quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De naam wel, de vijftig medewerkers gaan wel mee over naar Videoland
Gelukkig wel!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hopelijk dan toch een andere regie en een eind aan de reclame terwijl we er al voor betalen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, zitten trouwens wel wat personen die ik best wel kundig vind, bijv, Ho-Pin Tung, Rudy van Buren en Chiel van Koldenhovenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hopelijk dan toch een andere regie en een eind aan de reclame terwijl we er al voor betalen.
Maar wellicht is F1TV gewoon de betere keuze.
Welke deskundige mis je verder ook?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, zitten trouwens wel wat personen die ik best wel kundig vind, bijv, Ho-Pin Tung, Rudy van Buren en Chiel van Koldenhoven
Ik zou al heel blij zijn als zijn reeks van elk seizoen een overwinning standhoudt (sinds 2016) en als het even kan elk seizoen een pole (sinds 2019)!quote:Op zondag 26 juli 2026 17:21 schreef Nia het volgende:
Zit er een herhaling van vorig seizoen in toen Verstappen na de zomerstop zijn opmars begon? Ik blijf dromen.
Jij bent er niet en Max haalt P2 en Hadjar P6quote:
Zeg je nou dat ik vaker weg moet blijven?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent er niet en Max haalt P2 en Hadjar P6
Neequote:Op zondag 26 juli 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik vaker weg moet blijven?
Ik mis niemand, heb hier Viaplay en f1tvquote:Op zondag 26 juli 2026 22:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Welke deskundige mis je verder ook?
Ik zit op het circuit, dus technisch gezien ben ik er meer dan jij.quote:
Je hapt wel goedquote:Op zondag 26 juli 2026 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op het circuit, dus technisch gezien ben ik er meer dan jij.
Behalve dat hij belang heeft bij onrust in de andere teams kan ook niemand in zijn hoofd kijken. Als hij er van overtuigd is dat alleen Verstappen de 0,3 per ronde extra kan geven die nodig is of de beslissende actie in huis heeft dan kan niemand m tegenhouden. Maar hij zal wel n hoop uit moeten leggen.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toto denkt daar toch anders over, die houdt de deur op een kier voor Verstappen.
Toto wil de beste coureur en dat is Verstappen, aan de rest heeft Toto volkomen schijt.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve dat hij belang heeft bij onrust in de andere teams kan ook niemand in zijn hoofd kijken. Als hij er van overtuigd is dat alleen Verstappen de 0,3 per ronde extra kan geven die nodig is of de beslissende actie in huis heeft dan kan niemand m tegenhouden. Maar hij zal wel n hoop uit moeten leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |