abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2026 @ 15:53:36 #101
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221660023
Lap, Aular vergeten.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 augustus 2026 @ 17:19:34 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221660640
Dit wordt niks.
pi_221660720
1,2,6,9(gr), 10 (gr), 14, 17

Laurance had ik! Dainese ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 augustus 2026 @ 17:27:05 #104
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221660723
1, 4, 5, 6, 11, 12, 14

Meeus :{
  Redactie Sport woensdag 26 augustus 2026 @ 17:48:41 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221660932
Leuk, nu wel Albanese :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221661741
Top 100 ruim in.

Wat als ik wel gewoon Pogi in rit 1 en Brennan in rit 2 had opgesteld
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221667057
Weer weinig tijd. Dus maar klassementsrenners gedaan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport donderdag 27 augustus 2026 @ 13:40:39 #108
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221667138
Geen vluchters. Pray.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 27 augustus 2026 @ 14:05:32 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221667248
Onley vergeten, Onleuk.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 15:16:10 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221667647
0/9!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 27 augustus 2026 @ 15:45:05 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221667821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 15:16 schreef Mani89 het volgende:
0/9!
Die van mij zitten in het pulleton. Maar Van Aert zal wel veel scoren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 27 augustus 2026 @ 15:58:54 #112
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 augustus 2026 @ 16:56:01 #113
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221668183
Dit wordt alleen 1 zo. Onleuke rubriek.
  Redactie Sport donderdag 27 augustus 2026 @ 17:01:43 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221668224
Dit is leuk.

Helaas geen Shaffy
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221668279
Als echte kenner op het laatst toch Debruyne eruit gehaald voor Tejada.
pi_221668303
Wel Ramses!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221668351
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 17:06 schreef silverhill het volgende:
Als echte kenner op het laatst toch Debruyne eruit gehaald voor Tejada.
Ah, Tejada is toch ook boven komen drijven. Nou, we gaan het zien.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 17:26:16 #118
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221668398
Elke keer dat je denkt Tadej gaat het nu wel een keer lekker laten lopen voor de ontsnapping … walgelijk. Zelfs in de Vuelta.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport donderdag 27 augustus 2026 @ 17:26:36 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221668403
1,2,3,6,7

Nouja prima. En dan ook nog Kuss en Onley zo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221668406
1-4,6,7 ,11,12 en Widar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221668428
Mas er uit gehaald en Tejada ook niet

1,3,4,6,7,10
  Redactie Sport donderdag 27 augustus 2026 @ 17:28:50 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221668429
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 17:26 schreef franklop het volgende:
1-4,6,7 ,11,12 en Widar.
Dit maar Brenner ipv 3
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221668438
1,2,4-7,11,12,Widar
pi_221668442
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 17:26 schreef franklop het volgende:
1-4,6,7 ,11,12 en Widar.
Dit had ik tot een uur of 11 ook als opstelling :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 augustus 2026 @ 17:30:57 #125
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221668444
1 en 3 :')
  Moderator donderdag 27 augustus 2026 @ 17:31:26 #126
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221668557
3es! 9e algemeen

135k van dagzege -O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221672855
Ja zeg het maar vandaag.

Pogacar al 8.346.745 waard :') 417k startgeld
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221674930
Ik was even paar dagen vooruit aan het kijken in CM. Bleek ik plots voor etappe 10 aan het opstellen te zijn _O-

Dat was mogelijk een groot probleem geweest.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:45:21 #131
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221674977
Laf spreiden genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:43:48 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221675655
Hup HIERT

Misschien toch 6/3 moeten gaan, 5/4 is wat ambitieus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221675661
Meerendeel is voor klassement gegaan. Ik dus volle bak vlucht.

Mijn theorie (wat ik zag bij de laatste GT's) is dat Pogacar na 2a 3 etappezeges het eigenlijk even laat varen en anderen de kans geeft. Enige factor wat lastig was om te bepalen, maakt het voor hem nog uit dat het eerste aankomst bergrop is :+

We gaan het zien. Was in ieder geval leuk even top 10 te staan.

Hup
Mijn Cyclingmaster-selectie (etappe 7):

🇳🇴 Tobias Halland Johannessen - 2.685.727
🇦🇺 Jay Vine - 2.499.756
🇬🇧 Ben Tulett - 1.659.021
🇪🇸 Pablo Torres - 1.601.712
🇮🇹 Gianmarco Garofoli - 1.547.562
🇪🇸 Cristian Rodriguez - 1.440.672
🇬🇧 Finlay Pickering - 1.160.672
🇨🇿 Jan Hirt - 1.160.672
🇪🇸 Ibon Ruiz - 580.335
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221675832
Ik heb een gigantisch probleem :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:14:13 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221675962
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 13:59 schreef franklop het volgende:
Ik heb een gigantisch probleem :+
Het is nog vroeg :P
pi_221676135
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is nog vroeg :P
Nu lijkt het wel zeker :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:52:23 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221676232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:37 schreef franklop het volgende:

[..]
Nu lijkt het wel zeker :+
En is je probleem weg? :P
pi_221676243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En is je probleem weg? :P
THJ en Pickering lijkt mij iets te weinig
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:14:19 #139
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221676433
Einde tijdperk top 100.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:16:48 #140
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221676448
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:53 schreef franklop het volgende:

[..]
THJ en Pickering lijkt mij iets te weinig
Nee joh, er zijn ook veel teams met klassementsmannen.
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:19:36 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221676470
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 14:53 schreef franklop het volgende:

[..]
THJ en Pickering lijkt mij iets te weinig
Als de vlucht volledig weg blijft is dat prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:22:26 #142
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221676491
THJ & Pickering en in groep 2 Garcia en Martin. Dit mag allemaal wegblijven.
pi_221676538
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
THJ & Pickering en in groep 2 Garcia en Martin. Dit mag allemaal wegblijven.
Pickering zit ook in G2
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 15:32:22 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221676551
Ik eis dat G2 erbij komt en dat pulleton op 10 minuten gaat rijden
pi_221676863
Nu wel hè, Edward.
pi_221677009
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als de vlucht volledig weg blijft is dat prima.
Dit lijkt nu goed uit te vallen. Zelfs als ze beide geen top 1p rijden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221677301
Dat gezegd hebbende: jammer van oa Martin , Garcia, Bisiaux en Omrzel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:33:50 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221677457
Leknessund had ik gisteren :')
pi_221677497
2,16

Goedkoop team. Redelijk prima
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_221677503
2,9,12

16!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')