Niets gezien, wij waren op het strand, hapje etenquote:Op zondag 26 juli 2026 19:06 schreef AnneX het volgende:
Succes Myraela! Vannacht en morgen.
Mensen met kinderen kijken vast mee met Zapp en Jeugdjournaal.
Wat een feest
Wij vinden het vermakelijk tijdens het eten bij gebrek aan Eva.
Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Niets gezien, wij waren op het strand, hapje eten![]()
Waar gaat het programma over?
En @:Myraela ik wens je een hele goeie bevalling!
En op tijd terug voor Zomergastenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Niets gezien, wij waren op het strand, hapje eten![]()
Waar gaat het programma over?
En @:Myraela ik wens je een hele goeie bevalling!
We hebben geen standwandeling of zo gedaan hoor. Echt alleen een lange trap af vanaf de boulevard waar de auto geparkeerd stond en binnen in de strandtent (de beste in ZV vinden we) zitten eten met zicht op zee.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:19 schreef z80 het volgende:
Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.
Buitje nummer 7 komt nu over zetten. Elke keer een paar minuten regen, nog wat miezer en weer droog.
Dat idee had ik ook hoor. Pas een paar dagen voor ze kwam begreep ik dat het via de weg wasquote:Op zondag 26 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
@:Kaatje1 ik was echt in de veronderstelling, mss een aanname, mss niet doorgedrongen met lezen eerder, dat poes met vliegtuig was gekomen
quote:Op zondag 26 juli 2026 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Myraela, zowel met de bevalling als de zwangerschapsvergiftiging, want dat is ook niet niks. Hopelijk valt het mee hoe ziek je ervan bent/wordt en knap ook jij snel op!
Hier kreeg ik een enorme plensbui over me heen toen ik vanmiddag van bus naar huis liep (rende), en heeft het een uur of twee af en aan gemiezerd en flink hard geregend. Ik hoef in elk geval niet te sproeien![]()
Inmiddels een inleiding feedback gegeven, twee studenten hun eindcijfer voor scriptie gemaild en zo de rest van de inleiding-scriptie nog feedback geven. Ik vermoed dat de rest bij elkaar evenveel denkwerk is als de inleiding was, dus ik hoop dat dat klopt. Dan kan ik zo rond 22u en misschien zelfs wel iets eerder nog even een kwartiertje Yoga nidra doen ter afschakeling en daarna richting bed.
Morgen op het programma:
- personal training
- afhankelijk van hoe poot morgen voelt, als warming up daarvan op de loopband 7x 1 minuut joggen en 1 minuut wandelen
- schuur leeghalen, spul op foto zetten voor burenapp/marktplaats en deel weggooien, schuur vegen, de paar kussens van zolder weer op mn "vliering" in schuur en alle uit schuur gehaalde spullen verder weer netjes en georganiseerd opruimen
- administratie voor twee studenten doen zodat cijfer ingediend kan worden voor verwerking
- administratie van nieuwe scriptieplekken bijwerken
- in elk geval 1, en liefst zoveel meer als ik zin heb scripties beoordelen
We zullen zien of ik alles haal
Heel goed gelukt. Het citroenijs wat ik vorige week maakte vind ik zelf lekkerder maar ik zeg hier geen nee tegen (wat ik vaak wel doe met chocoladeijsquote:
Hoe was de kroketten avond? Komt er nog een recensie?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren heerlijk pure chocoladeijs met sinaasappel op![]()
Verder had ik ook een lange en zware dag. Wel heel effectief. Na 2 maanden Sherlock Holmes spelen op 2 dossiers heb ik nu 95% van de kennis die ik nodig heb om deze mensen te helpen.
Leuk en lekker! Ik zet het reviewen voor vrijdag op de lijst met mogelijke klusjes. Ik heb een beetje drukke volle weekquote:Op maandag 27 juli 2026 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe was de kroketten avond? Komt er nog een recensie?
Maar je hebt het wel drukquote:Op maandag 27 juli 2026 19:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk en lekker! Ik zet het reviewen voor vrijdag op de lijst met mogelijke klusjes. Ik heb een beetje drukke volle week
Edit: volle week dus. Ik probeer niet zo'n persoon te zijn die altijd druk, druk, druk! roept en klaagt.
Druk is gebrek aan overzicht, stress en meer dan je aankunt op je bord hebben of jezelf aandoen. Mijn week is oprecht alleen maar vol.quote:
Haha, wees gerust, ik heb welgeteld 2 dingen van de lijst gedaanquote:Op zondag 26 juli 2026 22:51 schreef Kaatje1 het volgende:
@:vlindertje89 heeft een bijkom dagje ingepland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief stadje wel toch, dat Deventer? Ik heb er in mijn jeugd een jaar gewoond (en schoolgegaan).quote:Op maandag 27 juli 2026 21:31 schreef AnneX het volgende:
Dag 1 is al een klein feestje: een poepchic hotel mét upgrade.
Ja. Inderdaad een goede omschrijving.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief stadje wel toch, dat Deventer? Ik heb er in mijn jeugd een jaar gewoond (en schoolgegaan).
Deventer zit vol lieve kak. In elk geval in mijn tijd, eind jaren 70/begin 80.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad een goede omschrijving.
Fietspaden zijn ok. En mensen steken hun hand uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik de 100% pindakaas beter mixen zoals eerder eens @sigme adviseerde.![]()
Ik kan er blijkbaar 14 vanaf tenen. 10 als een set en daarna eigenlijk niet zo veel meerquote:Op maandag 27 juli 2026 21:24 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, wees gerust, ik heb welgeteld 2 dingen van de lijst gedaan(en vorige week ook al lekker rustig aan gedaan hoor!). Personal training en 1 scriptie beoordeeld. Nu wel nog even bezig met wat mailtjes, maar niet scherp genoeg om inhoudelijkere dingen te doen. Morgen moet ik wel echt even aan de bak, dan staat er voor werk op de planning om een halve scriptie feedback te geven en 6 scripties te beoordelen. En woensdag 25 toetsopdrachten (stuk of 16 die max 5min per opdracht kosten, vaak nog minder, en de rest max 15min per opdracht) en die administratie. En dan zit werk er alweer op voor de week!
Bij sportschool hebben ze nu een challenge, in 2 minuten tijd zoveel mogelijk pushups vanaf de lage opdruksteunen. Mn trainer zegt dat beste tactiek is om te starten met zoveel als je er achter elkaar kunt, en dan met pauzes er daarna nog zoveel extra uit persen als lukt. Twee weken geleden kwam ik tot 24 in totaal (vanaf de knieën). Vandaag had mn eerste serie er al 26en kwam ik tot 40 in totaal. Ben benieuwd of ik weer drie dagen spierpijn heb
maar ik was wel best trots op mezelf. Degene 'boven mij' (we zijn de enige twee die vanaf knieën gedaan hebben) had er 36, dus die wilde ik inhalen, en dat is mooi gelukt
. Er staan ook twee vrouwen op het bord die vanaf tenen 35+ stuks gedaan hebben, echt bizar
.
Ik kan ze sinds kort vanaf de tenen (2 setjes van 10 afaik). Vind ik retecool van mezelf.quote:
Vanaf tenen heb ik geen idee hoeveel ik er kan. Ik denk niet per se meer dan jijquote:Op maandag 27 juli 2026 22:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan er blijkbaar 14 vanaf tenen. 10 als een set en daarna eigenlijk niet zo veel meer
Complimenten voor jou
Het is ook een uithoudingsvermogen dat je moet hebben.
Is ook cool!quote:Op maandag 27 juli 2026 22:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan ze sinds kort vanaf de tenen (2 setjes van 10 afaik). Vind ik retecool van mezelf.
Maar vanaf knieën heeft me daar nooit echt verder in gebracht. Hoge blok, lager blok, bankje, grond. Levert veel meer op dan meer en meer vanaf je knieën eruit persen.
Het maakt niet zoveel uit welk materiaal boekje het is. Als het verhaal maar leuk is en/of de plaatjes leuk zijn, is het lang leuk, is mijn ervaring met alle kinderen hier! Een door het betreffende kind leuk gevonden verhaal overigens, helaas - nichtje en buurmeisjes hebben een paar verschrikkelijk stomme boekjes die ze het liefst 3x achter elkaar lezen elke dag. Of elk uur. Boekje uit, 'nu nog een keer!'. Er is er bij de buren al wel eens eentje "verdwenen" waar buurvrouwen ook een hekel aan haddenquote:Op maandag 27 juli 2026 22:15 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda als dreumes/peuter ervaringsdeskundige. Tot hoe oud denk je dat kartonnen boekjes leuk zijn?
Neefje is nu anderhalf en we gaan er volgende maand weer heen. Ik had nu een kartonnen boekje met een verhaaltje over een personage met zijn naam gevonden dus dat is super leuk. Maar als hij er in no time op uitgekeken zal zijn, is het jammer.
Hij is momenteel nog dol op het kartonnen boekje over 10 rubber eendjes die van een grote boot af vallen. Dat boekje heeft wel als grote pluspunt dat opa er bootgeluiden van gaat maken. Dus ik snap dat dat erg hilarisch is.
Een fijne blije post van jouquote:Op maandag 27 juli 2026 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik was uit eten met collega's. Lekker op het terras gezeten
Ondertussen blijkt B voor 3 dagen aan pastasaus gekookt te hebben en langs 3 vrienden gefietst te zijn om spullen aan ze terug te geven die we nog van ze hadden liggen. Super fijn
En nu bakt hij een kaneelbroodje voor me af want het diner met collega's had geen toetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |