Die van mij zitten in het pulleton. Maar Van Aert zal wel veel scorenquote:
Ah, Tejada is toch ook boven komen drijven. Nou, we gaan het zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:06 schreef silverhill het volgende:
Als echte kenner op het laatst toch Debruyne eruit gehaald voor Tejada.
Dit maar Brenner ipv 3quote:
Nu lijkt het wel zekerquote:
THJ en Pickering lijkt mij iets te weinigquote:
Nee joh, er zijn ook veel teams met klassementsmannen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:53 schreef franklop het volgende:
[..]
THJ en Pickering lijkt mij iets te weinig
Als de vlucht volledig weg blijft is dat prima.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:53 schreef franklop het volgende:
[..]
THJ en Pickering lijkt mij iets te weinig
Pickering zit ook in G2quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
THJ & Pickering en in groep 2 Garcia en Martin. Dit mag allemaal wegblijven.
Dit lijkt nu goed uit te vallen. Zelfs als ze beide geen top 1p rijdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de vlucht volledig weg blijft is dat prima.
Hij is morgen wel goedkoper!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 ton kwijt door lul Pootjekaar
Hier ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kokaar geskipt omdat ie 2x niks deed. Leuk die sprintloterij
Wel over gedacht.quote:
Alleen Ramses en Buitrago zijn enigzins veel gekocht.quote:
Scheelt ook al in het startgeld.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen Ramses en Buitrago zijn enigzins veel gekocht.
Hopelijk ontstaat er snel een grote G2 met slechte tacticsquote:
Nou ik heb Crod, maar ga het niet redden.quote:Op zondag 30 augustus 2026 17:39 schreef franklop het volgende:
1-4,6,8,9,11,12
Mensen met CRod zullen wel winnen
Nummers 1 en 2 hebben hem al. Die hebben dan wel geen Skjelmosequote:Op zondag 30 augustus 2026 17:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou ik heb Crod, maar ga het niet redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |