Er wordt vooral veel dividend uitgekeerdquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is waar dat allemaal voor gebruikt wordt. Ik heb wel eens gelezen dat het ook gebruikt wordt om kleine Franse koersen in leven te houden. Weet niet of dat zo is.
Waarom zijn ze dan niet ook uit de uitslagen geschrapt?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef opgebaarde het volgende:
Bij armstrong zijn de overwinningen afgepakt en er is bewust gekozen om de nummer twee niet de overwinning te geven omdat al die nummers twee ook al betrapt waren of met grote waarschijnlijkheid aan doping konden worden gelinkt.
Dat mag ik wel hopenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is waar dat allemaal voor gebruikt wordt. Ik heb wel eens gelezen dat het ook gebruikt wordt om kleine Franse koersen in leven te houden. Weet niet of dat zo is.
Zo ziet een deel van het bedrijfsmodel van FIFA er ook uit (naast alle corruptie), dus dat is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is ook arbitrair. Net zoals zo'n zulle bij Festina, niet zijn tweede plaats geschrapt maar jaren er voor wel. Basso is geloof ik geen enkele uitslag kwijtgeraakt. Operacion Puerto was een grote onder het tapijt veeg gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet ook uit de uitslagen geschrapt?
Dat denk ik ook. Heb wel een aantal boeken en documentaires over die tijd gelezen en gezien, en het was echt heftig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is ook arbitrair. Net zoals zo'n zulle bij Festina, niet zijn tweede plaats geschrapt maar jaren er voor wel. Basso is geloof ik geen enkele uitslag kwijtgeraakt. Operacion Puerto was een grote onder het tapijt veeg gebeuren.
Nadat met Armtsrojf bekend werd was het helemaal een puinhoop. Ik denk dat ze er goed aan hebben gedaan om geen nieuwe winnaars uit te roepen.
ASO draait verlies op alle koersen behalve de Tour. Op zichzelf zijn koersen als Parijs-Nice en de Dauphine blijkbaar niet eens levensvatbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Naar de Tour kijken ook 10x zoveel mensen. Of misschien nog een paar factoren hoger.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ASO draait verlies op alle koersen behalve de Tour. Op zichzelf zijn koersen als Parijs-Nice en de Dauphine blijkbaar niet eens levensvatbaar.
Ook op Parijs-Roubaix en LBL?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ASO draait verlies op alle koersen behalve de Tour. Op zichzelf zijn koersen als Parijs-Nice en de Dauphine blijkbaar niet eens levensvatbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |