abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221450431
Wat een rust hier! Het nieuwe personeel van Teuntje is over een half uur hier. Raar gevoel -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_221450444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een rust hier! Het nieuwe personeel van Teuntje is over een half uur hier. Raar gevoel -O-
Ach, dan gaat het toch ineens snel. Geniet nog van je laatste halfuurtje met haar :* en sterkte met de stilte daarna.
pi_221450708
quote:
Knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221450797
quote:
Wat is het dan toch opeens snel gegaan :*
pi_221451456
Ze zijn onderweg! Heel leuk jong stel, alle vertrouwen erin. Teuntje liet zich rustig aaien en snuffelde aan ze. In de transportmand doen was nog wel een ding, blij dat ik dat niet alleen hoefde te doen. Neus naar voren ging niet, toen bak met opening naar boven en Teuntje met kont erin #veegtzweetvanvoorhoofd

Nu maar weer alles opruimen -O-
pi_221451553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 14:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze zijn onderweg! Heel leuk jong stel, alle vertrouwen erin. Teuntje liet zich rustig aaien en snuffelde aan ze. In de transportmand doen was nog wel een ding, blij dat ik dat niet alleen hoefde te doen. Neus naar voren ging niet, toen bak met opening naar boven en Teuntje met kont erin #veegtzweetvanvoorhoofd

Nu maar weer alles opruimen -O-
Ach Kaat, best wel ff slikken.. maar gelukkig is het een leuk stel. Kat in mand proppen is meestal een gedoe :D
Sterkte met afkicken, maar wat zal jij lekker slapen en rustig op de bank kunnen zitten. :*
pi_221451572
Ik ben alweer wat uurtjes aan het werk.
Best bedrijvig toch nog, ondanks geen voorstelling vanmiddag en vanavond.
Veel wandelaars/hondjes (incl. praatjes aan m'n loketje :D ), busjes en post.nl met spullen, mensen aan m'n loketje voor afspraken met directie e.d.
pi_221451575
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 14:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Ach Kaat, best wel ff slikken.. maar gelukkig is het een leuk stel. Kat in mand proppen is meestal een gedoe :D
Sterkte met afkicken, maar wat zal jij lekker slapen en rustig op de bank kunnen zitten. :*
Ja, benen strekken in bed, geen speelstokjes in bed, niet 20x per dag haar van schoot op de grond zetten. Voordelen. Maar leeg…nadeel
pi_221452549
Goed bericht uit Lonaa city. Ze heeft gegeten, is op onderzoek uit en geeft heel veel kopjes aan het nieuwe personeel
  dinsdag 28 juli 2026 @ 18:00:31 #70
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_221452568
Heeft iemand een goed recept voor zelfgemaakte ovenfriet?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juli 2026 @ 18:14:23 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221452614
Sterkte Kaatje :*

Dusdanig rustig dat ik donderdag zonder problemen vrij kon nemen. 8-)
Morgen zitten we de hitte wel uit op kantoor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 28 juli 2026 @ 18:16:43 #72
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221452625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed bericht uit Lonaa city. Ze heeft gegeten, is op onderzoek uit en geeft heel veel kopjes aan het nieuwe personeel
Dat is wel goed nieuws O+

Maar toch -O-
Spoilers!
pi_221452655
quote:
Ach O+ :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221452690
Gewoon zitten lezen zonder steeds “nee kan niet” zeggen heeft echt wel wat. Kreeg ook een foto van toen ze terugkwamen van de huurauto wegbrengen. Teuntje zat op de vensterbank op de uitkijk *O* Het komt echt goed voor haar. Voor mij is het al goed. Moest net wel slikken. Speeltje wat ze vanochtend toen ik ontbeet kwam brengen hft ze vanochtend op mijn hoofdkussen gelegd :'(
pi_221452703
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Gewoon zitten lezen zonder steeds “nee kan niet” zeggen heeft echt wel wat. Kreeg ook een foto van toen ze terugkwamen van de huurauto wegbrengen. Teuntje zat op de vensterbank op de uitkijk *O* Het komt echt goed voor haar. Voor mij is het al goed. Moest net wel slikken. Speeltje wat ze vanochtend toen ik ontbeet kwam brengen hft ze vanochtend op mijn hoofdkussen gelegd :'(
Herkenbaar... beetje de post-opvangnestblues. Alleen wist ik bij aanvang al dat ze zouden gaan verhuizen en had ik nog mijn eigen team.

Fijn dat het voor jou al goed voelt en zulke updates zullen daar vast bij helpen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221452745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach ja logisch :*
  dinsdag 28 juli 2026 @ 18:48:22 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_221452774
Ach Kaatje toch...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_221452781
Ik heb het uitvliegen van de pups nog vers in het geheugen. Hoe fijn het was dat ze allemaal een goede plek hadden gevonden en dat hun nieuwe mens zo verschikkelijk blij ermee was. En dat het toch iedere keer ook een aderlating was.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 28-07-2026 20:13:43 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221452869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach Kaatje toch...
Dankjewel maaaarr

Gefeliciteerd jij *O*
pi_221453434
quote:
Dat is goed nieuws.
Met jou komt het ook weer goed. 😉
pi_221453733
Het gaat goed met mij hoor. Blij met het bericht dat ze al lekker daar aan het rondstruinen is.
En ik vind het best heel lastig, maar wist ook al na een paar dagen dat ze niet 15 jaar zou blijven. Ik heb echt goed gedacht of ik haar op de een of andere manier toch niet hier kon laten, maar ze wild zo graag op schoot, ook niet naast me op de bank zoals Elin en andere katten daarvoor (heb eigenlijk nooit schootkatten gehad bedenk ik me nu), dan was ze echt nog wel hier geweest.

Net genoten van “We zijn er bijna”. Heerlijk programma en de nieuwe presentatrice doet het leuk.
pi_221453990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat goed met mij hoor. Blij met het bericht dat ze al lekker daar aan het rondstruinen is.
En ik vind het best heel lastig, maar wist ook al na een paar dagen dat ze niet 15 jaar zou blijven. Ik heb echt goed gedacht of ik haar op de een of andere manier toch niet hier kon laten, maar ze wild zo graag op schoot, ook niet naast me op de bank zoals Elin en andere katten daarvoor (heb eigenlijk nooit schootkatten gehad bedenk ik me nu), dan was ze echt nog wel hier geweest.

Net genoten van “We zijn er bijna”. Heerlijk programma en de nieuwe presentatrice doet het leuk.
Gemist :D

(Spoiler ivm suicide)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221454068
Jeez wat heftig om mee te maken -O-
En die onvoorstelbare wanhoop
pi_221454107
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez wat heftig om mee te maken -O-
En die onvoorstelbare wanhoop
Dat. En dat ;(
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 22:53:01 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221454250
Gefeliciteerd @uniekhoorn Sara :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221454294
Uniekie feli *O*
pi_221454298
Wat heftig voor je vriendin, Cat ;(

Tetris als EMDR :?
pi_221454309
Werkgeheugen volproppen met Tetris terwijl je nog regelmatig eraan denkt, in de hoop dat de gedachten dan wat lading kwijt raken. Gok ik.

En wat de rest al zegt Cat ;(

En gefeliciteerd @uniekhoorn
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:08:55 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221454321
Zo echt net het avondeten achter de knopen - een paar pannenkoeken :@

Redelijk vroeg op het werk, redelijk laat weer terug, dat was niet het plan naar wou iets af hebben. Dat zou zijn gelukt als we niet 1:45 overleg hadden gehad. Maar ik heb nu vakantie. Zo ver afgemaakt dat collega van een beugel aangepaste versie moet maken (twee onderdelen op een machine, 1x links 1x rechts, voor een van beide moet nog een beugel komen) en twee samenstelling tekeningen.

Morgen komt er weer een bups jeugd uit heel Europa naar Orvelte.
Dus vanavond gras gemaaid thuis, gemaaid bij oom, twee landingen was opgehangen. Op de valreep even naar de Kaufland, voor aantal 'Duitse' ingrediënten zoals Preiselbeeren, majoraan en reuzel (gebakken aardappels waren vorig jaar groot succes) Verder een doos lactosevrije melk en room (melk is ¤1/pak lactosevrij). Geen veganisten dus dat scheelt. Jumbo krijg ik het bericht van, die komen tussen 21:05 en 22:00 drinken brengen

Morgen messen slijpen, mijn rommel inpakken. Pannen bij elkaar zoeken.
Morgen rond het middaguur treffen we elkaar als organisatie, ik neem Brötchen mee. Heb bij de Kaufland ook tomaat, sla, k&k schnitzels, Remoulade koolsalade, kaas, ham etc meegenomen dus morgen even naar de bakker en broodjes smeren.

Oh ja, ook nog even kijken of de buurman thuis is en kijken of ie me 100 eieren wil verkopen / er een bonnetje van kan maken.

#liefdagboek
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 23:58:45 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221454551
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')