Ach, dan gaat het toch ineens snel. Geniet nog van je laatste halfuurtje met haarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een rust hier! Het nieuwe personeel van Teuntje is over een half uur hier. Raar gevoel
Knuffelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een rust hier! Het nieuwe personeel van Teuntje is over een half uur hier. Raar gevoel
Wat is het dan toch opeens snel gegaanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach Kaat, best wel ff slikken.. maar gelukkig is het een leuk stel. Kat in mand proppen is meestal een gedoequote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze zijn onderweg! Heel leuk jong stel, alle vertrouwen erin. Teuntje liet zich rustig aaien en snuffelde aan ze. In de transportmand doen was nog wel een ding, blij dat ik dat niet alleen hoefde te doen. Neus naar voren ging niet, toen bak met opening naar boven en Teuntje met kont erin #veegtzweetvanvoorhoofd
Nu maar weer alles opruimen
Ja, benen strekken in bed, geen speelstokjes in bed, niet 20x per dag haar van schoot op de grond zetten. Voordelen. Maar leeg…nadeelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach Kaat, best wel ff slikken.. maar gelukkig is het een leuk stel. Kat in mand proppen is meestal een gedoe
Sterkte met afkicken, maar wat zal jij lekker slapen en rustig op de bank kunnen zitten.
Dat is wel goed nieuwsquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed bericht uit Lonaa city. Ze heeft gegeten, is op onderzoek uit en geeft heel veel kopjes aan het nieuwe personeel
Achquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed bericht uit Lonaa city. Ze heeft gegeten, is op onderzoek uit en geeft heel veel kopjes aan het nieuwe personeel
Herkenbaar... beetje de post-opvangnestblues. Alleen wist ik bij aanvang al dat ze zouden gaan verhuizen en had ik nog mijn eigen team.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Gewoon zitten lezen zonder steeds “nee kan niet” zeggen heeft echt wel wat. Kreeg ook een foto van toen ze terugkwamen van de huurauto wegbrengen. Teuntje zat op de vensterbank op de uitkijkHet komt echt goed voor haar. Voor mij is het al goed. Moest net wel slikken. Speeltje wat ze vanochtend toen ik ontbeet kwam brengen hft ze vanochtend op mijn hoofdkussen gelegd
Ach ja logischquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Gewoon zitten lezen zonder steeds “nee kan niet” zeggen heeft echt wel wat. Kreeg ook een foto van toen ze terugkwamen van de huurauto wegbrengen. Teuntje zat op de vensterbank op de uitkijkHet komt echt goed voor haar. Voor mij is het al goed. Moest net wel slikken. Speeltje wat ze vanochtend toen ik ontbeet kwam brengen hft ze vanochtend op mijn hoofdkussen gelegd
Dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Gemistquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat goed met mij hoor. Blij met het bericht dat ze al lekker daar aan het rondstruinen is.
En ik vind het best heel lastig, maar wist ook al na een paar dagen dat ze niet 15 jaar zou blijven. Ik heb echt goed gedacht of ik haar op de een of andere manier toch niet hier kon laten, maar ze wild zo graag op schoot, ook niet naast me op de bank zoals Elin en andere katten daarvoor (heb eigenlijk nooit schootkatten gehad bedenk ik me nu), dan was ze echt nog wel hier geweest.
Net genoten van “We zijn er bijna”. Heerlijk programma en de nieuwe presentatrice doet het leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat. En datquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez wat heftig om mee te maken![]()
En die onvoorstelbare wanhoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |