abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221460613
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sorry, die ik het meeste draag, zijn Kayano20. Er zwerft ook een paar 14 rond.
Ah, de kayano 14 heb ik inderdaad ook gepast, die zat ook best wel lekker. De 20 heb ik niet gepast, die heb ik ook in geen enkele winkel gezien.
pi_221460624
Ik loop mijn wandelingen nog steeds op hele antieke, maar nog onverslijtbare Nikes O+
Nu zijn mijn wandelingen nooit langer dan een uur hooguit, maar nog niks versleten!

Ik vind de asics niet zo heel mooi Vlinder, ik koos de 2e.
  woensdag 29 juli 2026 @ 20:39:46 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_221460635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:51 schreef derLudolf het volgende:
Heb je wel zo'n zware aansluiting, meestal zijn die dingen toch 18kW?
Vanaf 18kW te koop. Bij een beetje winter en fatsoenlijke hoeveelheid water heb je al 21kW nodig.
Dat ding dat hier aan de muur hangt is dan wel oud en waarschijnlijk vol kalk. Maar 18kW stand in de winter is te weinig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 juli 2026 @ 20:57:38 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221460767
Ik deed deze week weer eens mee aan wat onderzoekjes. Dit keer niks proeven helaas.
Ik had voor het eerst AI-interviews. De vragenstellert was een computer. Wel even wennen. Na een vraag kwam een samenvattende vraag of je het antwoord wat zij dan 'vertaalden' kon bevestigen.

Vergoeding was wel weer leuk en relatief best hoog voor alle opdrachten en tijd. Een groepsgesprek live is toch wel leuker :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221460878
:O

Vanavond een ruim halfuur nodig gehad om de baby kalm op bed te krijgen. Inmiddels een halfuur later horen we zo nu en dan getrommel en gebabbel dus slapen is blijkbaar nog geen sprake van, maar hij is iig niet meer hysterisch ^O^
Pffff man _O-

M'n ouders zijn gisteren naar oma geweest. Het is gelukt *G*
Blijkbaar had oma wel een slechte dag qua pijn. Vorige week vertelde ze dat ze toch maar wel akkoord was gegaan met ook oxycodon te gaan slikken, maar dat doet ook niet genoeg tegen de zenuwpijn in haar been. Arme oma ;(
pi_221460884
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Barefoot vinden mijn platvoeten en overpronerende enkels denk ik niet bijzonder grappig. Kunnen daar steunzolen in?

Dat verpest het concept een beetje.
In mijn ogen maak je je voeten bepaald niet sterker door al die steun, n=1 onderschreven door de revalidatiearts in een specifieke situatie niet zijnde de mijne. Ik heb dat dus rustig opgebouwd en heb het idee dat ik nu echt wel sterkere voeten en enkels heb dan voorheen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221460901
@vlindertje89 ik zou ze zelf nooit dragen (heb alleen maar All Stars) maar ik vind die Asics wel leuke schoenen!

Voor evt andere opties, misschien van Salomon? Die zitten lekker en vind ik er altijd wel leuk uitzien. Misschien qua pasvorm ook wel geschikt want ze vallen volgens mij smal, net zoals Nikes. (Asics niet. Ik heb van Salomon een maat groter nodig voor de breedte maar Asics valt voor mij op maat)
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:19:23 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_221460917
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In mijn ogen maak je je voeten bepaald niet sterker door al die steun, n=1 onderschreven door de revalidatiearts in een specifieke situatie niet zijnde de mijne. Ik heb dat dus rustig opgebouwd en heb het idee dat ik nu echt wel sterkere voeten en enkels heb dan voorheen.
n=2
Van stalen steunzolen naar draag alles wat lekker zit.
Voor mij zijn de five finger shoes echt een uitkomst.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221460981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:13 schreef Tele6 het volgende:
:O

Vanavond een ruim halfuur nodig gehad om de baby kalm op bed te krijgen. Inmiddels een halfuur later horen we zo nu en dan getrommel en gebabbel dus slapen is blijkbaar nog geen sprake van, maar hij is iig niet meer hysterisch ^O^
Pffff man _O-

M'n ouders zijn gisteren naar oma geweest. Het is gelukt *G*
Blijkbaar had oma wel een slechte dag qua pijn. Vorige week vertelde ze dat ze toch maar wel akkoord was gegaan met ook oxycodon te gaan slikken, maar dat doet ook niet genoeg tegen de zenuwpijn in haar been. Arme oma ;(
Getrommel en gebabbel O+

Naar voor Oma ;(
pi_221461085
Inmiddels gehuil. Baby van bed gehaald, nieuwe luier, flesje. Niet helemaal blij terug op bed, maar een stuk kalmer.

Wederom pffff.

Melk aan m'n schouder :r
pi_221461095
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Onder een pak horen gewoon nette leren schoenen. Cognac kleur of donkerder, met riem in de kleur van schoenen
_O_ Helemaal mee eens
Alleen vond ik 300 euro voor een bijpassende riem wat overdreven, goede vriend niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221461144
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik train al zeker vier jaar wekelijks (en momenteel drie tot viermaal per week) gericht mijn enkelstabiliteit en balans (in schoenen zonder mijn steunzolen en volgens mij ook zonder verdere speciale ondersteuning), maar mijn platvoeten zijn nog steeds wel echt platvoeten, en ondanks die training zakken mijn enkels bij lopen/rennen door naar binnen. En gezien rechts al twee keer ingescheurd is geweest, links met tot dat moment al 3.5 jaar wekelijks trainen, neem ik liever geen risico met niet corrigeren naast de stabiliteitstraining. Ik loop thuis ook wel veel op blote voeten, maar als ik dat teveel doe merk ik ook dat ik pijn krijg onder mijn grote teen omdat het gewicht teveel daarop komt. Ik snap je punt verder wel hoor en denk dat het voor veel mensen best kan werken, maar gezien mijn ervaringen met al trainen durf ik dat niet aan.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:16 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 ik zou ze zelf nooit dragen (heb alleen maar All Stars) maar ik vind die Asics wel leuke schoenen!

Voor evt andere opties, misschien van Salomon? Die zitten lekker en vind ik er altijd wel leuk uitzien. Misschien qua pasvorm ook wel geschikt want ze vallen volgens mij smal, net zoals Nikes. (Asics niet. Ik heb van Salomon een maat groter nodig voor de breedte maar Asics valt voor mij op maat)
Ik moet juist ook relatief breed, deze Asics is ook een vrij breed model :Y. Wel eentje die ik meeneem als ik dan toch weer op pad ga om de andere Nike opties te passen, zeker als ze ook brede fit opties hebben.

En sneu van oma ;( . Krijgt ze ook iets specifiek voor zenuwpijn? Want dat is oxy niet, dacht ik? Of ik heb dat verkeerd onthouden, dat kan zeker ook.
pi_221461156
Wat lief dat je zoveel helpt @Tele6 O+
Hebben ze een draagzak? Soms helpt dat enorm om kleintjes tot rust te krijgen. Maar weet niet hoe klein deze is en of dat al kan. Oudste nichtje was er niet zo van, jongste nichtje kan in paar minuten van totaal overstuur naar slaap gaan in de draagzak :D .
pi_221461182
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat lief dat je zoveel helpt @:Tele6 O+
Hebben ze een draagzak? Soms helpt dat enorm om kleintjes tot rust te krijgen. Maar weet niet hoe klein deze is en of dat al kan. Oudste nichtje was er niet zo van, jongste nichtje kan in paar minuten van totaal overstuur naar slaap gaan in de draagzak :D .
Deze is 10 maanden.
Z'n papa is er gewoon maar zit met een geopereerd been. Dus we krijgen iig instructie. Volgende stap zegt hij is een zetpil :X
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 21:57:39 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221461186
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O_ Helemaal mee eens
Alleen vond ik 300 euro voor een bijpassende riem wat overdreven, goede vriend niet.
Dat is wel wat overdreven ja.
Bij deze schoenen heb ik wel een bijpassende riem, inclusief logo van Drenthe.
https://www.schutrups.nl/drenthe-skyline-editie/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221461199
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ahh, die is er dus nog wel, de hypoallergeen & renal combinatie v Royal Canin? Ik kon hem eerder niet meer vinden (ik kijk af en toe of het nog bestaat, een andere die eerder bestond die hebben ze ook stopgezet namelijk), maar misschien keek ik verkeerd. Gevogelte is wel een nare, met name kip zit in heel erg veel voer helaas (die van mij is in elk geval voor kip allergisch, mogelijk ook lam, en in elk geval niet voor rund). Stond hij nu ook al op nierdieet, of nog op normaal voer?

Niervoeding is met name lage fosfor en lage natrium dacht ik he? Volgens mij is natvoer daar standaard al lager in dan brokjes (maar dat weet ik niet helemaal zeker). Natvoer iets opwarmen schijnt het ook lekker te maken voor katten. Maar nierdieet en voedselallergie is echt een rottige combinatie, ja.. eventueel kun je nog kijken naar trovet renal venison, die heeft alleen hert als dierlijke eiwitbron. Deze is op normale webshops als natvoer (bv https://www.medpets.nl/trovet-renal-rid-venison-kat-blik). Het droogvoer is via trovetplus (https://onlyfresh.com/nl/products/renal-voor-katten) ook beschikbaar. Ze hebben daar ook natvoer, ik weet niet helemaal wat verschil tussen dat natvoer en de blikken die ze bv bij medpets verkopen is. In de brokken zit wel kippenolie zie ik (in beide natvoeren niet), nou zou kippenallergie alleen voor eiwit moeten zijn, maar de olie kan natuurlijk wel verontreinigd zijn met eiwit. Als hert een eiwitbron is die je kat nog niet eerder heeft gehad, zou hij voor hert iig nog niet allergisch moeten kunnen zijn.

Ik zie hier: https://mcvoordieren.nl/kennisbank/nierdieet/ ook dat er fosfaatbinders bestaan die je evt over normaal eten kunt doen, wanneer kat het nierdieet niet wil eten. Misschien om achter de hand te hebben/met dierenarts te bespreken als 'ie het niet wil eten?

En heel goed dat jullie even de deur uit gaan :*
Hypoallergeen en Renal kan op dit moment wel alleen via de DA besteld worden.

Hij stond al op een nierdieet, wat dat precies inhoudt weet ik zo niet :@
Die Trovet klinkt wel erg goed, morgenvroeg eens hier bij Pets Place kijken want die verkopen dat merk hier volgens mij wel. En anders eens online bestellen. Thanks!

Ik sla deze info allemaal op, wie weet heeft de DA/wij er nog wat aan. Heel erg bedankt O+

We zijn nu weer onderweg naar huis. Hopelijk treffen we een beetje blije kat aan die ook nog gegeten heeft.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 22:01:03 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221461216
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:39 schreef z80 het volgende:

[..]
Vanaf 18kW te koop. Bij een beetje winter en fatsoenlijke hoeveelheid water heb je al 21kW nodig.
Dat ding dat hier aan de muur hangt is dan wel oud en waarschijnlijk vol kalk. Maar 18kW stand in de winter is te weinig.
Die 21kW is dan taktisch gekozen omdat je dan geen toestemming hoef te hebben van de netbeheerder of is dat alleen voor laadpalen vanaf 22kW omdat die langdurig dat vermogen opnemen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221461308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Deze is 10 maanden.
Z'n papa is er gewoon maar zit met een geopereerd been. Dus we krijgen iig instructie. Volgende stap zegt hij is een zetpil :X
Oh, bijna net zo oud als nichtje O+ .
Paracetamol is er ook in drank, die kun je met een doseerspuitje geven, dat werkt sneller! En is makkelijker te geven ;) . Heb je nu niks aan, maar wellicht wisten ze dat niet. Buren wisten dat ook niet tot ik het ze vorige keer dat jongste nichtje was logeren vertelde (omdat ik t haar gegeven had toen tegen tandjespijn), en hun oudste is al 3.5 :P .

Soms helpt het ook om iets langer te blijven, ipv baby rustig maar wel wakker in bed te leggen. Maar dat ligt ook beetje aan wat zij willen daarmee, en zij weten vast het best hoe ze hun kind in slaap krijgen ;). Ik doe het bij jongste nichtje als ze het lastig heeft meestal wel dat ik haar in slaap wieg en dan pas wegleg, vooral om het mezelf makkelijker te maken :+ (en dat zeggen zij ook altijd, maak t jezelf niet moeilijker dan nodig). Succes in elk geval, lief dat je helpt, wordt vast enorm gewaardeerd!
pi_221461370
Eetclub etentje gehad hier. Veel complimenten gehad (courgettesoep, gestoofde snijbonen, gele rijst en bobotie en citroenijs en chocolaijs) minder over dan gehoopt.
Wel heel vervelend dat iemand aankondigde te gaan scheiden. Dat zagen wij (en zij tot voor kort) niet aankomen.

Ach arme oma van @Tele6 is er al meer duidelijkheid over haar leefsituatie?

Ben nu, in etappes, de eettafel en keuken aan het opruimen. Blij dat ik morgen niet naar de boten hoef. Lijf is er klaar mee.
pi_221461587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik train al zeker vier jaar wekelijks (en momenteel drie tot viermaal per week) gericht mijn enkelstabiliteit en balans (in schoenen zonder mijn steunzolen en volgens mij ook zonder verdere speciale ondersteuning), maar mijn platvoeten zijn nog steeds wel echt platvoeten, en ondanks die training zakken mijn enkels bij lopen/rennen door naar binnen. En gezien rechts al twee keer ingescheurd is geweest, links met tot dat moment al 3.5 jaar wekelijks trainen, neem ik liever geen risico met niet corrigeren naast de stabiliteitstraining. Ik loop thuis ook wel veel op blote voeten, maar als ik dat teveel doe merk ik ook dat ik pijn krijg onder mijn grote teen omdat het gewicht teveel daarop komt. Ik snap je punt verder wel hoor en denk dat het voor veel mensen best kan werken, maar gezien mijn ervaringen met al trainen durf ik dat niet aan.
[..]
Ik moet juist ook relatief breed, deze Asics is ook een vrij breed model :Y. Wel eentje die ik meeneem als ik dan toch weer op pad ga om de andere Nike opties te passen, zeker als ze ook brede fit opties hebben.

En sneu van oma ;( . Krijgt ze ook iets specifiek voor zenuwpijn? Want dat is oxy niet, dacht ik? Of ik heb dat verkeerd onthouden, dat kan zeker ook.
Ik weet verder niet wat oma krijgt. Ze zei dat ze de oxycodon er nu bij krijgt omdat die langer zou moeten werken. Maar het helpt dus niet genoeg :{
pi_221461618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, bijna net zo oud als nichtje O+ .
Paracetamol is er ook in drank, die kun je met een doseerspuitje geven, dat werkt sneller! En is makkelijker te geven ;) . Heb je nu niks aan, maar wellicht wisten ze dat niet. Buren wisten dat ook niet tot ik het ze vorige keer dat jongste nichtje was logeren vertelde (omdat ik t haar gegeven had toen tegen tandjespijn), en hun oudste is al 3.5 :P .

Soms helpt het ook om iets langer te blijven, ipv baby rustig maar wel wakker in bed te leggen. Maar dat ligt ook beetje aan wat zij willen daarmee, en zij weten vast het best hoe ze hun kind in slaap krijgen ;). Ik doe het bij jongste nichtje als ze het lastig heeft meestal wel dat ik haar in slaap wieg en dan pas wegleg, vooral om het mezelf makkelijker te maken :+ (en dat zeggen zij ook altijd, maak t jezelf niet moeilijker dan nodig). Succes in elk geval, lief dat je helpt, wordt vast enorm gewaardeerd!
Ah ik zal het de volgende keer doorgeven van de paracetamol drank!

De eerste keer in bed leggen ben ik er wel bij gebleven tot hij helemaal leek te slapen, maar de papa zei dat ze dat normaal eigenlijk nooit doen en dat baby zichzelf vaak ook gewoon in slaap kletst. Werkte bij de tweede keer naar bed brengen idd eventjes. Maar na 15 min was hij weer aan het huilen.

Na de zetpil heb ik nog een keer geprobeerd om hem kalm te krijgen en in bed te leggen, maar elke keer als ik dacht dat hij wel ok lag, hoorde hij me weglopen ;(
En toen kwam z'n moeder thuis. Dus wij zijn afgelost *G*

En misschien had hij eigenlijk toch gewoon vooral veel dorst. Waar z'n moeder hem erg goed mee kon helpen ^O^

Oh en ik ben ergens tussen de bedrijven door nog ondergekotst. Beetje melk over de schouder is nog ok, maar kots met stukjes. Gadver. :')

Baby is wel een heel lieve leeftijd. Hij heeft een hoop interesse in de mensen om zich heen en je kan al echt een beetje met hem spelen. En zo 's avonds als hij zich niet zo lekker voelt zo'n warm hoofdje tegen je aan O+

Maar gadver die kots. :')
pi_221461623
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Eetclub etentje gehad hier. Veel complimenten gehad (courgettesoep, gestoofde snijbonen, gele rijst en bobotie en citroenijs en chocolaijs) minder over dan gehoopt.
Wel heel vervelend dat iemand aankondigde te gaan scheiden. Dat zagen wij (en zij tot voor kort) niet aankomen.

Ach arme oma van @:tele6 is er al meer duidelijkheid over haar leefsituatie?

Ben nu, in etappes, de eettafel en keuken aan het opruimen. Blij dat ik morgen niet naar de boten hoef. Lijf is er klaar mee.
Rustig aan dus morgen :*

Fijn dat je zo veel complimenten kreeg over het eten!

En goede afleiding van een stil huis lijkt me. :*

Ik geloof dat m'n tantes wel bij verpleeghuizen zijn wezen kijken, maar ik heb niks meer gehoord. Hangt ook allemaal af van of het een betere richting in gaat met oma.
pi_221461694
Eerlijk gezegd is een rustig huis wel lekker. Teuntje was nogal vocaal en dat best luid. Jij kent mijn hal, wanneer ik bij de lift stond kon ik haar horen alsof ze naast me stond :D

Morgen hoef ik alleen de afwasmachine aan te zetten en een boek te lezen
pi_221461829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:57 schreef Tele6 het volgende:
Volgende stap zegt hij is een zetpil :X
Das leuk!
Die zet je er zachtjes tegenaan en voor je het weet wordt ie zo floep naar binnen gezogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 29-07-2026 23:47:26 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221462039
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:25 schreef Vanyel het volgende:

Das leuk!
Die zet je er zachtjes tegenaan en voor je het weet wordt ie zo floep naar binnen gezogen.
:D
De kracht van de kringspier _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')