Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee die blus ik uit.quote:Op maandag 27 juli 2026 03:05 schreef drakin het volgende:
De mug natuurlijk.
Je denkt een draak te kunnen meppen?Lach met een schone bips![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik kan het niet lezenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Te lang, dan verdwijnt hetquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Klopt, anders was het niet te lang.quote:Op maandag 27 juli 2026 03:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te lang blijven hangen in een mindset helpt ook geen mens,...hier om je mars te breken.![]()
Krijgen we nu een persoonlijke ellende preek van je?quote:Op maandag 27 juli 2026 03:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te lang blijven hangen in een mindset helpt ook geen mens,Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Scheelt wel dat de korte versie simpeler is.quote:Op maandag 27 juli 2026 03:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klopt, anders was het niet te lang.Lach met een schone bips![]()
Dan valt de telefoon naast bedquote:Op maandag 27 juli 2026 03:14 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Naar links swipen over de TT doet niks?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe ik nooit aan, nooit aan gedaan en zal ik nooit doen.quote:Op maandag 27 juli 2026 03:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijgen we nu een persoonlijke ellende preek van je?Lach met een schone bips![]()
And so it beginsquote:Op maandag 27 juli 2026 03:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik nooit aan, nooit aan gedaan en zal ik nooit doen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is al lastig genoeg typenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
I don't give a ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo origineel ook
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geloof ook niet dat jij ooit de originaliteit prijs gewonnen hebt met je opmerkingen dus wat dat aan gaat kunnen we elkaar de hand schudden, Even goede vrienden en geen gehaat van mijquote:Lach met een schone bips![]()
Ook dat even goede vrienden heb ik zon hekel aanquote:Op maandag 27 juli 2026 03:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat jij ooit de originaliteit prijs gewonnen hebt met je opmerkingen dus wat dat aan gaat kunnen we elkaar de hand schudden, Even goede vrienden en geen gehaat van mijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ach met sommige dingen moeten we mee leren leven.quote:Op maandag 27 juli 2026 03:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook dat even goede vrienden heb ik zon hekel aanLach met een schone bips![]()
Dus...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je moet echt beter je best doenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je tegenstand dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkslaapIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lees en leer. Weinig tot kut zin om erover uit te wijden. Maar goed is ook niet aan jou gerichtquote:
Lach met een schone bips![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2026 03:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lees en leer. Weinig tot kut zin om erover uit te wijden. Maar goed is ook niet aan jou gericht
Uitwijden doe je maar lekker in de slaapkamer....hier om je mars te breken.![]()
Wel goed planquote:Op maandag 27 juli 2026 03:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Uitwijden doe je maar lekker in de slaapkamer.Lach met een schone bips![]()
Loveyoushorttimequote:Op maandag 27 juli 2026 03:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Uitwijden doe je maar lekker in de slaapkamer.
![]()
Zie je over 60 secondenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: