Bluf Bluf blijft beter hangen dan sommige ritten van deze Tour. Schaterlachend voor de tv gezeten.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bluf Bluf is een soort guilty pleasure. Hoe vaker je het afspeelt, hoe beter het wordt.
Ik kan niet zo goed tegen Leontien van Moorsel, maar ik denk dat ik het toch nog mee ga pakken.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt allen, het was geweldig. Ik heb tot de tour weinig wielrennen gevolgd maar heb het virus weer helemaal te pakken.
Voor de liefhebber straks om 22:10 uur nog Andere Tijden Sport ONZE Leontien tegen Jeannie Longo.
Ik krijg ook jeuk op moeilijk bereikbare plaatsen van Leontien. Ik heb vanochtend de podcast geluisterd, misschien later nog een keer de tv-uitzending. Wel een bijzonder verhaal.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Leontien van Moorsel, maar ik denk dat ik het toch nog mee ga pakken.
Een odieltje voor @Felagundquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2026 00:23 schreef Dutch_view het volgende:
Top 3:
[..]
Een odieltje voor @:Felagund13= Sepp KussSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2026 00:23 schreef Dutch_view het volgende:
Top 3:
[..]
Een odieltje voor @:FelagundMooi top-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Odieltje heb ik al
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 26 juli 2026 21:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik krijg ook jeuk op moeilijk bereikbare plaatsen van Leontien. Ik heb vanochtend de podcast geluisterd, misschien later nog een keer de tv-uitzending. Wel een bijzonder verhaal.
Madiot die openlijk op tv naast hem Longo een lelijk wijf noemt was toch wel uhm... bijzondere tv.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Leontien van Moorsel, maar ik denk dat ik het toch nog mee ga pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |