WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Volgens mij wel, in ieder geval een Youtube filmpje.quote:
Of Andre Meganck.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:45 schreef Szura het volgende:
Ik wil alleen nog zien dat Rusthuis die bmw wint
quote:Op zondag 26 juli 2026 21:45 schreef Szura het volgende:
Ik wil alleen nog zien dat Rusthuis die bmw wint
Dit is een understatement dat hij al te horen gekregen heeft dat hij zal moeten gaanquote:Op zondag 26 juli 2026 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tiesj gaat graag naar China.
Hij is de enige.
Met een Belg in de rode trui maken we hopelijk nog kans op een weekje VLV in de Vuelta net als 2022quote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bluf Bluf blijft beter hangen dan sommige ritten van deze Tour. Schaterlachend voor de tv gezeten.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bluf Bluf is een soort guilty pleasure. Hoe vaker je het afspeelt, hoe beter het wordt.
Ik kan niet zo goed tegen Leontien van Moorsel, maar ik denk dat ik het toch nog mee ga pakken.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt allen, het was geweldig. Ik heb tot de tour weinig wielrennen gevolgd maar heb het virus weer helemaal te pakken.
Voor de liefhebber straks om 22:10 uur nog Andere Tijden Sport ONZE Leontien tegen Jeannie Longo.
Ik krijg ook jeuk op moeilijk bereikbare plaatsen van Leontien. Ik heb vanochtend de podcast geluisterd, misschien later nog een keer de tv-uitzending. Wel een bijzonder verhaal.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Leontien van Moorsel, maar ik denk dat ik het toch nog mee ga pakken.
Een odieltje voor @Felagundquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juli 2026 00:23 schreef Dutch_view het volgende:
Top 3:
[..]
Een odieltje voor @:Felagund13= Sepp KussSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2026 00:23 schreef Dutch_view het volgende:
Top 3:
[..]
Een odieltje voor @:FelagundMooi top-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Odieltje heb ik al
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 26 juli 2026 21:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik krijg ook jeuk op moeilijk bereikbare plaatsen van Leontien. Ik heb vanochtend de podcast geluisterd, misschien later nog een keer de tv-uitzending. Wel een bijzonder verhaal.
Madiot die openlijk op tv naast hem Longo een lelijk wijf noemt was toch wel uhm... bijzondere tv.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen Leontien van Moorsel, maar ik denk dat ik het toch nog mee ga pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |