mja dat krijgt ie ook als ie niet gewerkt heeftquote:
Die wou wellicht beginnen over de kwaliteit van de race nu de accushit niet meespeeldequote:Op zondag 26 juli 2026 17:01 schreef Donderkonijn het volgende:
Max wou nog wat zeggen en ze schakelen weg...
Klopt nog steedsquote:
Neuh.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:02 schreef Zorro het volgende:
Norris.
Verstappen.
Porseleinen beker.
Als dat maar goed gaat
.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:02 schreef Zorro het volgende:
Norris.
Verstappen.
Porseleinen beker.
Als dat maar goed gaat
Ja dat wel, de tijd vliegtquote:Op zondag 26 juli 2026 17:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
2 Keer met je ogen knipperen en het is voorbij
Dat gaat nooit goed.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:02 schreef Zorro het volgende:
Norris.
Verstappen.
Porseleinen beker.
Als dat maar goed gaat
Zandvoort gaat ook leuk worden.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan alles zo blijven en moeten "we" gewoon naar andere circuits?
Zet Zolder maar op de kalender.
Ik hoop het.quote:
quote:
en de koningquote:
5 slokken penaltyquote:
geen tijd om zijn eigen fles te poppen.quote:
Nee want je mist een meet.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n vakantie echt perfect gepland dit jaar.
Misschien heb ik wel een date die dagquote:Op zondag 26 juli 2026 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want je mist een meet.
Jij bent bij de meet?quote:Op zondag 26 juli 2026 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee want je mist een meet.
Zelfs boven Alonsoquote:
Ja.quote:
Nee.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een date die dag
quote:
Die gast heeft serieus last van het MCS. De coureurs zijn de sterren hier, niet die clownquote:Op zondag 26 juli 2026 17:12 schreef pmponer het volgende:
Al die coureurs ome Ben negeren, geeft ie ze een klap op de arm.
En allemaal niet reageren
Irritant figuur iddquote:Op zondag 26 juli 2026 17:12 schreef pmponer het volgende:
Al die coureurs ome Ben negeren, geeft ie ze een klap op de arm.
En allemaal niet reageren
Max op Ham was schitterend.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Heerlijke race, iedereen genoeg batterij en moeilijk inhalen, track position deed er weer eens toe.
Dit is nu mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 26 juli 2026 16:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan @:jippie en @:sp3c voor de time being overnemen?
Circuit waar inhalen niet gratis isquote:Op zondag 26 juli 2026 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max op Ham was schitterend.
Leuke race wel, spannend, actie op de baan. Was gewoon tof. En Max onverwacht 2 is gewoon goed. Echt heel goed.
Zoals het hoort iddquote:Op zondag 26 juli 2026 17:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Circuit waar inhalen niet gratis is
Geen batterij-aids
Banden die niet de hele race mee gaan
We hebben een recept.
Ik vind mbs wel wat meer cringe tegenwoordig.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:22 schreef shiz het volgende:
Dat ome Ben in de LEGO driver parade meereed was net zo cringe als Trump na de uitreiking bij de voetballers bleef staan...
Welk onrecht? Dat hij geen penalty kreeg in lap 1?quote:Op zondag 26 juli 2026 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky is weer aan het janken over al het onrecht dat Hamilton is aangedaan.
En nu op SKY DE duidelijk beeld dat Lewis zelf te vroeg de pitlimiter uit deed.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit deed hij toch echt zelf.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Water is nat;quote:Op zondag 26 juli 2026 17:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Die engelsen vinden eigenlijk dat Leclerc zich 5 seconden had moeten laten terug zakken ten faveure van Hamilton. Ze zijn niet goed snik daar aande andere kant vande Noordzee.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit deed hij toch echt zelf.
Nou ja, als je serieus mee wil doen voor het kampioenschap zou dat logisch zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die engelsen vinden eigenlijk dat Leclerc zich 5 seconden had moeten laten terug zakken ten faveure van Hamilton. Ze zijn niet goed snik daar aande andere kant vande Noordzee.
Klopt, daar zit zijn stoel.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Schijnt zelfs een gat in de auto van Max te hebben gezeten.
Nee wijsneusquote:
Āl die vriendjespolitiek maken van F1 een saaie "sport"quote:Op zondag 26 juli 2026 18:06 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja, als je serieus mee wil doen voor het kampioenschap zou dat logisch zijn.
Dit verzin je. Hoop ikquote:Op zondag 26 juli 2026 18:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die engelsen vinden eigenlijk dat Leclerc zich 5 seconden had moeten laten terug zakken ten faveure van Hamilton. Ze zijn niet goed snik daar aande andere kant vande Noordzee.
Ik weet dat je continu aan het trollen bent hier en dat mag blijkbaar sneu genoeg. Maar goed ik zal happen.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Āl die vriendjespolitiek maken van F1 een saaie "sport"
Hadjar ook deels zijn race verneukt voor Max.
Als Hadjar eerder naar binnen was gehaald had hij nog de top vijf kunnen aanvallen.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:57 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik weet dat je continu aan het trollen bent hier en dat mag blijkbaar sneu genoeg. Maar goed ik zal happen.
Hoe is starten op plek 8 eindigen op plek 6 in een race waar je het 4e team op de grid bent een verneukte race? Leg eens uit.
quote:Op zondag 26 juli 2026 19:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Als Hadjar eerder naar binnen was gehaald had hij nog de top vijf kunnen aanvallen.
Waar hij met zijn gat op zit?quote:
Dat is meestal wel aan te raden.quote:
Dat was ie toch al?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:05 schreef ondeugend het volgende:
Allard heeft zich ook bij de viaplay muppets gevoegd
Ja maar nu zit ie ook bij vrooooom.. de rest is op vakantie denk ikquote:
Het leed dat viaplay heet is gelukkig bijna voorbij.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:05 schreef ondeugend het volgende:
Allard heeft zich ook bij de viaplay muppets gevoegd
De naam wel, de vijftig medewerkers gaan wel mee over naar Videolandquote:Op zondag 26 juli 2026 20:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het leed dat viaplay heet is gelukkig bijna voorbij.
quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De naam wel, de vijftig medewerkers gaan wel mee over naar Videoland
Gelukkig wel!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hopelijk dan toch een andere regie en een eind aan de reclame terwijl we er al voor betalen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, zitten trouwens wel wat personen die ik best wel kundig vind, bijv, Ho-Pin Tung, Rudy van Buren en Chiel van Koldenhovenquote:Op zondag 26 juli 2026 22:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hopelijk dan toch een andere regie en een eind aan de reclame terwijl we er al voor betalen.
Maar wellicht is F1TV gewoon de betere keuze.
Welke deskundige mis je verder ook?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja idd, zitten trouwens wel wat personen die ik best wel kundig vind, bijv, Ho-Pin Tung, Rudy van Buren en Chiel van Koldenhoven
Ik zou al heel blij zijn als zijn reeks van elk seizoen een overwinning standhoudt (sinds 2016) en als het even kan elk seizoen een pole (sinds 2019)!quote:Op zondag 26 juli 2026 17:21 schreef Nia het volgende:
Zit er een herhaling van vorig seizoen in toen Verstappen na de zomerstop zijn opmars begon? Ik blijf dromen.
Jij bent er niet en Max haalt P2 en Hadjar P6quote:
Zeg je nou dat ik vaker weg moet blijven?quote:Op zondag 26 juli 2026 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent er niet en Max haalt P2 en Hadjar P6
Neequote:Op zondag 26 juli 2026 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik vaker weg moet blijven?
Ik mis niemand, heb hier Viaplay en f1tvquote:Op zondag 26 juli 2026 22:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Welke deskundige mis je verder ook?
Ik zit op het circuit, dus technisch gezien ben ik er meer dan jij.quote:
Je hapt wel goedquote:Op zondag 26 juli 2026 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op het circuit, dus technisch gezien ben ik er meer dan jij.
Behalve dat hij belang heeft bij onrust in de andere teams kan ook niemand in zijn hoofd kijken. Als hij er van overtuigd is dat alleen Verstappen de 0,3 per ronde extra kan geven die nodig is of de beslissende actie in huis heeft dan kan niemand m tegenhouden. Maar hij zal wel n hoop uit moeten leggen.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toto denkt daar toch anders over, die houdt de deur op een kier voor Verstappen.
Toto wil de beste coureur en dat is Verstappen, aan de rest heeft Toto volkomen schijt.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Behalve dat hij belang heeft bij onrust in de andere teams kan ook niemand in zijn hoofd kijken. Als hij er van overtuigd is dat alleen Verstappen de 0,3 per ronde extra kan geven die nodig is of de beslissende actie in huis heeft dan kan niemand m tegenhouden. Maar hij zal wel n hoop uit moeten leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |