Ach ja logischquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Gewoon zitten lezen zonder steeds “nee kan niet” zeggen heeft echt wel wat. Kreeg ook een foto van toen ze terugkwamen van de huurauto wegbrengen. Teuntje zat op de vensterbank op de uitkijkHet komt echt goed voor haar. Voor mij is het al goed. Moest net wel slikken. Speeltje wat ze vanochtend toen ik ontbeet kwam brengen hft ze vanochtend op mijn hoofdkussen gelegd
Dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed bericht uit Lonaa city. Ze heeft gegeten, is op onderzoek uit en geeft heel veel kopjes aan het nieuwe personeel
Gemistquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat goed met mij hoor. Blij met het bericht dat ze al lekker daar aan het rondstruinen is.
En ik vind het best heel lastig, maar wist ook al na een paar dagen dat ze niet 15 jaar zou blijven. Ik heb echt goed gedacht of ik haar op de een of andere manier toch niet hier kon laten, maar ze wild zo graag op schoot, ook niet naast me op de bank zoals Elin en andere katten daarvoor (heb eigenlijk nooit schootkatten gehad bedenk ik me nu), dan was ze echt nog wel hier geweest.
Net genoten van “We zijn er bijna”. Heerlijk programma en de nieuwe presentatrice doet het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat. En datquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez wat heftig om mee te maken![]()
En die onvoorstelbare wanhoop
EMDR = werkgeheugenbelasting. Althans, volgens de Nederlandse theorie.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:03 schreef Blues het volgende:
Wat heftig voor je vriendin, Cat
Tetris als EMDR
Tuurlijk, even naar laten kijken om het zeker te wetenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Thanks! Teigetje heeft sowieso al vaker symptomen van voedselallergie gehad dus denk ook wel dat dit het is maar toch altijd spannend.
Op advies van de assistent zo even iets tegen de haarballen halen en verder afwachten tot het nieuwe voer er is.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, even naar laten kijken om het zeker te weten
Is er in andere landen een andere uitleg van de werking/toepassing?quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
EMDR = werkgeheugenbelasting. Althans, volgens de Nederlandse theorie.
Ja, de oorspronkelijke theorie is dat het om oogbewegingen gaan of in ieder geval bilaterale bewegingen (van links naar rechts). De EMDR-praktijk in Nederland is enorm en hier is langzamerhand de gedachte ontstaan dat die oogbewegingen werkgeheugenbelasting geven en dat het niet om de bilaterale bewegingen op zichzelf gaat. Ik geloof dat de originele Shapiro-aanhangers (zij is degene die EMDR per toeval ontdekt heeft) daar nog anders over denken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er in andere landen een andere uitleg van de werking/toepassing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |