlies van oog tot gevolg, maar wil dat wel al heel graag 2 weken. Dit zijn de langste weken van mijn leven. Ik gun hem dat, maar dan een jaar of 5. Minstens.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:12 schreef Gibson88 het volgende:
Zijn het geen 'jongeren' zijn het wel 'psychische problemen' toch knap hoe 1beestje zoveel synoniemen heeft.
Dat die vuilnek maar ondraaglijke pijn en jeuk mag krijgen op plekken waar bij niet bij kan.
Omdat het gros van de jonge vrouwen een wereldbeeld heeft bekeken met de roze bril. Die menen nog dat alles leuk, fleurig, sociaal, aardig en één is.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, deze man had het op jonge vrouwen gemunt. Ik denk dat jij verstandig stemt,
Waarom stemt het gros van de jonge vrouwen op migratievriendelijke partijen als dit het resultaat is?
Het is natuurlijk niet zo dat men, omdat men een groot probleem heeft met moslimgekkies, men helemaal geen andere problemen mag aanpakken he?quote:Op maandag 27 juli 2026 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig mogen vervuilende busjes niet meer in het centrum van Parijs komen. Dat is wel fijn leven als je wordt neergestoken door een moslim.
Het is een Israëlisch complot!quote:Op maandag 27 juli 2026 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
inb4 usual stakkers die komen melden dat dit niets met de islam van doen heeft.
quote:Op maandag 27 juli 2026 15:53 schreef thedeedster het volgende:
Sommige mensen nemen hun religie veel te serieus. Doe dat maar lekker ergens anders.
Thoughts and prayers.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou, daar gaan we weer.
Verwardiërs...quote:Op maandag 27 juli 2026 16:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja dus? ook iemand met psychische problemen kan het nog steeds in naam doen van...
Denk jij niet dat een relatief groot aandeel van IS bestond uit mensen met 'psychische problemen'?
Die smeren zichzelf meestal met poep in en gaan naakt rondrennen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk, net zoals doorgedraaide mensen met een christelijke achtergrond altijd denken dat ze opdrachten van Jezus krijgen.
Het grote "Dat doet-ie anders nooit"-topic.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Rastamoslim steekt vrouwen neer omdat Allah het wil.
Had ook zomaar de titel van dit topic kunnen zijn. Maar ach.
Die steden bezoek ik sowieso liever al niet.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Incident. Niks met de Islam te maken.
Je bent tegenwoordig barbaars als je je kinderen nog in steden als Londe, Parijs en Amsterdam wil laten opgroeien.
Iedereen is lief, sociaal en gezellig.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat het gros van de jonge vrouwen een wereldbeeld heeft bekeken met de roze bril. Die menen nog dat alles leuk, fleurig, sociaal, aardig en één is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |