Blijkt dat ze mee gaan naar RTL/ DPG / Videolandquote:
Is zeldzaam.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:52 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is natuurlijk een regelrecht wonder te noemen met deze bak, deze strategie, dit veld, en de tegenstanders die opeens als groentjes te hard in de pitlane gaan rijden en meer van zulke fratsen gaan uithalen.
De Tour wacht op niemand.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:53 schreef Perox het volgende:
Woordje voor Oscar was wel leuk geweest Lando.
Antonelli is al bijna te oud in zijn cultuur, hij moet opschieten.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:50 schreef LTVDK het volgende:
MBS die gelijk weer creepy achter Kimi aanloopt
Hahaha!quote:Op zondag 26 juli 2026 16:53 schreef Perox het volgende:
Woordje voor Oscar was wel leuk geweest Lando.
Heb ik iets gemist? Videoland gaat het doen maar ik neem aan met hetzelfde duo? Of nog erger Olav en tandartsquote:
Mag hopen van niet.quote:
Jawel, ze nemen alles over/mee incl personeelquote:
P3 was sowieso zeker. P2 was nog onzeker.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:54 schreef opgebaarde het volgende:
Na die VSC gaf ik geen euro meer voor VER op het podium. Sterke call van teamHannah
Ik ben natuurlijk wel een watje en elke euro is er één
Hoewel Piastri beduidend langzamer dan Norris is had ik het wel met hem te doen toen McLaren hem flikte. Mooi hoe hij op de boordradio van zich afbeet
Dan hoop ik dat ze een andere rol krijgenquote:Op zondag 26 juli 2026 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel, ze nemen alles over/mee incl personeel
McLaren flikte hem niks, het pakte gewoon verkeerd uit door achterblijvers die de blauwe vlaggen niet zagen.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:54 schreef opgebaarde het volgende:
Na die VSC gaf ik geen euro meer voor VER op het podium. Sterke call van teamHannah
Ik ben natuurlijk wel een watje en elke euro is er één
Hoewel Piastri beduidend langzamer dan Norris is had ik het wel met hem te doen toen McLaren hem flikte. Mooi hoe hij op de boordradio van zich afbeet
Dus eigenlijk kan alles zo blijven en moeten "we" gewoon naar andere circuits?quote:Op zondag 26 juli 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, deze race is dus wat je krijgt als batterij aids geen rol speelt met deze regelementen.
hoe dit werkt: je passeert een lijn, klok gaat tikken, je passeert een 2de lijn, stop kloktquote:
idd..quote:Op zondag 26 juli 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, deze race is dus wat je krijgt als batterij aids geen rol speelt met deze regelementen.
Bortoleto goede wingman.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Max heeft P2 als cadeautje van Piastri gehadEn Bortoleto heeft geholpen Kimi en Lewis er achter te houden
Die gaan gewoon mee.quote:
https://www.ad.nl/show/vi(...)ls-voetbal~aefb6e8e/quote:Bij Viaplay Nederland werken momenteel circa vijftig medewerkers, zij zullen overgaan naar DPG Media.
Beloning voor hem als vader van de rookies van vorig jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Max heeft P2 als cadeautje van Piastri gehadEn Bortoleto heeft geholpen Kimi en Lewis er achter te houden
Dank jequote:Op zondag 26 juli 2026 16:56 schreef wdn het volgende:
[..]
hoe dit werkt: je passeert een lijn, klok gaat tikken, je passeert een 2de lijn, stop klokt
En dan rekenen ze te snelheid uit.
Als er een bocht zit tussen de 2 lijnen en je snijdt af lijkt het alsof je sneller bent maar je maakt minder meters.
Hadjar was ook een goede teamplayer vandaag, daar heb je tenminste wat aanquote:Op zondag 26 juli 2026 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beloning voor hem als vader van de rookies van vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |