Niets gezien, wij waren op het strand, hapje etenquote:Op zondag 26 juli 2026 19:06 schreef AnneX het volgende:
Succes Myraela! Vannacht en morgen.
Mensen met kinderen kijken vast mee met Zapp en Jeugdjournaal.
Wat een feest
Wij vinden het vermakelijk tijdens het eten bij gebrek aan Eva.
Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Niets gezien, wij waren op het strand, hapje eten![]()
Waar gaat het programma over?
En @:Myraela ik wens je een hele goeie bevalling!
En op tijd terug voor Zomergastenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Niets gezien, wij waren op het strand, hapje eten![]()
Waar gaat het programma over?
En @:Myraela ik wens je een hele goeie bevalling!
We hebben geen standwandeling of zo gedaan hoor. Echt alleen een lange trap af vanaf de boulevard waar de auto geparkeerd stond en binnen in de strandtent (de beste in ZV vinden we) zitten eten met zicht op zee.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:19 schreef z80 het volgende:
Ik hoop dat het daar beter weer is dan hier.
Buitje nummer 7 komt nu over zetten. Elke keer een paar minuten regen, nog wat miezer en weer droog.
Dat idee had ik ook hoor. Pas een paar dagen voor ze kwam begreep ik dat het via de weg wasquote:Op zondag 26 juli 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
@:Kaatje1 ik was echt in de veronderstelling, mss een aanname, mss niet doorgedrongen met lezen eerder, dat poes met vliegtuig was gekomen
quote:Op zondag 26 juli 2026 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Myraela, zowel met de bevalling als de zwangerschapsvergiftiging, want dat is ook niet niks. Hopelijk valt het mee hoe ziek je ervan bent/wordt en knap ook jij snel op!
Hier kreeg ik een enorme plensbui over me heen toen ik vanmiddag van bus naar huis liep (rende), en heeft het een uur of twee af en aan gemiezerd en flink hard geregend. Ik hoef in elk geval niet te sproeien![]()
Inmiddels een inleiding feedback gegeven, twee studenten hun eindcijfer voor scriptie gemaild en zo de rest van de inleiding-scriptie nog feedback geven. Ik vermoed dat de rest bij elkaar evenveel denkwerk is als de inleiding was, dus ik hoop dat dat klopt. Dan kan ik zo rond 22u en misschien zelfs wel iets eerder nog even een kwartiertje Yoga nidra doen ter afschakeling en daarna richting bed.
Morgen op het programma:
- personal training
- afhankelijk van hoe poot morgen voelt, als warming up daarvan op de loopband 7x 1 minuut joggen en 1 minuut wandelen
- schuur leeghalen, spul op foto zetten voor burenapp/marktplaats en deel weggooien, schuur vegen, de paar kussens van zolder weer op mn "vliering" in schuur en alle uit schuur gehaalde spullen verder weer netjes en georganiseerd opruimen
- administratie voor twee studenten doen zodat cijfer ingediend kan worden voor verwerking
- administratie van nieuwe scriptieplekken bijwerken
- in elk geval 1, en liefst zoveel meer als ik zin heb scripties beoordelen
We zullen zien of ik alles haal
Heel goed gelukt. Het citroenijs wat ik vorige week maakte vind ik zelf lekkerder maar ik zeg hier geen nee tegen (wat ik vaak wel doe met chocoladeijsquote:
Hoe was de kroketten avond? Komt er nog een recensie?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren heerlijk pure chocoladeijs met sinaasappel op![]()
Verder had ik ook een lange en zware dag. Wel heel effectief. Na 2 maanden Sherlock Holmes spelen op 2 dossiers heb ik nu 95% van de kennis die ik nodig heb om deze mensen te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |