Optimistquote:
Niet direct, duurde met uit de broek halen erbij zeker 63 seconden. Maar goed it is what it is.quote:
Met een volle blaas duurt het vaak wat langer, ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 03:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet direct, duurde met uit de broek halen erbij zeker 63 seconden. Maar goed it is what it is.
Die van mij is niet alleen groot, maar ook lekker.quote:Op maandag 27 juli 2026 04:02 schreef drakin het volgende:
Mannen maken hun verhalen altijd groter dan ze in werkelijkheid zijn
Dan ff prostaat laten checken.quote:Op maandag 27 juli 2026 04:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Met een volle blaas duurt het vaak wat langer, ja.
Je skittlequote:Op maandag 27 juli 2026 04:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die van mij is niet alleen groot, maar ook lekker.
Zou je wel willen hè, viespeuk!quote:Op maandag 27 juli 2026 04:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ff prostaat laten checken.
Meh, niet echt die behoefte. Ga wel ff nu video bellen met degene waar ik soms de prostaat bij kietel. Dus fijne avond!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 04:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, niet echt die behoefte. Ga wel ff nu video bellen met degene waar ik soms de prostaat bij kietel. Dus fijne avond!
Ik hoopte op geel en groenquote:Op maandag 27 juli 2026 04:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
De ene keer rood en de andere keer paars.
Bijna goed... Gekke is wel, dat je er gifjes voor klaar hebt staan. Iets met waar het hart vol van is? Maar nee dit is wel een heel ander verhaal maar dat boeit je toch geen fuck en wat je van mij vind boeit mij dan weer geen fuck dus slaap lekker voor later.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |